disco lights (idioottiElectroa)

9 posts, 1 page, 1,314 views

Avatar
#1 • • Edited sauce Guest
:D
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Tää on kiva.
Melodia ei ihan täysin kanna. Tämä tarvisi hieman sellaista slaavilaista paatosta..2:11 -> varsinkin vois tehdä terää. Enemmän vois olla kans noita kasaritomareita. "Disco" on sanana ehkä vähän kulunut :)
Soundit oli kyllä toimivia. Melodiaa vaan eteenpäin ja paatosta peliin. Hyviä juttuja oli tässä.
Avatar
#3 • • sauce Guest

Tää on kiva.
Melodia ei ihan täysin kanna. Tämä tarvisi hieman sellaista slaavilaista paatosta..2:11 -> varsinkin vois tehdä terää. Enemmän vois olla kans noita kasaritomareita. "Disco" on sanana ehkä vähän kulunut :)
Soundit oli kyllä toimivia. Melodiaa vaan eteenpäin ja paatosta peliin. Hyviä juttuja oli tässä.



joo, aika idioottisettii toi on... mutta tossa mennäpäivinä laskin että on varastossa jotakuinkin >40 electro-kipaletta, niin jossain vaiheessa on saatanut luumut loppua korista.

jos tomeista tykkäät niin sitten me "bondataan" ihan kiukulla :hearts: ...
ne on mun heikkouteni electrossa... oikeastaan niinku parasta mitä on, on kunnon rokkitomifillit.
Avatar
#4 • • Daniel Braun Guest
Ei tää mun mielestä ollu ihan electroa...
Siis siinämielessä miten electron käsitän.
Tää oli enemmälti tällaista electrovaikutteista housea tms.
Eip sinänsä, kivan kuuloinen.

Toi puhesyntetisaattori oli niin plaah kun olla ja voi.
Se pois niin tää toimis mulle paljon paremmin.

Ihan jees kilkuttelu kuitenkin.
Avatar
#5 • • sauce Guest

Ei tää mun mielestä ollu ihan electroa...
Siis siinämielessä miten electron käsitän.
Tää oli enemmälti tällaista electrovaikutteista housea tms.
Eip sinänsä, kivan kuuloinen.



hmmm... voit olla oikeessa? mä olen tosta genrettelystä ihan pihalla. vaan mikä sitten on electroa? jotenkin olen vaan niputtanut kaikki pelleilyt ja kilkuttelut saman electro-kuplan sisään...

olisko tää sitten enemmän jotain tech-housee? vai electro-housee? äh... vittu, miksi ihmisten täytyy lokeroida kaikki niin vitun tarkasti(vastaus: koska hahmotamme todellisuutta stereotypioiden kautta, blondi on tyhmä, punainen on seksikäs, raiskaaja on ulkomaalainen, etc.).... jää moni kokemus kokematta kun kuuntelee aina vaan yhtä "oikeaa" genree... siinä päivänsana aamulla kello 8.17.



Toi puhesyntetisaattori oli niin plaah kun olla ja voi.
Se pois niin tää toimis mulle paljon paremmin.



joo, se on aika "hirvee", mutta musta sopii just tähän niinku nyrkki perseeseen. lienee vedenjakaja.


Ihan jees kilkuttelu kuitenkin.



jeps. "artistin" pahin palaute. mutta joo, zsellanen tää munkin mielestä on. Ihan jees. Vähän harmaa.
Avatar
#6 • • Laite Guest
täähän on oikeesti aika perkeleen hyvä :excellent:
Serotone jo tossa aikaisemmin sanoi, että tää tarvitsis jotain lisää. Itse odottelin tuossa 2min jälkeen, että joku helvetillinen särön läpi vedetty melodia olis puskenut mukaan ja samalla noi muut melodiat olis muuttunut pikkuisen. Ei ollenkaan huono biisi kun saa mielikuvituksenkin laukkaamaan :)
Avatar
#7 • • sauce Guest

Itse odottelin tuossa 2min jälkeen, että joku helvetillinen särön läpi vedetty melodia olis puskenut mukaan ja samalla noi muut melodiat olis muuttunut pikkuisen.



kiitoskiitos. tossa särössä on ideaa, vaan kunnei ole ollut ennen kunnon mahd. tehdä sellaista. nyt VST-onnelassa saattas todellakin toimia... ehkäpä rupeen rakentaa tota naarmusta... jostain tarttis saada vaan puhesyna. olisiko heittää vinkkejä? tai jotain vocoderi-tyyppistä ratkaisua, jouduin myymään oman DVP-1:n pois :crybaby: ...
Avatar
#8 • • Laite Guest
orange vocoder vsti ympäristöön. Tai sitten akain DC vocoder (tjsp).
Noista on ainakin hyviä kokemuksia.
Avatar
#9 • • sauce Guest

orange vocoder vsti ympäristöön. Tai sitten akain DC vocoder (tjsp).
Noista on ainakin hyviä kokemuksia.



tanks.