Dj Ville E (slip.cc, helsinki) - February 2004 promo (prog)

14 posts, 1 page, 1,881 views

Avatar
#1 • • ville e Guest
djvillee-feb2004-teaser.jpg

Dj Ville E (slip.cc, helsinki)
February promo

Melodic&trancey progressive house

Flash Brothers - Release Time (Greg Benz and MD 5am mix)
Digital Witchcraft - Brindavan (Grayarea's Purging The Inventory Remix)
Spoiled presents Stoler - 3 AM (Chris Lake's Trippin' Mix)
Subsky - Albino (BRP Inside Mix)
Duran & Aytek - Future Hope
Benz & MD - Snowblind (Spincycle's Seeing The Light Remix)
Slide - Closure
Yunus Guvenen & Subsky - Erotic Sumo
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts

http://www.villeeloranta.info/media/djvillee_february2004promo128.mp3
(68 min, ~66 Mb)

Elikkäs helmikuussa vähän trancempaa ja progressiivisempaa matskua... :) Tällä kertaa aika yhtenäisenä pakettina jaeltuna, eli tarkoituksella vähän hillitympiä tyylivaihteluja kuin edellisissä miksauksissani.
Ja latauksen hintana taas se vanha tuttu palaute...
Avatar
#2 • • Mikko Guest
erittäin :heart: tracklist. joskos sitä sais kommentoituu kun on kerran pari kuunneltu..
Avatar
#3 • • okiru Guest
Todella upeen näköinen lista. Kaikki on omaan makuun erittäin paljon.
Kuuntelempa miten oot urakoinut nämä uutukaiset yhteen :heart:

Yunus Guvenen & Subsky - Erotic Sumo


Oijoi :hearts:

Palaute hetimmiten, kun olen kuunnellut!
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Olipas taas mainio mix, ei voi muuta sanoa. :)

Väsääpä se cue sheet taas. :D
Avatar
#5 • • JsL Guest
Tulipahan kuunneltua. Oli siellä pari kivaa biisiäki. :)

Ei oo siis mun juttu..
Avatar
#6 • • timoteus Guest
Now....THIS is what I call MUSIC :hearts: ....ja olihan se ihan kivasti myös miksattu :excellent:

Alun olisin itse alottanu ehkä vähän laiskemmin mutta voihan sen noinkin hoitaa: turhia jaarittelematta heti asiaan. Vaihdot oli enimmäkseen suht nopeita, mutta toimi kyllä. Muutamassa kohdassa huomas jotain mutta unohda toi kommentti, koska ne "pienet" ei oo mitään mainitsemisen arvoista :)

Arvosanaksi biisivalinnoista 9,5, miksauksesta 9 ja kokonaisuudesta myös 9.

Minä kiitän :cool:

timoteus
Avatar
#7 • • Mikko Guest
turha tässä on mistään arvosanoista löpistä, kritiikistä sitä parhainta:

ihan kiva :D

tätä kuunnellessa hukku kyllä tunti aikaa niin ettei kerenny ees tajuaan. aivan loistava!
Avatar
#8 • • vain Guest
Kiitos ja kumarrus, kaikin puolin hyvä miksaus. :roll:
Avatar
#9 • • Jukka I Guest
Taitaapa olla toiseksi paras settisi tähän mennessä, ja se ei ole pieni kehu ottaen huomioon yleisen laatutasosi näissä miksauksissa. "Hillitymmät tyylivaihtelut" purivat toden teolla ja tästä tulikin mieleen Pilvinen kesäkuu, joka edelleen jaksaa innostaa. Tässä on kokonaisuutta selvästi mietitty ja todella saumattomasti miksaus eteneekin.

Breiksit ovat onneksi minimissään ja suorabiitillä mennään. Parhaat biisit on taktisesti sijoitettu alkuun ja loppuun, mutta kyllä selektio on tasaisen laadukas kauttaaltaan. Tuo Benz & MD oli ainoa hieman keskinkertaisempi ralli koko paketissa, kaikki muut kolahtivat ja lujaa. Miksaus on tuttuun tapaan kirurgisen tarkkaa.

Loistavia valintoja, eheä samanhenkisten biisien kokonaisuus ja juuri sopivasti vaihtelua että mielenkiinto säilyy.

Jää kestokuunteluun. :heart:
Avatar
#10 • • ville e Guest
Kiitti kaikille kovasti tähänastisista kommenteista! Mukava kuulla, että maistuu - kivaa oli soittaessakin. :)

Kasailen tässä miksauksistani sellasta muutaman cdn superpackia, joten voi olla että postimies yllättää aktiivisia kirjoittajia...
Avatar
#11 • • Milla Lehto Guest
tyylikästä menoa.
miksaus soljuu sujuvasti eteenpäin vaihdellen nätisti tunnelmaa. hauskasti kerää keskivaiheen jälkeen uuden energian päälle. teknisesti taattua laatua. pieni kritiikki siitä, että muutamassa vaihdossa mielestäni tulee turha pudotus biisien väliin, eli olisin miksannut aiemmin. toimii mulle kuunnellessa paremmin kuin toimisi tanssilattialla.

hyvää työtä :)
Avatar
#12 • • Edited ville e Guest

tyylikästä menoa.
...
pieni kritiikki siitä, että muutamassa vaihdossa mielestäni tulee turha pudotus biisien väliin, eli olisin miksannut aiemmin.



Tuohon kiinnitin huomiota nauhaa soitellessanikin. Mä kuitenkin koitan pitää vaihtoni aina mahdollisimman melodiaristiriidattomina, joten siitä johtuu parin vaihdon myöhäisyys ... tms. seliseli. :)

Joo, mutta suurkiitokset palautteesta :)
Avatar
#13 • • Trent Guest
Noniin.

Tähän mennessä on tullut kuunneltua parikin herran aikaisempia miksauksia, ja täytyy kyllä myöntää että, joka kerta on ollut tasokasta meininkiä. Itse ainakin tykkään villen soundista kovasti.

Tämä miksaus on mielestäni tähän mennessä toimivin pläjäys.

Keep up the good work ! :)

p.s. mistä näitä saa cd:llä? ;)
Avatar
#14 • • Kosmonaut Guest
Varsin tyylikäs miksaus kaikenkaikkiaan, alussa tuli taas ajateltua että on paras miksaus mitä oon vähään aikaan kuullu. Tuntuu tosin että sama juttu on jokasessa melodisessa progemiksauksessa, alussa on aina pari biisiä mitkä miellyttää mutta sitte sukelletaan niin syvälle että meikäläiseltä loppuu mielenkiinto. Taidan kuitenkin enemmän olla trancemiehiä :) Tässä ainaki huomas ettei varsinkaan parin ekan biisin jälkeen ollu hajuakaan mikä raita soi, keskellä oli yks pirun tuttu biisi mutta en tracklistista tunnistanu. Oisinkohan kuullut sen jossain gu:ssa? Tiedä tuota..

Tekniikka on kyllä niin hienoa kuin vain voi olla. Tästä ei oikeasti voi enää parantaa! Parista vaihdosta jäi ainakin tämmöinen mielikuva, en kuunnellut kaikkia välttämättä kauhean tarkkaan. Hankintalistalle meni ainakin eka ja vika biisi, oon kelaillu tota vimppaa viisua tässä jo kolme kertaa :) Uskomaton raita!

Hankala tätä on mitenkään moittia, varsinkaan kun melodinen trance on enemmän se oma juttu. Harmittaa että jokaisessa miksauksessa tuntuu olevan jotain "vikaa", joko on liian juustoista tai liian diippiä. Poikkeuksen tekevät Olli S:n hallmark ja toukokuu 2003 setit, joissa pysytään juuri sopivalla asteikolla. Yleisarvosanaksi antaisin keskivertoa paremman, 8+. Tekniikka oli 10 mutta keskellä tosiaan meni turhan diipiksi meikäläisen makuun.