Moonloop - Hit the Breaks!

25 posts, 2 pages, 3,272 views

Avatar
#1 • • Moonloop Guest
No niin, tässä on toinen uusista mixuista myös teille Plattarilaisille.
Viime vuoden lempparibreakseja ja vähän muutakin.

Kommentoinnin jätän teille, pistäkää palautetta tulemaan. :happyroll:

Tracklist:

1. Bedrock - Forge (Fretwell Mix) [Bedrock]
2. Akatishia vs Matthew Dekay - Time to Think (Rewind Mix) [Extrema]
3. Infusion - Dead Souls [Marine Parade]
4. Chable & Bonnici - Ride (Have a Break mix) [Alternative Route]
5. Trafik - Your Light [Global Underground]
6. Chable & Fernandez - Before you Break on [MTheory]
7. Pete Gawtry - It's Life [Electrofly]
8. Sasha - Fundamental [Arista]
9. Hybrid - True to Form [Distinctive]

Moonloop- Hit the Breaks
Avatar
#2 • • genki Guest
hyvännäkönen tracklist, just sellasta breiksialuetta mitä ite ei tuu pahemmin soitettua tai hankittua.


kiintoisaa, lataanpa tämän. :]

kiitos!
Avatar
#3 • • olliS Guest
Todellakin, mehevä tracklist! Imuun menee ja kommentit seuraa :)
Avatar
#4 • • general levy Guest
:roll: Mulle uppos todellakin. Siistii seurata äijän kehitystä miksuttelussa.
ten tollars mii lov juu long time!
Avatar
#5 • • Moonloop Guest
:laugh: Terkut generalille!
Avatar
#6 • • Timmo Guest
Kyllä osui!!! Oli vallan mainio. :)
Avatar
#7 • • Moonloop Guest
Lisää kommentteja otetaan vastaan, kaista käy kuumana ja palautetta
tullut vaan muutama kipale.. :)
Avatar
#8 • • Moonloop Guest
Niin sitä palautetta.. Olli, Genki? :)
Avatar
#9 • • Juhgu Guest
Imuttelen vasta, mutta olen muutaman biisin verran kuunnellut ja tykkään! Tai siis, _TYKKÄÄN_.
Avatar
#10 • • olliS Guest
Aivan joo unohtui täysin tämän kommentointi.. :D

Loistava miksaus, kaikki biisit putosivat enemmän kuin hyvin ja tekniikka on kyllä erittäin mallikelpoista! :heart:
(enpäs muistanutkaan kuinka hyvä biisi toi Fundamental onkaan!)

Suollas vaan lisää näitä nauhoja, mä ainakin kuuntelen ;)
Avatar
#11 • • genki Guest
hei mr moonloop.

alotus on hyvän dramaattinen, kietasee saman tien mukaansa ja atmosfäärit saa pään pyörimään juuri sopivasti.

hienoja vaihtoja myös, tällaset on vaikeita kipaleita miksata kun on niin paljon orkestraalisia elementtejä ja vahvoja jousia - voi helposti kuulostaa epävireiseltä mut olit kyennyt pahimmat karikot välttämään hienosti.

Dead Souls on kyl yks viime vuoden kovimmista julkasuista. sopii myös tähän miksaukseen ku nenä päähän. ja kivasti alottaa sit tollasen vähän menevämmän osuuden tossa kun toi alku on niin uninen.

välttämättä kaikki biisit ei oo ihan sitä mun juttua, varsinkin toi chable & bonnici oli melodisesti turhan röyhkeä mun makuun (ja ne tomit! :panic:), mut nehän on sit noita mielipiteitä...

uuh trafik - your light ku tippuu ni kylmikset vetää pitkin selkäpiitä. hyvä vaihto.

ja true to form:han on siis niin sairaan hyvä biisi et ei mitään järkeä. täydellinen lopetus.

oikein hyvä miksaus. kumma etten oo susta aiemmin kuullut? soitteletko jossain?


ps. kai oot tutustunut Jason Sparksin uusimpiin julkaisuihin Botchitilla? varmaan oot, mut jos et niin kato ihmeessä. tykkäät aika varmasti jos tästä miksauksesta voi sun musamausta mitään päätellä. ;]
Avatar
#12 • • Moonloop Guest

kumma etten oo susta aiemmin kuullut? soitteletko jossain?



Tällä hetkellä mulla ei oo residencyä missään, mut kovasti kiinnostaa kaikki keikkamahdollisuudet! Jos tiedät jotain ni pistä vaikka privaa tai soittele. Yhteystiedot on tuossa Profilessa allekirjoituksessa.

ps. kai oot tutustunut Jason Sparksin uusimpiin julkaisuihin Botchitilla? varmaan oot, mut jos et niin kato ihmeessä. tykkäät aika varmasti jos tästä miksauksesta voi sun musamausta mitään päätellä. ;]



Tsekattu on ja toimii.. :) Kiitti muutenkin hyvästä palautteesta.
Avatar
#13 • • Milla Lehto Guest
hyvä mixi :)

biisit innostavia (vaikka ei ihan mun kamaa) ja miksaus tosi hyvän kuuloista.
maistui :heart:
Avatar
#14 • • tjp Guest
ihan kelpo miksaus. miksaukset meni kohilleen ja rakenne pysy kasassa. tämä musiikki ei nyt itelle ihan täysin aukea, mutta omassa genressään tuntuisi olevan varsin pätevä.
Avatar
#15 • • putteh Guest
Sun lempparibreaksit ovat aika lähellä omiakin lemppareita ;) Hyvä miksaus täynnä menevää breikkii, maistuu minulle. Pari levyä löytyy omastakin hyllystä ja pari levyä meni ostoslistalle tämän kuunneltuani.

Tämä ei todellakaan ole mitään helpointa tavaraa miksata, mutta varsin ketterästi kuuluvat vaihdot menevän.

Chable & Bonnici - Ride (Have a Break mix) on mielestäni vähän hätäisesti kyhätyn oloinen versio verrattuna originaaliin, mutta meni kyllä jotenkin tämän setin lomassa. Hybrid lopettaa setin mainiosti. Kaikenkaikkiaan hyvää matskua lähellä omaa suosikkisoundiani rikotun biitin saralla. Tätä tulee varmasti kuunneltua tulevaisuudessakin.
Avatar
#16 • • Moonloop Guest
Kiitos moninaisesta palautteesta kaikille! :)

Onhan tossa soundissa vähän enemmän haastetta dj:lle, kun on noita strings-mattoja ja tietty breaks-komppi jo sinällään pistää olemaan tarkkana vaihdoissa. Pienikin epätarkkuuus saattaa saada vaihdon kuulostamaan kamalalta. Mukava kuulla että paketti on onnistunut!
Tästä on hyvä jatkaa.

Tulossa on piakkoin uusi mix, pysykäähän tutkalla! :excellent:

Edit: Niin ja lisää palautetta saa laittaa!
Avatar
#17 • • Juhgu Guest


Niin ja lisää palautetta saa laittaa!



On tullut soitettua ainakin 10 kertaa tämä miksaus läpi, ja hyvältä kuulostaa edelleen.
Avatar
#18 • • rjv Guest
Juu, tätä settiä on tullu useaan otteeseen fiilisteltyä himassa. Toimii toimii. :thumbsup:
Avatar
#19 • • okiru Guest
Juu tätä settii on todellakin tultu kuunneltua useamman kerran. Jostain syystä on hiljattain meikäläisen settien kommentoimisen into laskenu ja en ole monellekkaan jaksanu väsätä mitään. Tätäkin piti aikoja sit kommentoida ja sanotaan näin ollen kiitos paljon loistavasta miksauksesta. Miellyttävää kuunneltavaa hyvin miksattuna ja loistavaa selektioo.

Jatka samaa rataa.

-mika
Avatar
#20 • • Moonloop Guest
Parempi kommenttii myöhemmin kuin ei ollenkaan! :)

Kiitos kaikille kommenteista, mukavaa että on maistunu!

Meikä on kans ollu sekä laiska että kiireinen viimeaikoina, joten uutta mixua en oo saanu servulle laitettua. (Pitää nääs toimittaa aina se eka kaverille, joka laittaa sen koneelle etc..)

Mut kyl sitä on tulossa kuiteski. :D Uus top 15 on profiilissa ja charteissa.