näyttääkin myyvän kisko- sekä vaijerijärjestelmiä.
Soitin äsken putiikkiin tiedustellakseni hintoja,
mutta valovastaava ei ole tänään paikalla!
Huomenna uudestaan!
Tässä vielä linkki
769 posts, 39 pages, 223,989 views
Tollanen liike saattaa olla halvempi (kerro ihmeessä jos on, niin voi asioida niin kanssa), mutta tracklinelle tulee helposti hintaa 400-800e jos kyseessä on enemmän kuin pari metriä kiskoa ja lamppuja muutama.
nyt täytyy kyl todeta et: MORJESTA LEIKKAUSPÖYTÄLAATIKKOON.
nyt täytyy kyl todeta et: MORJESTA LEIKKAUSPÖYTÄLAATIKKOON.
Ikeasta saa niitä vaijerisysteemejä parilla kympillä.
Tosin, jos olisi tyytynyt huomattavasti rohmelompaan kiskoon, "rumempiin" lamppuihin ja asentanut kaiken itse niin varmasti olisi voinut säästää kolmekin sataa.
Moi!
Jalkalistojen laitto, sekä nurkkien yms. saumaaminen (+ muita pikkujuttuja)
jäävät ikävä kyllä tehtäväksi vasta muuton jälkeen.
Nyt viikonloppuna pitäisi päästä muuttamaan omaan ensiasuntoon :)
Keittiöstä -> olohuoneeseen
Meillä päin tämä näyttää tarkoittavan, että "jäävät ikävä kyllä tehtäväksi vasta poismuuton yhteydessä. :D
Hyvältä näyttää. Tiski toimii.
Tyylikäs ghettoblasterikin.
TUPARIT!
Tohon saa muuten vissiin aika näppärästi kemujen ajaksi mikserin ja teknarit :D
Tupareita en pidä.
Toki olet tervetullut kylään :)
Jasso, saako ottaa silti tupariviinoja messiin?
Mä tykkään ainakin kovasti tehdä jostai ihan halvoista postikorteista ja julisteista ja tietty ystävien ja tyttöystävän kuvista tauluja tms. Ku nyt ei ole rahaa mennä mistään galleriasta ostaan jotai... Hyvä ko on rahaa dokailuun :). Tietty voisin palkata jonku buduäärikuvaajan näpsiin jotai likaisia kuvia seinilleni...
Mä tykkään ainakin kovasti tehdä jostai ihan halvoista postikorteista ja julisteista ja tietty ystävien ja tyttöystävän kuvista tauluja tms. Ku nyt ei ole rahaa mennä mistään galleriasta ostaan jotai... Hyvä ko on rahaa dokailuun :). Tietty voisin palkata jonku buduäärikuvaajan näpsiin jotai likaisia kuvia seinilleni...
Hei! Ehkä eka koti tässä topicissa josta tykkään.
Muistoja täynnä. Ei mitään sisustuslehdistä kopioitua kliinistä paskaa
(en tajua missä monilla tähän topicciin postaajilla on kaikki levyt, kirjat, sarjikset, lehdet, tärkeät paperit, ompelutarvikkeet, askartelutarvikkeet, matkamuistot, elokuvat, lahjaksi saadut esineet jne.?!). :) :hearts: