Viski ja kalja. Siinä yhdistelmässä on elämän makua. :D
Sukellusvene:
4cl Viskiä snapsilasissa
Tuoppi olutta
täysi snapsilasi upotetaan tuopin pohjalle :hah:
45 posts, 3 pages, 10,313 views
Viski ja kalja. Siinä yhdistelmässä on elämän makua. :D
Sukellusvene:
4cl Viskiä snapsilasissa
Tuoppi olutta
Sukellusvene:
4cl Viskiä snapsilasissa
Tuoppi olutta
.. monta kertaa ollu mielessä tilaa tommonen mut ei o koskaan tullu testattua.
Ehkä vielä joskus saan aikaseks ;)
Tequilasta sano mitään, en oo vielä oppinu
arvostaan sen litkun makua sellasenaan
tekishän on ainoo kirkas mitä pystyy käsitteleen sellasenaan.. (sellasenaan tarkottaa tietysti suolan ja sitruunan kera)
Sukellusvene:
4cl Viskiä snapsilasissa
Tuoppi olutta
.. monta kertaa ollu mielessä tilaa tommonen mut ei o koskaan tullu testattua.
Ehkä vielä joskus saan aikaseks ;)
Mielenkiintoinen uusi kokemus on tilata bisse ja Smirnoff ice.
Arvaa parvaa mihin toi viski pitää vaihtaa, että toi on Venäläinen Sukellusvene?Sukellusvene:
Ei suolalle! No sitruunaa voi joskus imeskellä jos siltä tuntuu, mut ei kuitenkaan siten, että pilataan se tequilan maku.(sellasenaan tarkottaa tietysti suolan ja sitruunan kera)
Mä en oo vielä juonu pahaa juomaa jossa olis jekkua. Saako jekusta tehtyä pahaa juomaa? Se on sellasta naminamia, jotta kun on pullo kaapissa, niin sitä pitää sillee "ihan vähä vaa" maistaa - jatkuvasti. Siksi en pidäkkään jekkupulloa himassa, ku ei sitä olis muuten ikinä ajokunnossa.Mä olen juonut sellaisen mihin tuli Jägermeisteria snapsilasillinen väärinpäin tuoppiin. En voi suositella.
Tosi kova jätkä juo ilman pilliä palavana. (Tosi kovalla jätkällä pitää olla palaneet nenäkarvat ja rohtunu ylähuuli - ja nenänpää palanu kans. (Oliko pakko?)) Mut snifferi on hieno, sen voi juoda cointreausta tai sambucasta. Molemmat on ihan jees. Mielellään konjakkilasista, mutta grogilasikin käy.B-52 on ihan kiva, saa laittaa palamaan ja leikkii kovista kun juoda pillillä juoma liekkien keskeltä..
Tota saa Saksasta joka raflasta. Ainaki kaikista missä mä kävin. Kesällä oikein oiva, ku ei viitti dokaa niin et on kännissä ja tosta lähtee jano, kuten kaljasta. Ne käyttää lemonadea, joka on sitruunajuoma muuteskii. Hiipivän Hulluuden keralla ainoa miten mä voin juoda mitään Spriten kaltaista. (Olin joskus 14 vee ja 1.5l 7UP & 0.5l Pöytäviina taskussa uutena vuotena. Eipä paljo oo sen jälkee spritettaisevenapit maistunu. Ja blandattua viinaa oon oppinu vasta viime vuosina maistelemaan, ennen oli pakko juoda raakana.)Tai Radler: bisseä ja Spritea
Arvaa parvaa mihin toi viski pitää vaihtaa, että toi on Venäläinen Sukellusvene?Sukellusvene:
Noh.. B-52 on ihan kiva, saa laittaa palamaan ja leikkii kovista kun juoda pillillä juoma liekkien keskeltä..
Noh.. B-52 on ihan kiva
Cointreaun sijaan voi muuten käyttää Grand Marnieria, sitä liekittämiseen tarkotettua versiota, joka on 60%...Rakennetaan lusikan avulla kerroksittain shottilasiin reseptin mukaisessa järjestyksessä. Cointreau sytytetään palamaan ja shotti imaistaan pillillä pohjia myöten.
Mä en oo vielä juonu pahaa juomaa jossa olis jekkua. Saako jekusta tehtyä pahaa juomaa?Mä olen juonut sellaisen mihin tuli Jägermeisteria snapsilasillinen väärinpäin tuoppiin. En voi suositella.
2cl Kahlùa
2cl Baileys
2cl Cointreau
Ja koska teillä taviksilla ei kuitenkaan ole hajuakaan mistään B-52:sta
valkovenäläinen on kyllä teh drink, lähinnä sen takia kun The Dude vetää sitä :)