shuffle's xxx cologne

31 posts, 2 pages, 3,401 views

Avatar
#21 • • Hallaaa Guest
:excellent: tykkäsin mycke paljon! :excellent: aamu lähti kivasti käyntiin tällä herkulla

edit: mikä biisi soi kun 40:s minuutti lähtee käyntiin? :hearts:
Avatar
#22 • • tjp Guest
se biisi on superpitcher "to turn you on". eipä tuosta saundista kyllä voi erehtyä. :)
miksaushan rokkaa edelleen!
Avatar
#23 • • Hallaaa Guest

se biisi on superpitcher "to turn you on". eipä tuosta saundista kyllä voi erehtyä. :)
miksaushan rokkaa edelleen!



dänks :D
Avatar
#24 • • Shuffle Guest
isot kiitokset kaikille palautteesta. todella siisti huomata että vähän härömpikin meininki on uponnut kunnolla. :)
ensi kerralla sitten painopiste vähän enemmän rapakon taakse, autokaupunkiin päin. mutta siitä lisää ensi numerossa.
piis
j
Avatar
#25 • • Dr.Phibes Guest
musiikin jatsiii...
perkeleen hiano miksi...

gomiaa touhuu...

ei ny oikee jaks sanoo mitää oikee hianoo...
Avatar
#26 • • jUSSi Guest
marssimusiikkia!

ei mut oikeesti aivan törkeen loistavaa settiä!

... umpha-umpha-umpha ...

jukkis on kyl mun idoli :heart:

kaunis mies ja paljon taitoa samassa paketissa. Ei sitä enempää voi enää tosimies kaivata!
Avatar
#27 • • anton Guest
ROK!
Avatar
#28 • • Hallaaa Guest
tää on soinu koko tän päivän soittimes ja piristäny mun harmaata maanantaita :excellent:
Avatar
#29 • • Kalle Karvanen Guest
Vasta nyt tuli kuunneltua...

Meni mukavasti tässä taustalla töitä tehdessä. Ehkä tosiaan hiukan liian sakemanni meininkiä myös mun makuun, mutta eipä tuo paljoakaan haitannut. Taitaa olla kaikki olennainen jo sanottu, joten mitä sitä turhaan lätisemään.
Avatar
#30 • • erik Guest
jep, unohtunut myös kommentoida. hauskoja viisuja ja millintarkkaa miksailua. tällä kertaa oli muistaakseni vähän kikkaakin mukana.
tosin kokonaisuutena hieman puuduttava; teutooninen marssimeininki ei mielestäni funkkaa riittävästi, mutta toimii paremmin mausteena perus 4/4-humpalle. kuten vanhan moodswing-miksauksen lopussa.
Avatar
#31 • • burdock Guest
replytään ny kun kerran oon kuunnllukkin muutamaan kertaan :)

miun mielestä ehkä vähän liian varmoja biisivalintoja. noi kompaktit alkaa olla pikkasen kuluneita, vaikka loistavasti tuotettuja trioliraitoja ovatkin. kyllä minä tätä tanssisin ei siinä mitään :) mutta vähän rohkeempaa selektiota odotin alunperin...