Radiomafian äänikaupunki 16.9.95

26 posts, 2 pages, 5,248 views

Avatar
#1 • • JsL Guest
Kyseessä on members of mayday tapahtuma vanhalla 16.9.95 ja hakusessa UR:n setin biiseille nimet. Ei siis koko kuusituntista tarvitse, mutta jos sais niille lähetyksessä kuulluille raidoille nimiä :D.

Myös mp3 tuosta kiinnostaisi, koska itselläni se on vain c-kasetilla, eikä ole ihan kokonaaan tallessa.

Marushan tracklist kelpaisi myös..

Kiitos :happyroll:
Avatar
#2 • • erik Guest
Joo jos jollain löytyy ämpäriä niin jakoon vaan, kiinnostaa kovasti: tää oli mun 'eka reiv'.
*nostalgia kyynel*
Avatar
#3 • • ipe Guest
http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/mom-95.txt

" The Conclusion "

Members of Mayday 95 - Helsinki Vanha 16.9

tickets & information:
ennakko: lippupalvelu, tiketti forum
115mk+ennakkomaksu
erikoisliput ilman ennakkomaksua:
vanhan kuppila, spinefarm ja sb

stage 1:
20:00 reloc (fin)
21:00 angel (fin)
21:45 eliot ness (fin)
22:30 video sequense
22:45 dj dick (ger)
23:00 marusha (ger)
01:30 charly lownoise & mental theo (hol)
02:00 video sequense
02:05 westbam
03:30 members of mayady

stage 2:
underground resistance dj assault squad:
22:00 - 04:00 suburban knight & dj rolando

terrace/bar:
20:00 - 04:00 vesimiehen aika, bunuel, njassa

trancey/house floor:
22:00 - 04:00 2 finnish guest dj's T.B.C.



*mixemmäollutuolla* ??? :crybaby:
Avatar
#4 • • xybo Guest
Reloc ei muistaakseni soittanut kun oli "jotain säätöä nessin
kanssa". C.Lownoise & M.Theo taasen ei muistanu kun
muutaman uusimman biisinsä ku niiltä kyseli, että tuleeko
sitä ja tätä biisiä ;).. Marushan setti muistaakseni
oli aika floppi ja neulat loikki kokoajan, mutta hauskaa
oli silti...

-- xybo
Avatar
#5 • • Paarma Guest
Kuuntelin tossa pikasesti tota mafialta pukannutta UR-settiä, alkupuolelta olin tunnistavinani seuraavia:

Maurizio:Ploy
The Martian: Stardancer
Model 500: No UFOs
Cybotron:Clear

mukana oli lisäksi UR-matskua jota en nyt tähän hätään saa päähäni, setin eka raita myöskin erittäin tuttu, oisko ollut jotain Basic Channel-tavaraa...

Mitä bileisiin tulee, nuo -95 members of mayday-bileet olivat jo "pääartistien" osalta mielestäni hieman väsyneet. Westbam,Dick ja Marusha olivat vuoden -93 erinomaisten MoM-bileiden jälkeen vuosi vuodelta vähemmän vedossa (kenties myös siksi että julkaistujen paskalevyjen[tm] määrä suhteessa hyviin[tm] kasvoi myöskin melko rutkasti saksanmaalla tuolla välillä (varsinkin v.-95 eteenpäin), ja kumppanusten pelikorva ei ollut kaikista terävin ;) Lisäksi esiintyjälavarakennelman mataluuden ja porukan eturivihäröilyn yhteisvaikutuksesta neulat tosiaan pomppivat pääsalissa melkeen koko illan..

