kylie minogue - slow (takomo booty remix) [breaks] (updated)

15 posts, 1 page, 2,653 views

Avatar
#1 • • Edited rjv Guest
Koska kukaan ei ikinä tee mitään bootleg-remixejä, niin me nyt sitten tehtiin yks.

kylie minogue - slow (takomo booty remix) 128 kbps mp3 6,60 mb

edit:
Noniin, nostin nyt noita vokaaleja ja vedin miksausta muutenkin hieman uuteen uskoon. Pitäis kuulostaa vähän rapeammalta. Nyt ei naksukaan enää. Sama urli yhä.

N-joy.
Avatar
#2 • • crc Guest
No täähän oli ihan pätevä kaikinpuolin pikakuunneltuna..
Laulu oli ehkä vähän turhan pohjalla, mut muuten menoa piisaa.

Vähän jotain kummaa räpsyä tossa rumpuloopissa kyl
Avatar
#3 • • 8PUS Guest
eihän toi pahalta kuulosta ollenkaan.

rummut on turhan ylhäällä vrt. laulu & basso mun mielestä. varsinkin snare ja basari iskee korvaan. niin ja toi clappi on vähä paska mun mielestä tuossa neljän minuutin paremmalla puolella yksinään.

mutta hyvät fillit, ok soundit ja hienosti toimii muutenkin. parempihan tää on kuin alkuperäinen ;)
Avatar
#4 • • Kalle Karvanen Guest
Vaikka breaks puoli ei ole oikein omaa vahvaa alaani niin kyllähän tämä meni ihan siinä kuin muutkin sen osa-alueen biisit. Ei mikään killeri, mutta hyvä kuitenkin. Tuotantopuoli on ihan hyvin hanskassa rakenteen ja soundien osalta. Miksaus hiukan tosiaan pykii. Rumpuosasto on melko pinnassa ja joku tosiaan ikävästi räpsähtää korvaan loopissa (kuulee hyvin alussa ja lopussa). Toisaalta laulupuoli on sopivasti taustalla.

Cowbellikin taitaa olla mukana, tosin liian taustalla, kuten cowbellin kohdalla aina :)
Cutoff

Posts: 14

#5 • • Cutoff
Musta tää oli helvetin hyvä. Vaikka tällanen leijuntabreaks ei muhun vetoa, on tää kuitenkin malliesimerkki sellasesta kamasta. Yliopiston pellekuulokkeiden takia en voi oikeen kommentoida soundien muhevuutta,mut toimii kyllä tällä äänentoistolla.
Eikä muuten oo paremipi kuin alkuperäinen vaikka 8PUS noin väittikin ;) (makuasioista voi aina kiistellä)
Avatar
#6 • • willer Guest
Kylli on jees. Eipä voi oikein muuta sanoa kun että tykkäsin paljon. Tuotannollisesti hyvä, ehkä noi rummut nyt oli vähän " kovan" kuuloiset, mut toisaalta en uskalla sanoo enempää niistä kun oli aika p....t luurit.
Mut rakenne yms. toimi mulle, enkä nää mitään syytä miksei tämä voisi eksyä jonkun dj:n settiinkin. Itse ainakin soittaisin mielelläni.
Avatar
#7 • • 8PUS Guest

Eikä muuten oo paremipi kuin alkuperäinen vaikka 8PUS noin väittikin ;) (makuasioista voi aina kiistellä)



sullon paskat mielipiteet! kuka sitä hidasta kääkkää jaksaa kuunnella ;)
Avatar
#8 • • drS Guest
just rok, voittaa jopa sen kylie vs. timo maas bootlegin jota oon tykänny soitella... fiksaa vaan noi voksut kuuluviin jne. niin eiköhän tääkin päädy levylaukkuun (jos käy?) :)
Avatar
#9 • • johannes Guest
aika mainio pläjäys! tosiaan rummut kaipais ainaki sen verta työtä et poistais ton naksunnan joka mun mielestä kuuluu ja häiritsee aika selkeesti koko biisin ajan, ja sit voksui vois tuoda ehkä snadisti enemmän pintaan.. niin ja se clappi ei oikeen sovi.. :) muuten sun parhaimpia tuotoksia kyl!
Avatar
#10 • • Roz Guest
Sarjassamme Rozin rakentavat kritiikit osa n:

Vaikken breiksiä harrastakaan niin kyllä tämä maistui. Alku vaikutti vähän tylsältä mutta kyllä se siitä sitten lähti rullaamaan kun jaksoi odottaa:)

Enpä nyt kovin pahaa sanottavaa keksi.
Avatar
#11 • • rjv Guest
Kiitti palautteesta. Pitää vielä tsekkailla noita rumpuja että mikä siellä metelöi ja tosiaan noita voksuja vielä säätää. Ne ei mee parissa kohdassa muutenkaan ihan taimissa että pitää vielä paneutua siihen.

Mun mielestä tosin ehkä ton breikin kohdalla kylien ähkimiset tulee pikkusen ehkä liikaa esiin ja muutenkin sit se, et jos voksut on liian kovalla niin tulee ehkä vähän sellainen tuntu että ois vähän päälleliimatut.

Mut en mä nyt koskaan oo osannu mitään ihmisääntä sisältäviä soundeja pistää järkevälle voimakkuudelle, aina joku valittaa biisistä että voksut tai puhesample liian hiljasella :)

Mutta mutta, pitää paneutua tässä muutamien päivien kuluessa tohon taas, pistän sitten uutta versiota eetteriin kun saan tehtyä.

Ja pitää vielä korjata, että en mä tätä ole yksin tehnyt, enkä muitakaan Takomo-biisejä. Miksaus- ja viilaamispuoli vaan jotenkin ajautuu aina mun hommaks. :)

Kiitos palautteesta vielä kerran, tosi kiva kuulla että meidän tuotoksista on ehkä jotain iloakin jollekulle :)
Avatar
#12 • • urmaz kymi Guest
Hyvästä poppi laulusta tehty mainio breiksi. Tarttuisi kyllä mun mukaan levyliikkeestä. arvosana 9!
Avatar
#13 • • TomiS Guest
Mielikseenhän tätä kuunteli. Tosin suuri osa positiivisista viboista tulee jo pelkästään tosta alkuperäisbiisistä, joka on niitä harvoja siedettäviä nrj:lläkin soivia biisejä tällä hetkellä.

Rumpu-, basso-, ja kilkeraita on hyvä ja meno tiukkaa, mutta hieman enemmänkin olisi voinut irrotella melodiapuolella jottei toi Kylien laulu olisi ainoa juttu joka pitää mielenkiinnon yllä.

Kyllä tää useampaan otteeseen mun winampissa saa soida, koska yleisesti ottaen tän tyyppinen breiksi kyllä iskee kypällä. Sääli että klupimaailmassa soitetaan tällästä aika harvoin...
Avatar
#14 • • Gnizhak Guest
Tässä uudemmassa versiossa on kyllä rouhiammat bassot ja asiallinen meininki, mut voksut sais vieläkin tulla vähän enemmän esiin sieltä. Ne kun kuitenkin on tän biisin kantava voima. Muuten tää on jo ihan levysoittomatskua. Hyvä bootlegi, ja senverran progea, et kun sais oikeiden setien käsiin niin varmasti päätyis myös rikkaiden deejiiden settiin :)
Avatar
#15 • • drS Guest
juu voksuja vielä vaan kovemmalle. silloin tää ois todellakin vaarassa eksyä ainakin allekirjoittaneen soittolistoille :panic: