#1 • • 2004 burdock Guest The X-Rust Organization presents: Elextro Date: 28.2.2004 Time: 23.00- Place: Turku Underground Tickets: 2e before 24.00 / 4 e // MAIN ARENA \\ Erkko (Yle X, Niitty) pHinn (pHinnWeb) Kalle Karvanen (RBMA, X-Rust) Burdock (betoni., Electric Rockers, X-Rust)
#3 • • 2004 Dervish Guest tjaaahas, tänne suuntaan! Veit sanat suustani! :king: Elektroa luvassa flaikusta päätellen? vai kenties teknoa? :roll:
#6 • • 2004 RaisuSport Guest ai stana! nyt joutuu kyllä harkita turku-reissua. Sorry. Päätetty puolestasi.
#8 • • 2004 ojis Guest Turku on ihan homo kaupunki :( Ja mä kun luulin että Suomen persereikä ;) . Mut joo, hullunkova line-up. Tännehän me. On muuten jälleen erittäin tyylikäs flaba. .ojis
#9 • • 2004 defa Guest No perskele!Näissä kahinoissa ei taida tulla pilkkua puoli neljältä joten meitsikin kerkee..ja Erkkoakin tullu kuunneltua vain tiistaisin,joten en näe järkevää syytä olla saapumatta maan alle..:happyroll:
#10 • • 2004 da_chef Guest Turku on ihan homo kaupunki :( Elä huoli, kyllä me tuollaiset söpöt heterot eheytämme.
#11 • • 2004 Timmo Guest onkos tää ihan k-18? ties vaikka tulisin turkuun...kyllä nää bileet nyt aina jotkut liquidit voittaa! :D
#14 • • 2004 Hilavitkutin Guest Näitä ei SAA missata. :angry: :angry: tekknoo... elektroo... ehanaa :hearts: :hearts: tässähän kuulee burdockia jo kohta joka bileissä.. :roll:
#15 • • 2004 DyyD Guest Nämä kekkerit on ollu aina omaa luokkaansa. Mä vien dabin kypärän ja juoksen. :heart:
#20 • • 2004 Boot Guest Fiiiidddduuuu! Ihme et mä oon just tällöin jossain *#?+*#un hesassa. Kaikki menee pieleen......