Charlysta ja Theosta muistan vaan että jannut soittivat kappaleitaan tolkuttoman lujalla, pää oli haljeta (boonuksena hollantiaksentilla huudettu lähes tauoton "pud joo händs ap"-mehustelu). Päävetonaulana itselleni toimivatkin UR:n jäbät yläkerran salissa, ja siellä sitten tulikin laatua kautta linjan. Miksaustaidoissa oli kyllä paikoittain paljonkin parantamista kuten lähetyksestäkin kuulee ;)

Mutta hyvät bileet oli kyllä, porukkaa ihan levottomasti.
Avatar
#6 • • osm Guest
Ajee noi oli ekat "tekno" bileet missä oon ollu! :)

Ikävä vaan et olin alaikäinen enkä saanu papereita säädettyä joten olin siellä yläkerrassa teinipuolella. :D
Avatar
#7 • • Samuel Guest

http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/mom-95.txt

" The Conclusion "

Members of Mayday 95 - Helsinki Vanha 16.9

tickets & information:
ennakko: lippupalvelu, tiketti forum
115mk+ennakkomaksu
erikoisliput ilman ennakkomaksua:
vanhan kuppila, spinefarm ja sb

stage 1:
20:00 reloc (fin)
21:00 angel (fin)
21:45 eliot ness (fin)
22:30 video sequense
22:45 dj dick (ger)
23:00 marusha (ger)
01:30 charly lownoise & mental theo (hol)
02:00 video sequense
02:05 westbam
03:30 members of mayady

stage 2:
underground resistance dj assault squad:
22:00 - 04:00 suburban knight & dj rolando

terrace/bar:
20:00 - 04:00 vesimiehen aika, bunuel, njassa

trancey/house floor:
22:00 - 04:00 2 finnish guest dj's T.B.C.



*mixemmäollutuolla* ??? :crybaby:


ha haa. mä olinkin :)
oikeest ur:n heput rokkas aika huolella!!!
äijät soitti ilman paitaa ja huoneessa oli pelkkiä punasia laasereita ja stroboja :hearts: :excellent: :angry:
Avatar
#8 • • Antti H. Guest

Kuuntelin tossa pikasesti tota mafialta pukannutta UR-settiä, alkupuolelta olin tunnistavinani seuraavia:

Maurizio:Ploy
The Martian: Stardancer
Model 500: No UFOs
Cybotron:Clear



Tuohon asti minäkin pääsin spottailussa. Marushan setistä tunnistin vielä vähemmän. Eipä juuri muuta kuin neidin oma Deep.



Mitä bileisiin tulee, nuo -95 members of mayday-bileet olivat jo "pääartistien" osalta mielestäni hieman väsyneet. Westbam,Dick ja Marusha olivat vuoden -93 erinomaisten MoM-bileiden jälkeen vuosi vuodelta vähemmän vedossa (kenties myös siksi että julkaistujen paskalevyjen[tm] määrä suhteessa hyviin[tm] kasvoi myöskin melko rutkasti saksanmaalla tuolla välillä (varsinkin v.-95 eteenpäin), ja kumppanusten pelikorva ei ollut kaikista terävin ;) Lisäksi esiintyjälavarakennelman mataluuden ja porukan eturivihäröilyn yhteisvaikutuksesta neulat tosiaan pomppivat pääsalissa melkeen koko illan..



En osaa verrata ensimmäiseen tapahtumaan. Sanon vain, että Westbamin setti oli kyllä huomattavasti Marushaa parempi. Harmi että sitä ei tullut Mafiasta. Marusha oli nuoruuden huumassa sekin nannaa, mutta näin jälkeenpäin kasetilta kuunneltuna aika laimeaa.



Charlysta ja Theosta muistan vaan että jannut soittivat kappaleitaan tolkuttoman lujalla, pää oli haljeta (boonuksena hollantiaksentilla huudettu lähes tauoton "pud joo händs ap"-mehustelu). Päävetonaulana itselleni toimivatkin UR:n jäbät yläkerran salissa, ja siellä sitten tulikin laatua kautta linjan. Miksaustaidoissa oli kyllä paikoittain paljonkin parantamista kuten lähetyksestäkin kuulee ;)



Jompikumpi Hollannin herroista harrasti myös hieman stagedivingia ja päätyi aika syvälle lattialle. Suburban Knightin levypakin oli muistaakseni lentoyhtiö hukannut ja se soitti lähinnä Rolandon levyjä. Setti oli hieman hukassa siitäkin syystä. Mutta väliäkös näillä pikkuasioilla, kivaa oli, muistelen kaiholla.
Avatar
#9 • • MikkiHiiri Guest

Suburban Knightin levypakin oli muistaakseni lentoyhtiö hukannut ja se soitti lähinnä Rolandon levyjä. Setti oli hieman hukassa siitäkin syystä. Mutta väliäkös näillä pikkuasioilla, kivaa oli, muistelen kaiholla.



Pikkuasia bilettäjälle mut DJ:lle karmea kokemus :crybaby:

Kivannäköne line-uppi ollu. Harmi et olin sillo vielä 16v teinix enkä päässy millään paikalle
Avatar
#10 • • dj daniel Guest
Mulla olis "remasteroitu" radiotaltiointi tapahtumasta noin 2h ja 160megaa.
Jos joku tarjoo tilaa niin saadaan toi jakoon.
Avatar
#11 • • SnoXn Guest

Mulla olis "remasteroitu" radiotaltiointi tapahtumasta noin 2h ja 160megaa.
Jos joku tarjoo tilaa niin saadaan toi jakoon.


:eek: äkkiä joku sitä tilaa.. kuuntelin tuon sillon joskus teininä ja jälkeenpäin on harmittanut suunnattomasti etten ottanu nauhalle.

edit: tai parempi ehkä ettei tuota enää edes kuulis.
Avatar
#12 • • JsL Guest

Kuuntelin tossa pikasesti tota mafialta pukannutta UR-settiä, alkupuolelta olin tunnistavinani seuraavia:

Maurizio:Ploy
The Martian: Stardancer
Model 500: No UFOs
Cybotron:Clear

mukana oli lisäksi UR-matskua jota en nyt tähän hätään saa päähäni, setin eka raita myöskin erittäin tuttu, oisko ollut jotain Basic Channel-tavaraa...



Kiitos näistä. Olin noihin aikoihin vielä semmoinen ravehörhö, niin ei nämä selkeät hittiteknot ole niin tuttuja :).

Mulla olis "remasteroitu" radiotaltiointi tapahtumasta noin 2h ja 160megaa.
Jos joku tarjoo tilaa niin saadaan toi jakoon.



Tilanomistajat herätys! :mad:
Avatar
#14 • • Timmo Guest
lataukseen lähti! :)
Avatar
#15 • • ipe Guest
Lataukseen!
Avatar
#16 • • SnoXn Guest
:heart: :)
Avatar
#17 • • Edited SnoXn Guest
:heart: :) ..oho ja toiseen kertaan vielä..
Avatar
#18 • • JsL Guest
:heart: :)
Avatar
#19 • • Samuel Guest
Olipas mielenkiintoista kuunnella tätä....
marushan setti oli kyllä hirveetä kuraa (en hirveesti lämmennyt -95 tolle meiningille mut nyt vielä vähemmän), paskoja biisejä, paskassa järjestyksessä ja miksailuki oli....no joo, mut toi neulojen hyppiminen selitänee osan....ur olikin sitten toista maata :)

Kuuntelin tossa pikasesti tota mafialta pukannutta UR-settiä, alkupuolelta olin tunnistavinani seuraavia:

Maurizio:Ploy
The Martian: Stardancer
Model 500: No UFOs
Cybotron:Clear

mukana oli lisäksi UR-matskua jota en nyt tähän hätään saa päähäni, setin eka raita myöskin erittäin tuttu, oisko ollut jotain Basic Channel-tavaraa...


noiden lisäksi:
oisko toi raita ennen ployta ollut phyllyps track ykköseltä (basic channel)?
ja tais tulla jokunen raita Acid Rain (1,2 tai 3) epiltä...ei jaksa tarkistaa :)

edit: joo, eli näiden biisien:
The Martian: Stardancer
Model 500: No UFOs
välissä tuli UR:"The Clouds", Acid Rain ep:ltä (Shockwave rec.)
Avatar
#20 • • Pomo Guest
Itse olin paikalla lähes juuri Suomen Armeijan harmaista vapautuneena ("valmistumispäivä" oli muutamaa päivää aiemmin).

Westbam taisi soittaa kyllä aikaisemmin kuin 02.05, mutta pirulauta että Bam Bam Bam jyräsi tuolloin. Herra taisi soittaa jonkin remixin omasta kipaleestaan, jota ei ollut vielä julkaistu. Tulipa samalla keikalla vaihdettua muutama sana "Maxin" kanssa. :)