769 posts, 39 pages, 223,840 views
valmistaja FLOS
Kivan näköisiä lamppuja! Mistä noita saa Suomesta ostettua? Tuolta löytyi pari oikein potentiaalista kandidaattia oman kodin valaistukseen...
valmistaja FLOS
Kivan näköisiä lamppuja! Mistä noita saa Suomesta ostettua? Tuolta löytyi pari oikein potentiaalista kandidaattia oman kodin valaistukseen...
Esim. se nollanollan raita4-lamppu on nyt skannossa myynnissä hintaan 410e - eli vain kympin kalliimmalla kuin nollanollan omasta liikkeestä ostettuna!
Kiitos hei tästä vinkistä, mulla ei kauaa nokka tuhissut kun kävin äsken sellaisen ostamassa! :D
Myymälässä ei ollut kuin näytekappale, joten joudun odottelemaan huomiselle että saan sen. Mutta on se odotuksen väärti :hearts:
Makuuhuone on vielä iso kysymysmerkki.
Seinien väri jne on kyllä kunnossa.
Mutta se kaikki muu...
Sieltä lähtee se kaikki vaatekomerotila pois.
"Hölmö" kun olen, tahdon siitä n.15neliöisestä makkarista niin avaran kuin mahdollista ja sehän onnistuu vain vaatekomeroiden poistolla :D
Mutta minne hittoon sitä tunkisi sitten kaikki kuteensa :panic:
Osaatteko jelpata: tarvis saada joku kiva työtuoli, kun meinaa päässä poksahtaa useampiki suoni tohon "konttori-designiin".
Eli tuolilla istutaan polvien varassa, mikä on hyväksi myös verenkierrolle.
Tällästä ratkaisua olen jo hetken etsinyt. Paljon noilla on hintaa abaut?
edit: vepsäläinen kertoo, että tommosen Variablen saa edulliseen, 331 euron hintaan :scared:
- Olohuoneen seinämaalaus
- Olohuoneen seinämaalaus
Minkälaiseen teokseen päädyitte?
vaavu jäi pyörällä auton alle ja vaikka mitään vakavaa ei sattunut menee seuraavat 6vko kipsissä ja jonkin aikaa aluksi pyörätuolissa.
Koko homman päälle tulee 2kpl 180*40cm vaakasuuntaisia akustiikkapaneeleita, jotka on päällystetty tapetilla jossa vihreä vaakaraitakuvio. Näiden alkuperäinen tarkoitus on vähentää tärykaikua ja tasoittaa huoneen taajuusvastetta, mutta ovat myös visuaalisesti tosi kivan näköisiä.
Kai tiedät mitä olet tekemässä?
Joops.
MUTTA se seinäpinta niiden alla :(
Kipsilevy jossa semmoinen perkeleen pahvipinta tms :mad:
Ensimmäinen, enemmänkin pelkkä nestemäinen, tapetinpoistoaine ei tehonnut riittävän hyvin.
Nyt käytössä liisterimäinen valumaton ja hitaasti kuivuva tehokkaampi tökötti.
Joten, eiköhän noi loputkin roippeet noista seinistä lähde...