Valkovenäläinen appreciation thread

45 posts, 3 pages, 9,850 views

Avatar
#41 • • da_chef Guest

valkovenäläinen on kyllä teh drink, lähinnä sen takia kun The Dude vetää sitä :)



Osaiskohan moni baarimikko tarjoilla kun kysyis Caucasian-nimistä drinksua... ;)



Ja kun baarimikko kysyy "mikä se on?", voi tyynesti vastata "Obviously, you're not a golfer" :D
Avatar
#42 • • Taedium Guest

Ja kun baarimikko kysyy "mikä se on?", voi tyynesti vastata "Obviously, you're not a golfer" :D

Ja sit kusta lorauttaa baarin matolle ja lähtee pois.
Avatar
#43 • • vaavu Guest
Muuten, tosta valkovenäläisestä saa paremman version kun vaihtaa osan vodkasta baileysiin. Tuo 6cl maitoa, 2cl kahluaa ja 4cl vodkaa on ihan liian tujua ainakin mun makuun. Sen sijaan sekoitus 6cl maitoa, 2cl kahluaa, 2cl vodkaa ja 2cl baileysia on juuri sopiva - sopivasti täyteläisempi.

Joo, olen nössö, tiedetään. :cool:


Olen myös iloinen siitä että Alkon setä kysyi multa tänään paperit kun kävin ostamassa Pisang Ambonia. Tässä iässä pitää ajatella jo melkoisena kohteliaisuutena että joku luulee mun olevan 17-vuotias! :D Toisaalta, ehkä asiaan saattoi vaikuttaa se, että ostin nimenomaan Pisangia. Joku portviini olisi ollut vähän vähemmän epäilyttävä teinix-ostos.
Avatar
#44 • • innae Guest

Joissain ei saa edes aitoa li ice teetä (6cl viinaa), joissain sen saa tuplana.


Alkuperäisessä Long Island Iced Teassa on 10cl viinaa, siis:

2cl vodkaa
2cl vaaleaa rommia
2cl giniä
2cl tequilaa
2cl cointreauta
sitruunanmehua
coca colaa
jäämurskaa.

Suuri hurricane-lasi täytetään jäämurskalla, lisätäään viinat ja sitruunanmehua. Pidennetään Colalla.




Itse asiassa cokista tulee dash, eli vähäisen että väri muuttuu :)
Avatar
#45 • • innae Guest
Ehdottamasti paras on Forest Ivanov :heart: :excellent:
Ja Apple Pie on kans ihan hyvä :)