viimeksi "ravaamassa" -98, missä mennään nykyään?

16 posts, 1 page, 1,754 views

Avatar
#1 • • sauce Guest
todellisuuden välttely jatkuu jo ties monettako tuntia ja tossa kun äsken kahlasin läpi muistojen joutomaata niin tajusin taas että olen viimeksi käynyt "raveissa" vuonna -98. Taisi olla Turussa Kårenilla ja Hard Factory 2 tms? muistaako joku oliko sellaset?

Mulle on elävästi jäänyt mieleen kun Henry Saari tanssi tolpan nokassa ja about puolentusinaa misuja ympärillä pimpsa märkänä. melkein liukastuin limaan kun ohi tanssahtelin...


Niin, mutta asiani on seuraava:
Just noissa bileissä musta alko tuntua että olen "liian" vanha :eek: . jengi oli Henrya lukuunottamatta just k18 ja poltettu vihta haisi niin helvetisti.

sen jälkeen olen käynyt parissa koneistossa ja yksissä D&B bileissä. mutta niitä ei lasketa.

ELI missä mennään nykyään? vieläkö siellä on sellainen "maailmanlopun lastentarhan" -meininki? "uskaltaako" tälläinen jo hieman äijääntynyt konesetä laahata läskin perseen johonkin tapahtumaan? ja onko niissä ihan über-insiders meininki?

ei sillä ettäkö mua nyt ihan vitusti kiinnostaisi, mutta olisi se kiva joskus käydä tuulettumassa. ei enää jaksa dynamo/prima -akselia...
Avatar
#2 • • Edited Tapi T Guest

ELI missä mennään nykyään? vieläkö siellä on sellainen "maailmanlopun lastentarhan" -meininki? "uskaltaako" tälläinen jo hieman äijääntynyt konesetä laahata läskin perseen johonkin tapahtumaan? ja onko niissä ihan über-insiders meininki?


Mukaan vain! Jos olet epävarma itsestäsi, niin muista viljellä puheissasi sanoja Planet of Love, Hyperdelic Housers, Nylon, tms. Näillä saat tuikitärkeää skeneuskottavuutta ja vanhaparta-statuksesi kasvaa huimiin mittoihin!

edit: siirretään Clubs & Eventsiin, sopii sinne paremmin ->
Avatar
#3 • • sauce Guest

ELI missä mennään nykyään? vieläkö siellä on sellainen "maailmanlopun lastentarhan" -meininki? "uskaltaako" tälläinen jo hieman äijääntynyt konesetä laahata läskin perseen johonkin tapahtumaan? ja onko niissä ihan über-insiders meininki?


Mukaan vain! Jos olet epävarma itsestäsi, niin muista viljellä puheissasi sanoja Planet of Love, Hyperdelic Housers, Nylon, tms. Näillä saat tuikitärkeää skeneuskottavuutta ja vanhaparta-statuksesi kasvaa huimiin mittoihin!



hehehe... joo, niin no... epävarmuudesta tiedä. ennakkoluuloja ehkä. tietsä sen unen missä ollaan alastoma jossain kaupungilla(vai oliko toi joku mun fantasia, hmmm :laugh: )? siihen tyylin. vähän niinku thom york tulkitsee "I dont belong here..."...

ja kyllä, planet of love ja hyperdelic housers... jotain tuttua noissa on;) kun vaan dementtialta muistais että mitä :laugh: ...

ps. ja muistaako kukaan mitä touhua oli vuosina 93-95 Raumalla? jossain satama alueella tuli käytyä kerta jos kakskin mutta aika blurria on muistot... ja porissa anniksella? puhumattakaan jostain ihan hämäristä Gabber/HC bileistä jossain kokemäellä... joku ala-aste tms. :hah: (vähempikin viina olisi riittänyt nuorempana...)
Avatar
#4 • • Laite Guest

ja porissa anniksella?



_o/
minäminäminä muistan :)
oi niitä aikoja, delta f paukuttelemassa tesnoa ja kellari minne ei saanut mennä kun pelättiin, että sen katto putoaa niskaan.
Avatar
#5 • • JussiS Guest

ps. ja muistaako kukaan mitä touhua oli vuosina 93-95 Raumalla? jossain satama alueella tuli käytyä kerta jos kakskin mutta aika blurria on muistot... ja porissa anniksella? puhumattakaan jostain ihan hämäristä Gabber/HC bileistä jossain kokemäellä... joku ala-aste tms. :hah: (vähempikin viina olisi riittänyt nuorempana...)


Katos, ollaan miteilmeisimmin samalta suunnalta. Tosta listalta puuttuu legendaariset Warehouse-bileet Huittisissa vuonna -93 ja samana vuonna Porissa jossain parkkihallissa.

On muuten noitten Rauman kemujen pyörittäjä hiukka edenny urallaan, tjeu RMJ ;)
Avatar
#6 • • sauce Guest

ja porissa anniksella?



_o/
delta f



jee! noniin, sieltä se tuli, delta f!!! kellot soi! hehe... muistan kun kerrankin jossain... hmmm... en muista missä bileet oli lopussa ja tuli spiikki, "tapana ei ole bileissä spiikata, mutta tässä illan viimeinen "hidas". ja se oli dj skinhead ja EXTREME TERROR... hehehee... oi noita aikoja...

voiboikaa.

kysymys onkin siis, laite, onko nykyään yhtä hyvä meno?
Avatar
#7 • • JussiS Guest

kysymys onkin siis, laite, onko nykyään yhtä hyvä meno?


Siitä en tiedä onko meno yhtä hyvää, mutta takuuvarmasti erilaista. Nessi taitaa olla viimeisiä vanhan koulun ratsuja joka vielä jaksaa (ainkain isommassa mittakaavassa).
Avatar
#8 • • sauce Guest


Katos, ollaan miteilmeisimmin samalta suunnalta. Tosta listalta puuttuu legendaariset Warehouse-bileet Huittisissa vuonna -93 ja samana vuonna Porissa jossain parkkihallissa.

On muuten noitten Rauman kemujen pyörittäjä hiukka edenny urallaan, tjeu RMJ ;)



warehouse bileet huittisten autohallissa(?) päättyi kun poliisit tuli ja huusi

"bileet jatkuu jonain toisena päivänä!"

, ja joku vastas,

"niin, tänään!".

olin muuten selvinpäin kys.om. kemuissa ja tuntu että osaan lentää! siis ilman MITÄÄN päihteitä. oli kevyt happivaje kaasunaamarin takia... :laugh:

ja parkkihallissa oli vähän vaisumeno. muistaakseni. kun oli koko ajan riski että lähtee virrat, kun naapurikerrostalon mummu valitti metelistä...

ja eiks toi sama porukka järjestänyt kemuja, mikäs se oli "skybar" tms. siellä korkeella. Savua oli ainakin helvetisti, mutta jengiä ei juuri lainkaan...

ja olihan siellä paanakedonkadullakin jotain kemuja... olen ainakin yhden ambientkeikan heittänyt siellä... (tosin olin tuhannen päissäni artistikaljoista... :laugh: enkä juuri muista mitään... hihi...)
Avatar
#9 • • ojis Guest
Olet todennäköisesti pyörinyt TSi3 porukan pippaloissa. Mielenkiintoisia flaboja noilta (1993 -> ) ajoilta löydät muuten osoitteesta www.kumo.tk -> albumi -> sieltä valitset "flabat". Herra "Kumo" ei taida hirveän aktiivisesti tätä foorumia seurata, mutta hän osaisi varmasti kertoa lisää noista ajoista ;) .

.ojis
Avatar
#10 • • Laite Guest

kysymys onkin siis, laite, onko nykyään yhtä hyvä meno?


Siitä en tiedä onko meno yhtä hyvää, mutta takuuvarmasti erilaista.



Harvemmin yhtä "hyvää" menoa löytyy kuin silloin kun oli vielä nuori, mutta turussa noi x-rustin bileet ovat aika lähellä tuota vanhaa annismenoa.

ojis tuossa jo mainitsikin TSi3:n, olipa tuokin nimi unohtunut täysin jostain syystä.

ja toi extreme terror <3
oi niitä aikoja :D
Avatar
#11 • • Edited miinus Guest

ps. ja muistaako kukaan mitä touhua oli vuosina 93-95 Raumalla? jossain satama alueella tuli käytyä kerta jos kakskin mutta aika blurria on muistot... ja porissa anniksella? puhumattakaan jostain ihan hämäristä Gabber/HC bileistä jossain kokemäellä... joku ala-aste tms. :hah: (vähempikin viina olisi riittänyt nuorempana...)





Kyllä täällä muistetaan! Satamassa oli varasto 12 jossa ekoja "raveja" oli, missä siis itekkin tuli käytyy pölymaskit naamalla. Ekat bileet siellä muistaakseni joskus 91-92. Sit oli myös "Electrotherapy" tuolla Kairakadulla (nykyään maskun kalutalo) tää oisko ollu vuonna 1993. 1994 tuli sitte moneen kertaan muisteltu Generaattori tuolla "lönkkä"-nimisen teollisuusalueen sisällä, missä (mm. Soap- ja Labyrinth-bileitä oli muutama vuosi sitten juhannuksena täällä) järkättiinkin sitte jo useempaan otteeseen bileitä (joku 2-3 vuotta). Generaattori ainakin mulle ehkä se mieleenpainuvin juttu tästä "skenestä".

Ja noista bileitten järkkääjistä sen verran, että noita electrotherapy ja varasto 12sta kemuista aika lailla vastuussa oli tuo nykyään RMJ-festaria järkkäävä miekkonen, mut sitten pienempiä kekkereitä (Generaattori) järkkäs hänen nuorempi veljensä (Dr. M). Ite tuli lähinnä hoidettua tota kaljavastaavan hommaa näihin aikoihin.

Tuolla Kokemäen kupeessa en kyllä koskaa käyny, mut siellä niitä järkkäs maailman kovaäänisin dj nimeltä Delta F alias Iivonen poppoonsa kans. Tää Deltis pörräs kyllä Raumalla myös aika ahkeraan btw - Hauska tyyppi.

Mikäli karsastat tota "tikkarimeininkiä" ja bileisiin lähtö arveluttaa ni kannattaa tarkastaa turun kino 5.3. perjantaina. Ja tuu vaikka ilmiantamaan ittes, jos vaikka naamat muistuu mieleen..?
Avatar
#12 • • Timmo Guest
voi vittu kun olis ollu tohon aikaan jotain muuta ku 8 - 11 vuotias..... :crybaby:

että osaa vaan vituttaa. olis kiva nähä, jos jollain olisi kuvia suomen reiveista vuosilta 90 - 94.... :crybaby: :heart:
Avatar
#13 • • sauce Guest


Kyllä täällä muistetaan! Satamassa oli varasto 12 jossa ekoja "raveja" oli, missä siis itekkin tuli käytyy pölymaskit naamalla.



Varasto 12 kuulostaa joo tutulta... maybe been there... on aikaa tosiaan kulunut jo niin kauan etten muista olenko käynyt siellä 1 vai kolme kertaa... yleensä oli niin kännissä mentäessä että ei mitään rajaa. sitten kun lopetti dokaamisen matkalla raumalle niin jaksoi heilua aamuun asti.

yleensä oli joko meikkiä(?) naamassa, keltanen sadetakki ja kaasunaamari. tai jotain... se oli NIIN outoa aikaa... muistan kerrankin kuin tultiin sellaiseen kesäiseen pihaan, niin joku totes vaan, "ei noi ainakaan Raumalta ole:)"


Generaattori tuolla "lönkkä"-nimisen teollisuusalueen sisällä, missä (mm. Tuolla Kokemäen kupeessa en kyllä koskaa käyny, mut siellä niitä järkkäs maailman kovaäänisin dj nimeltä Delta F alias Iivonen poppoonsa kans. Tää Deltis pörräs kyllä Raumalla myös aika ahkeraan btw - Hauska tyyppi.



joo, oli ihan jees heppu. Iivonen, thats the name, yeah...


Mikäli karsastat tota "tikkarimeininkiä" ja bileisiin lähtö arveluttaa ni kannattaa tarkastaa turun kino 5.3. perjantaina. Ja tuu vaikka ilmiantamaan ittes, jos vaikka naamat muistuu mieleen..?



hmmm... mitäs siellä sitten? ehkäpä tulenkin jos vaan olen maisemissa... tosin mun naamamuistilla ei kyllä tunneta kun just oma äiti...


voi vittu kun olis ollu tohon aikaan jotain muuta ku 8 - 11 vuotias.....

että osaa vaan vituttaa. olis kiva nähä, jos jollain olisi kuvia suomen reiveista vuosilta 90 - 94....


noh, aika kultaa muistot.. tuskin mulla enää olisi niinkivaa vaikka vastaaviin kemuihin eksyisin.... ku ei enää toi viinakaan maistu :roll: <-epäilyttävä jätkä kunnei juo eikä polta enää :laugh:
Avatar
#14 • • lande Guest


Katos, ollaan miteilmeisimmin samalta suunnalta. Tosta listalta puuttuu legendaariset Warehouse-bileet Huittisissa vuonna -93 ...



warehouse bileet huittisten autohallissa(?) päättyi kun poliisit tuli ja huusi

"bileet jatkuu jonain toisena päivänä!"

, ja joku vastas,

"niin, tänään!".

olin muuten selvinpäin kys.om. kemuissa ja tuntu että osaan lentää! siis ilman MITÄÄN päihteitä. oli kevyt happivaje kaasunaamarin takia... :laugh:



Asuin ko. kaupungissa tohon maailman aikaan. Muistan eräät rave-tyyliset hipat, jotka olivat jossain niissä Hankkijan linja-autoasemaa lähellä olleissa rakennuksissa. Nykyään ne Hankkijan rakennukset on ajettu maan tasalle ja paikalle on rakennettu S-market.

Niin, itse en ollut hipoissa mukana ollenkaan, vaan päädyin viettämään kivaa koti-iltaa tyttöystäväni kanssa, kun häntä ei moinen toiminta kiinnostanut. Tarinan opetus(?): tyttöystäviä menee ja tulee (tai ainakin menee), mutta hyvien bileiden missaaminen harmittaa ikuisesti...
Avatar
#15 • • Dr.Phibes Guest
EXTREEEEEEEEMMMEEEEE TEEEEEEERRRRROOOOOOOOORRRRRRR


hehe mul on se levy nykyään...

nimittäin JUST SE levy... iippa myi sen joskus mulle ja siitä lähtien se on kyllä ollut mun kallein aarre
Avatar
#16 • • sauce Guest

Tarinan opetus(?): tyttöystäviä menee ja tulee (tai ainakin menee), mutta hyvien bileiden missaaminen harmittaa ikuisesti...



joo, mutta kyllä ne parhaat tyttöystävät on pileitä tärkeempii... se ei vissiin ollut sitten sulle "se oikee":)