31 posts, 2 pages, 5,336 views
Kaverit heitti kerran tota Paranoid-läppää ja sitten ne katto mua pitkään jotenkin kieroon kun rupesin kysymään niiltä että "Mikä tää paranoid-homma oikeen on?" ...ne sit selitti sen ...se mitä mulle jäi päähän on että muistan sen liittyvän Ozzy Osbourneen ja ilmeisesti Black Sabath -bändiin. Kai se on jotain metallia? :eek:
edit: niin joo, sitten ne vielä sanoivat että tuollaisen asian tietäminen kuuluu "yleissivistykseen"
Mutta eikös paremmin sopisi, jos huutaisi: "SOITTAKAA STAKKER HUMANOID!!1"? :D
Kaverit heitti kerran tota Paranoid-läppää ja sitten ne katto mua pitkään jotenkin kieroon kun rupesin kysymään niiltä että "Mikä tää paranoid-homma oikeen on?" ...ne sit selitti sen ...se mitä mulle jäi päähän on että muistan sen liittyvän Ozzy Osbourneen ja ilmeisesti Black Sabath -bändiin. Kai se on jotain metallia? :eek:
edit: niin joo, sitten ne vielä sanoivat että tuollaisen asian tietäminen kuuluu "yleissivistykseen"
Huoh, nykyajan nuoret... :scared:
Isi, oliko Jimi Hendrix kuljettajana siinä ilmalaivassa Led Zeppelin?Ei mun mielestä tälläsen hevi humppa biisin tietäminen mihinkään yleissivistykseen kuulu, vaikkakin mun heviä ja rockia kuuntelevat kaverini muuta väittää.
Mun ekas vinyylimiksaukses esiintyy kyseinen biisuli. :)
mä ainakin kuulla ko. mixin :happyroll:
mä ainakin haluan kuulla ko. mixin :happyroll:
edit: minä ainaki unohtaa sanoja välistä.
Isi, oliko Jimi Hendrix kuljettajana siinä ilmalaivassa Led Zeppelin?
Niin, samalla ku Jim ramppas Ovissa...Ei poikaseni. Hän lentää Jefferson Airplanella.
Niin, samalla ku Jim ramppas Ovissa...Ei poikaseni. Hän lentää Jefferson Airplanella.