Itse olen lueskellut tuolta mainio.net:istä juttuja noin vuosi pari takaperin ja sielläkin osa on huttua mut hauskoja ideoita saattaa silti löytää.
769 posts, 39 pages, 223,849 views
Mitäs sisustuslehtiä jengi noin keskimäärin ostaa ja lukee?
ja satunnaisesti luettu:
Talo & Koti - vaikuttaa ihan jees, mutta vaivaa jossain määrin hieman läpi puskeva amatöörimäisyys. Keskittynyt enemmän rivi- & omakotitaloihin eli menee snadisti ohi kohderyhmästä.
Koti & Keittio - vaan kerran ostanut ja vähän selaillut. Vaikuttaa jotenkin "kansanomaisemmalta" kuin deko eli ei ihan yhtä trendikästä ja sliipaattua. Etuna näyttää olevan suuri määrä kuvia, mutta kääntöpuolena pienistä yksityiskohtakuvista ei saa kokonaiskuvaa. Lisäksi suurempi määrä kuvia näyttää hieman laskevan kuvien tasoa, mikä on mielestäni erittäin sääli, sillä kyseessä on kuitenkin sisustuslehti. Paljon pikkujuttuja ja käytännön ideoita, jotka oikeesti toimivat.
Luen Interniä vaikka en italiaa juuri osaa.
Muita alan lehtiä ei juuri tule luettua, lukuunottamatta pre 90-luvun Avotakkoja :)
Mistä voisi löytää kohtuuhintaisen, mutta suht isokokoisen taulun olohuoneensa seinälle? En siis etsi välttämättä mitään oikeaa taidetta, ihan sellaiset painetut kuvatkin käy.
24-05-2005 18:44
Tänään käväsin taas tsekkailemassa tota kämppää.
On se vaan niin mukavan kodikas.
Vanhan talon tunnelma, mutta silti modernin oloinen...
24-05-2005 18:44
Tänään käväsin taas tsekkailemassa tota kämppää.
On se vaan niin mukavan kodikas.
Vanhan talon tunnelma, mutta silti modernin oloinen...
mites kauan meinaat vielä kuvia pantata =)
ota nyt edes muutama, on kiva sit myöhemmin kun on muistoja ...
Kamoon Daniel.
Vedät vaan sen jekkupullon alas ja laitat sitte ne kuvat :heart:
Suosittelisin tekemään itse. Itselläni on tarkoitus tehdä vanerilevystä kaksi 80x200cm kokoista taulua makuu- ja olohuoneeseen. Kuvat ajattelin tulostaa kankaalle tai laminoidulle paperille kopiointifirmassa ja kiinnittää sitten levyihin.
jos nyt olisin kämppää ostamassa niin tämä olisi kova juttu:
http://www.sato.fi/fi/etsitko_kotia/kohteet/01_OA/OA_Helsingin_Tila/03_Loft/index.jsp
on oikeesti halpoja kun on hitaksia
jos nyt olisin kämppää ostamassa niin tämä olisi kova juttu:
http://www.sato.fi/fi/etsitko_kotia/kohteet/01_OA/OA_Helsingin_Tila/03_Loft/index.jsp
on oikeesti halpoja kun on hitaksia
Huuh, huonekorkeus 5 m. Tuostahan saisi todella yksilöllisen, noita parviratkaisujakin on useita erilaisia. Tosin rahaa saisi varata viel mm. keittiön hankintaan. Suomalaisittain aika uudentyylinen kaupunkiasumisen vaihtoehto, toivottavasti tuollaisia rakennetaan tulevaisuudessakin lisää.
Joo. Marssisin tältä istumalta pankkiin jossei noi ois arabiassa.
Suosittelisin tekemään itse. Itselläni on tarkoitus tehdä vanerilevystä kaksi 80x200cm kokoista taulua makuu- ja olohuoneeseen. Kuvat ajattelin tulostaa kankaalle tai laminoidulle paperille kopiointifirmassa ja kiinnittää sitten levyihin.
Hyvä idea, noinhan se varmaan parhaiten meniskin :)
Mä vaan olen niin peukalo keskellä kämmentä, että hieman epäilen mikä lopputulos olisi.. Toi vaatis kuitenkin ehkä sen "taidesilmän" lisäks vähän kättentaitoa/nikkarointikykyjä, mitä mulla ei yksinkertaisesti ole tippaakaan ;)
.