Kyllä täällä muistetaan! Satamassa oli varasto 12 jossa ekoja "raveja" oli, missä siis itekkin tuli käytyy pölymaskit naamalla.
Varasto 12 kuulostaa joo tutulta... maybe been there... on aikaa tosiaan kulunut jo niin kauan etten muista olenko käynyt siellä 1 vai kolme kertaa... yleensä oli niin kännissä mentäessä että ei mitään rajaa. sitten kun lopetti dokaamisen matkalla raumalle niin jaksoi heilua aamuun asti.
yleensä oli joko meikkiä(?) naamassa, keltanen sadetakki ja kaasunaamari. tai jotain... se oli NIIN outoa aikaa... muistan kerrankin kuin tultiin sellaiseen kesäiseen pihaan, niin joku totes vaan, "ei noi ainakaan Raumalta ole:)"
Generaattori tuolla "lönkkä"-nimisen teollisuusalueen sisällä, missä (mm. Tuolla Kokemäen kupeessa en kyllä koskaa käyny, mut siellä niitä järkkäs maailman kovaäänisin dj nimeltä Delta F alias Iivonen poppoonsa kans. Tää Deltis pörräs kyllä Raumalla myös aika ahkeraan btw - Hauska tyyppi.
joo, oli ihan jees heppu. Iivonen, thats the name, yeah...
Mikäli karsastat tota "tikkarimeininkiä" ja bileisiin lähtö arveluttaa ni kannattaa tarkastaa turun kino 5.3. perjantaina. Ja tuu vaikka ilmiantamaan ittes, jos vaikka naamat muistuu mieleen..?
hmmm... mitäs siellä sitten? ehkäpä tulenkin jos vaan olen maisemissa... tosin mun naamamuistilla ei kyllä tunneta kun just oma äiti...
voi vittu kun olis ollu tohon aikaan jotain muuta ku 8 - 11 vuotias.....
että osaa vaan vituttaa. olis kiva nähä, jos jollain olisi kuvia suomen reiveista vuosilta 90 - 94....
noh, aika kultaa muistot.. tuskin mulla enää olisi niinkivaa vaikka vastaaviin kemuihin eksyisin.... ku ei enää toi viinakaan maistu :roll: <-epäilyttävä jätkä kunnei juo eikä polta enää :laugh: