JussiS - Impulse mix

19 posts, 1 page, 2,109 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest
Eli viime kesän Impulsen ovella jaettu setti, nyt ensimmäistä kertaa netissä imutettavana.

Miksattu livenä Illusionsissa kesäkuussa.

Tracklist:
1. Desert - Moods (U&K remix)
2. Delerium - After All (Satoshi Tomiie remix)
3. Evolution feat Jayn Hanna - Walking on fire (Bedrock remix)
4. Orkidea - Melancholy
5. Solid Globe - North Pole
6. Mesh - Persuasion
7. Midway - Inca
8. Scott Bond & Solar Stone - 3rd Earth
9. Bedrock - Life Line
10. Bedrock - Heaven Scent

Tärkein eli linkki: JussiS - Impulse mix

Palautetta saa antaa :king:
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Eiks kenellekään kelpaa :eek:
Avatar
#3 • • jUSSi Guest
kaikki kuuntelee vain teknoo nykyään :king:

(laitoin imuun, kommenttii myöhemmin ;) )
Avatar
#4 • • JussiS Guest

kaikki kuuntelee vain teknoo nykyään :king:

(laitoin imuun, kommenttii myöhemmin ;) )


Ohoh :eek:
BTW, nobody listens to techno, so let's go ;)
Avatar
#5 • • jUSSi Guest
liikaa voxuja, siis ihan liikaa voxuja. Tän voxumäärän ja laadun jälkeen, mulla ei varmaan ota viikkoon eteen..

muuten ihan ok matskua, perustransea mikä on tässä kohta positiviinen määre. Miksaus tarkkaa ja hienoa. Voxut häiritsi liikaa, joten en saanut setin kehityksestä mitään kuvaa, kaipa sitäkin on ;)

sanoiks mä jo, että liikaa voxuja?
Avatar
#6 • • holic Guest
Laitoin myös imutukseen. Kuunnellaan kun keritään...
Avatar
#7 • • jarier Guest
Täällä värähti, eli voxut todellakin maistuu. Pirun mukavaa settiä :)
Avatar
#8 • • drS Guest
kiva että alkuun on eksynyt rogempaa saundia, vaikka en kyllä lämpee tolle tomiien remixille after allista yhtään. alkufiilistelyistä siirryttiin ehkä aavistuksen verran liian nopeesti kiksumpaan, mutta eipä tuo paljoa haittaa. vanhoja biisejä löyty joukosta, mutta kuulostavat kyllä hyvältä yhdessä. erityisesti north pole, 3rd earth ja bedrockin biisit maistui.

ja tekniikka on kyllä hallussa, varsinkin jos tää on livemix.
Avatar
#9 • • JsL Guest
Kixu tarvitsee voxuja ollakseen hyvää. Ihan kivaa transee, mut tekno ois ollu kivempaa. :)
Avatar
#10 • • kosmo Guest
Lyh&Ytimk.:

ihan törkeen hyvä. :hearts:
Avatar
#11 • • sauce Guest
kun päästiin deleriumiin tuli ihan törkeen hyvä fiilis... toi on vaan uskomattoman hyvä kipale! niinku niin moni muukin delerium remix(Silence, ja muistaakseni Airwave:n remix, on varmaan aikusten oikeesti maailman viidenparhaan trance-kappaleen joukossa!), ja kivaa kikkailua seuraavaan siirryttäessä.

mutta sitten meno meni jotenkin platkuksi kähinäksi.

kunnes olin ihan ihmeissäni 22min kohdalla? mikä fade outti siinä oikein on? onks tää nyt joku uus hip juttu mistä mä en vaan tiedä mitään?

mutta joo, muuten kai ihan kiva... joteskin uplifti ois silti enemmän mun makuun.
Avatar
#12 • • JussiS Guest

kunnes olin ihan ihmeissäni 22min kohdalla? mikä fade outti siinä oikein on? onks tää nyt joku uus hip juttu mistä mä en vaan tiedä mitään?


Joo toi fade johtuu siitä, että se biisi on Orkidean Melancholy, jonka soittelin sillon promona, enkä sitä viittiny kokomittasena pistää tähän levylle, kun se julkaistiin vasta tällä viikolla. ;)
Avatar
#13 • • sauce Guest

biisi on Orkidean Melancholy, jonka soittelin sillon promona, enkä sitä viittiny kokomittasena pistää tähän levylle, kun se julkaistiin vasta tällä viikolla. ;)



fair enuf :)
Avatar
#14 • • Napox Guest
Ihan kuunneltavaa menevää tuttuu Jussi laatuu :cool:
Avatar
#15 • • Edited JussiS Guest

sanoiks mä jo, että liikaa voxuja?


Kolme biisii kymmenestä on liikaa? :eek:
Avatar
#16 • • jUSSi Guest

sanoiks mä jo, että liikaa voxuja?


2 biisii kymmenestä on liikaa? :eek:



tän tyyppisistä voxuist ollessa kyse, niin joo. Mun koko kuuntelukokemus menee aina noista ransevoxuista jotenkin vituilleen.
Avatar
#17 • • JussiS Guest

tän tyyppisistä voxuist ollessa kyse, niin joo. Mun koko kuuntelukokemus menee aina noista ransevoxuista jotenkin vituilleen.


Kermaperse.
Avatar
#18 • • soile Guest
Tää on ihan sikanaa hyvä! Mie tykkään.
Avatar
#19 • • kapseli Guest
Harmi että en ollut bileissä..... eli mun korviin tää sopii todella hyvin..... :excellent:

Ja kun After allkin on mukana niin ei voi olla kuin hyvää, niin siisti fiilistely biisi!!
Tää setti lämmitteli mua aika hyvin hotelli huoneeni lauantain privatti etkoillla täällä Bangkokissa!! Tuli hyvät fiilarit ja muistot viime kesästä!! Dänks!!
:cool: