post your kasari

148 posts, 8 pages, 25,205 views

Avatar
#81 • • SnoXn Guest

The great Giana sisters



Ah, legendaarinen SMB-kopio. Kuusnepan parhaimmistoa. :excellent:



Olen kuullut jostaki että SMB olis tuon kopio. Voi kyllä olla juuri toisinpäin.
Avatar
#82 • • vaavu Guest
Oletteko muuten miettineet sitä, että jonkun ajan päästä ihmiset muistelevat samanlaisella nostalgian ja kauhun yhdistelmällä ysäriä. Siinä missä nyt naurattavat olkatoppaukset ja takatukat, viiden tai kymmenen vuoden päästä nauretaan niille asioille joita 90-luvulla oli.

Ei tarvitse kuin katsoa muotilehtiä 90-luvun ensimmäiseltä puoliskolta, niin huomaa kyllä paljon hassuja asioita. Varmaan vielä jokunen vuosi tarvitaan aikaa, mutta kyllä jo nyt naurattaa jonkun verran esimerkiksi 90-luvun alkupuolen grunge-muoti.
Avatar
#83 • • da_chef Guest
KYBERPUNK!
Avatar
#84 • • ville Guest

Olen kuullut jostaki että SMB olis tuon kopio. Voi kyllä olla juuri toisinpäin.




ARRGGGGG

Miten joku voi edes luulla, että mario olisi ollut jonkun avuttoman kuusnepapelin kopio ..... käsittämötöntä tämä nykyajan nuoriso ;)

Jos oikein muistan niin gianan julkaissut peliyhtiö joutui jopa vähäksi aikaa vetämään pelin markkinoilta sillä se oli aivan suora kopio mariosta ...

8 bittinen pitäisi kyllä hommata :)
Avatar
#85 • • Carlos B Guest
Tossa Giana Sisters vs Mario -jutussa oli muistaakseni se, että kun Gianaa syytettiin idean varastamisesta niin ne väitti että Mario olikin Gianan kopio :)

Meikän kasarikontribuutio taitaa olla Turbo II -skeittilaudat. Ei minkäännäköstä nosea, dekki oli hemmetin leveä ja painava nykysiin verrattuna ja muutenkin koko vehje oli absoluuttisen paska, mutta halpa. Sääli ettei gou-ougelista löydy kuvaa, tulee vaan moottoreita ja imureita. Jalassa tottakai koristossut joihin on pikkuvarpaan kohdalle liimattu kuminpala, ettei niihin tuu "ollie-reikää" niin helposti.
Avatar
#86 • • miikkaL Guest

Tossa Giana Sisters vs Mario -jutussa oli muistaakseni se, että kun Gianaa syytettiin idean varastamisesta niin ne väitti että Mario olikin Gianan kopio :)



Giana Sisters vedettiin markkinoilta tuon oikeusjutun vuoksi, mutta se levisi niin nopeasti piraattiversiona, että tuo oli turhaa hommaa :)
Avatar
#88 • • Hansu Guest
Tuplat.
Avatar
#89 • • Bio Guest
michaeljacksonface.jpg
Avatar
#90 • • Daniel Braun Guest

8 bittinen pitäisi kyllä hommata :)


Onneksi löytyy toimintakunnossa oleva 8 bittinen, nippu pelejäkin on vielä tallella... :)
Pitäis vissiin hakea se mutsin luota, tois kivasti vaihtelua PS2:sen 3D pyöritykseen.

Voi kun tulee muistot mieleen...
Oli se vaan kiva joskus natiasena tahkota SMB:tä ja Tetristä.
Oi niitä aikoja :hearts:

Muistan kun sellasena tappina oli niin luksusta tökkästä vaan kasetti koneen sisään ja peli käynnisty lähes heti.
Kuitenkin olin tottunut 64:jän kasettiaseman hitauteen.
Oli sekin kyl aika vehjes, kivahan niitä kasetteja oli kelailla.
Huoh...
Avatar
#91 • • rewind Guest
mainos_mb284.jpg
Avatar
#92 • • insertxox Guest
Näinhän siinä on käynnyt.
Moníhan sai työpaikan c64 ansiosta.
Viva la c64
Esa

Posts: 947

#93 • • Esa
rr-newkids.JPG

usa_12_1.jpg
Avatar
#94 • • Hugo Guest

The great Giana sisters



Ah, legendaarinen SMB-kopio. Kuusnepan parhaimmistoa. :excellent:


32 kertaa pelattu läpi :heart: Tai ehkä useamminkin, mutta kyseeessä siis c64 versio.
Avatar
#95 • • Karo Guest

8 bittinen pitäisi kyllä hommata :)


Muistan kun sellasena tappina oli niin luksusta tökkästä vaan kasetti koneen sisään ja peli käynnisty lähes heti.
Kuitenkin olin tottunut 64:jän kasettiaseman hitauteen.
Oli sekin kyl aika vehjes, kivahan niitä kasetteja oli kelailla.
Huoh...



Tähän commodore-hehkutteluun kommentoisin, että meillä oli sentään PC jo vuodesta 86 tai 87 (tämä olen havainnut erottavan akateemiset perheet muista). Ja toimi sekin pelikoneena: tetristä, pacmania, diggeriä, space invadersia, catia (en muista välttämättä pelien oikeita nimiä) jne. pelasin kyllä innokkaasti jo 80-luvulla. :)
Avatar
#96 • • tumpsi Guest
Onks toi cat se missä se kissa kikkailee ikkunalaudalla?
Jos on ni se roKkas aika vitusti joskus.
Avatar
#97 • • drS Guest
joo siis:

alleycat.gif

:heart:
Avatar
#98 • • Tapi T Guest
Paras oli kyl se ruutu, jossa oltiin juuston sisällä. :excellent:
Avatar
#99 • • Leaphion Guest

joo siis:

alleycat.gif

:heart:



KYLLÄ!!!!!!

Itseasiassa meitsin lemppari oli se missä pöllittiin niitä juttuja
siitä kirjahyllystä missä oli se hämis kiusaamassa.
Ante

Posts: 16

#100 • • Ante
1981-1989
ronald_reagan_1980.jpg

Mielikuvituksetontako? Ehkä tää ei ole tasan sitä mun kasaria, kun tuo suurvaltapolitiikka ei skidinä niin kiinnostanut, mutta olkoon nyt vaikka ajankohtaisuutensa vuoksi.