electro lt - by the way-bite the highway [quirky psy]

6 posts, 1 page, 1,082 views

Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Ainakin sopivan häiriintynyttä kamaa... :hah:
Melodiat nyt oli vähän mitä oli, aikas tuota.
Noh, persoonallisia.

Osa noista synasoundeista toimi mun korvaan hemmetin hyvin.
Toisella melodiakululla ja ehkä eri kontekstissä... :hearts:
Hyvin analogisen kuuloista pörinää.
Hyvää puhelin soundia... :excellent:

Varsinkin toi about puolenvälin jälkeen alkava kasarisoundinen taskulaskin blib on mulle jotenkin fetissinomainen juttu.
Hitto kun se aina kuullostaa niin hyvältä.
:hearts:

Kaikessa karuudessaan ja outoudessaan toimi jollakin sairaalla tavalla allekirjoittaneelle.
Outoa.
Tää oli kuin maailma mun korvien välistä... :scared:
Avatar
#3 • • bulk Guest
Mjaa, melodiakulkupuolta voi kyllä vähä rukata ja vaihtaa ton maailman yksittäisen hirveimmän synasaundin, ES 1:n "phonen" johonkin muuhun.

Kiitoksia kuitenkin Daniel kauniisti kommentoinnista. :)
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest

Kiitoksia kuitenkin Daniel kauniisti kommentoinnista. :)


Eip mittään, mielenkiintoisia biisejä on kiva kommentoida ja jos oikeesti on jotakin hyvää sanottavaa niin sen myöskin sanon.
Ja tässä oli jotakin sellaista joka toimi oudolla tavalla mulle...

Suht mielenkiintoista pörinää oot kyllä softalla saannu aikaan, jotenkin tuli joistain soundeista niin analogisen kuuloisia että jäi oikein häiritsemään...
Tai no, analogisen ja analogisen.
Miten sen nyt aina kukakin tulkitsee...
Toisille analogista soundia merkkaa just ne tietyt jutut ja toisille toiset.

Mut kiva ralli, kunhan tota jopa liiankin outoa melodiaa rukkaa hieman parempaan kuntoon niin tää olis oikein kelpo biisi.
Nyt aiheuttaa sekä ihastusta että vihastusta...
Avatar
#5 • • R Guest

...vaihtaa ton maailman yksittäisen hirveimmän synasaundin, ES 1:n "phonen" johonkin muuhun.


toi oli kyllä aika ärsyttävä:) loppu oli aika mieluisaa..alusta tuli mieleen joku mr.oizo.hyvät soundit ja rummut toimii hyvin..
Avatar
#6 • • Jukka I Guest
Ei oikein herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia. Räkäisempi yleissoundi olisi ehkä auttanut, nykyisellään tämä on liian puhdas ja kliininen. En päässyt sitten ollenkaan sisälle tähän.

Pitää tosin tunnustaa, että mikään elektroon viittaava ei ole koskaan iskenyt muutenkaan.