Plattarin oma valokuvauskilpailu

134 posts, 7 pages, 14,169 views

#41 • • Moraani Guest

kolme hurraahuutoa. musta idea oli loistava jo aluksi. ilman mitään sen suurempia tarkennuksia. eihän kuitenkaan ole kyse mistään haudanvakavasta poliittesesta linjanvedosta vaan kivasta valokuvauskilpailusta. menkää törpöt itteenne ja ottakaa enemmän kuvia.

JeeJeeJee!! \o/ Ihanaa että joku tajuaa asian vakavuuden :D Ajattelin ehdottaa pilkunnussmiss-topiccia esim. freestyleen missä vois viilata ja jauhaa pilaamatta muiden fiilistä. Luulis että jengi osaa itse ajatella ja tehdä modaukset yms. kuten parhaaksi näkee, tämä ei nyt kuitenkaan ole mikään "aikuisten oikeesti" kilpailu mistä joku diskattaisiin jos vähän fotoshoppaa. Palautteestahan sitten näkee mitä porukka on mieltä.
#42 • • sauce Guest

JeeJeeJee!! \o/ Ihanaa että joku tajuaa asian vakavuuden :D Ajattelin ehdottaa pilkunnussmiss-topiccia esim. freestyleen missä vois viilata ja jauhaa pilaamatta muiden fiilistä. Luulis että jengi osaa itse ajatella ja tehdä modaukset yms. kuten parhaaksi näkee, tämä ei nyt kuitenkaan ole mikään "aikuisten oikeesti" kilpailu mistä joku diskattaisiin jos vähän fotoshoppaa. Palautteestahan sitten näkee mitä porukka on mieltä.

mahtavaa ja niin oikeassa. gimme five!
#43 • • vartio Guest
ei tässä vielä olla kuivilla (vaikka päästiinkin tresin sumean
logiikan mentaliteetista ja saatiin kapulat rattaista).

mikä tästä teki kilpailun? miten tämän voi voittaa?
#44 • • sauce Guest

mikä tästä teki kilpailun?

kilpailun tästä tekee sen että herra Q niin julisti.

miten tämän voi voittaa?

ilmeisesti järjestäjä arvioi palautteen ja julistaa voittajan kauneimman tytön puhelinnumeroa vastaan. tai jotain. palkintona on ainakin voitto.

tässä

, (<-pilkku)

printtaa se ja nauti illasta. :laugh:
#45 • • Quu Guest
Joo tosiaan. Jos ihmisiä ahdistaa sana "kilpailu" niin jätetään rankkaukset sitten kokonaan pois. Toi kilpailumentaliteetti ei ole niin kiva juttu tälläisessä tapauksessa.

Ainiin ja mä ehdotan jo seuraavaksi aiheeksi "Janina Frostellin tissit"
\,,/ O___o \,,/
#46 • • vartio Guest
olisi ihan hyvä pitää joku kilpa-vire, ettei mene "postaillaas taas viikon teema-kuvia".

tietty jos vaikka "kierroksen voittaja" kertoo seuraavan rundin
aiheen. se voisi olla oiva palkinto?
#47 • • Quu Guest
Käy mulle.
#48 • • Tres Guest

vaikka päästiinkin tresin sumean
logiikan mentaliteetista ja saatiin kapulat rattaista

Aha. :mad:

Edit: mitä ei ollakaan freestylessä :scared:

No hyvä on, sinä ja jussi olitte ihan vitun loogisia
ja minä tietysti väärässä kun kyseenalaistin
teidän lyijylaatoille etsatut totuudet Ainoasta
Oikeasta Valokuvauksesta jolla ei tarvitse olla
mitään tekemistä Dokumentoimisen saati Itseilmaisun
kanssa, pääasia että ainoa väline on kinofilmikamera :scared:

Yritä tässä keskustella kun esittämällä näiden Totuuksien
vastaisia argumentteja olet heti AHDASMIELINEN
ja jopa SUMEA.

(Juu, mun mutsikin oli marttyyri :D )
#49 • • Quu Guest

Oikeasta Valokuvauksesta...

Nyt ei puhuta valokuvauksesta yleensä, vaan pelkästään tästä kisasta.
#50 • • Tres Guest

Oikeasta Valokuvauksesta...

Nyt ei puhuta valokuvauksesta yleensä, vaan pelkästään tästä kisasta.

Joo, se pointti tais tosiaan tulla
esille jossain vaiheessa :scared:

-> Meen Freestyleen jatkaan
#51 • • jUSSi Guest

Oikeasta Valokuvauksesta jolla ei tarvitse olla
mitään tekemistä Dokumentoimisen saati Itseilmaisun
kanssa, pääasia että ainoa väline on kinofilmikamera :scared:

Yritä tässä keskustella kun esittämällä näiden Totuuksien
vastaisia argumentteja olet heti AHDASMIELINEN
ja jopa SUMEA.

mä en pidä lyijylaatoista. mä taidankin olla enemmän sitruspuristin kuin tiesinkään. Mut mä ajattelin et Quu haki takaa nimenomaan sellaista kuvausta, joka toteuttaisi enintään nuo villen mainitsemat pointit.

toi sun marttyyrius on muuten todella rakastettavaa! se tekee susta söpön :heart:

ps. valokuvan toistaessa tietyn hetken se on dokumentti, mutta esimerkiksi esille asetettuna se täyttää myös teoksen tuntomerkit vaikka säilyykin valokuvana. Jälkikäsitelty kuva (jonka käsittely on vienyt pois alkuperäisestä hetkestä) on sitten kuvaajan kuvastaan tekemä teos, joka ei ole valokuva ja jonka dokumentaarinen arvo on vähentynyt.

pps. mä oon puristimien ehdoton ja itsejulistettu kuningas! :king:
#52 • • Edited Jone Guest

Jälkikäsitelty kuva (jonka käsittely on vienyt pois alkuperäisestä hetkestä) on sitten kuvaajan kuvastaan tekemä teos, joka ei ole valokuva ja jonka dokumentaarinen arvo on vähentynyt.

...ja kilinvitut, näin omituista sanontaa käyttääkseni.

Mä kutsun tollasia lausahduksia "Lomoiluksi" sillä perusteella, että niitä kuulee pääasiallisesti teini-ikäisiltä valokuvauksen ihanuuden muutamia kuukausia sitten löytäneiltä ja ensihurmassa esim. Lomon ostaneilta paikallisbusseja taiteena kuvaaviltä experteiltä. "Lomoilu" on vähän kuin Pulttibois; parhaimmillaan naurattaa aivan uskomattomasti, mutta usein aivan eri syistä kuin tekijä on tarkoittanut ja pääsääntöisesti se on kuitenkin rehellisesti sanottuna tylsää ja usein kuultua paskaa.

Ai, eikös tää ollutkaan Freestyle? :scared:

<trollii puskee>

Mut juu. Sit kun haluun tulla todistamaan teille kaikille ettette oo mitään mun ylittämättömän luovuuteni ja teknisen taitavuuteni rinnalla, niin kaivan filkkajärkkärin komeron pohjalta tai "lomoilen" Yashicalla.

</trollii puskee>
#53 • • jUSSi Guest

...ja kilinvitut, näin omituista käyttääkseni.

vastasin tänne
#54 • • ville Guest
paikan vaihto
Ante

#55 • • Ante
Lepposaa porukkaa täällä? Kumma juttu kuinka Quun rennoksi ajanvietteeksi perustama keskustelu/aihe kääntyi jokseenkin naurettavaksi väittelyksi itse aiheeseen nähden, ja vain siksi, ettei Quu ollut nyt ihan pilkulleen määritellyt ohjeita osallistumiselle. Tämänkin olisin ymmärtänyt, mikäli palkintona olisi jotain arvokasta. Onhan se ihan hyvä, että kun määritellään jotain, niin määritellään se tarkasti, mutta jotain rajaa saivartelullekin, jooko? Tällainen pilkunviilaajien lauma on omiaan karkoittamaan tavalliset maan matoset kuvineen. Onko se oikeassa oleminen niin tärkeää? :)
#56 • • Remotion Guest
nonii, mä odotan innolla ekoja kuvia.
#58 • • hexasonik Guest
onks tää nyt ihan totta vai näenkö unta, että ihan hauskasta leikkimielisestä ideasta on saatu aikaiseksi noin 1742 mailin mittainen sääntökädenvääntö? :D

mä ainakin photoshoppaan ihan vitusti, jahka nyt kerkiän kuvata ensin! :D laitan 666 lens flaree per kuva.
#59 • • Tres Guest

onks tää nyt ihan totta vai näenkö unta, että ihan hauskasta leikkimielisestä ideasta on saatu aikaiseksi noin 1742 mailin mittainen sääntökädenvääntö? :D

mä ainakin photoshoppaan ihan vitusti, jahka nyt kerkiän kuvata ensin! :D laitan 666 lens flaree per kuva.

no itse säännöt on varmaan sillain
AIKUISTEN OIKEESTI ollu kaikille
selvillä alusta lähtien. Me vaan ajauduttiin
offtopiciin.
#60 • • Edited tumpsi Guest
i]offtopic[/i
Way to go, boys 'n' girls.
Mennään jo toisella sivulla.
Ja ties kuinka monennessa topikissa.
Ei kuitenkaan yhtään varsinaista 'kilpailukuvaa'.
i]/offtopic[/i

('arvostelen' näitä ku ei o muutakaan :()
Siinä Villen kuvassa se torttu oli niinku liian skarppi,
ja ne muut judanssit oli niinku joteski smudgee.

ps. Odotin innolla miten 'kilpa' kehittyy. Pelkäsin pahinta. Mut tää meni pahimman yli. (Ja odotan vieläkin, ehkä se tästä...)
Ugh, the tribe has spoken.