Minulle ja monelle muulle tämä äänestys on edelleenkin vain "Platinum Awards" eikä "Finnish Club Awards". Ja toisekseen, onhan näitä nettiäänestyksiä kaikenlaisia. Jossakin äänestyksessä Jarea voittaa, jossakin Proteus.
37 posts, 2 pages, 3,913 views
Ja missä forumissa? Ainakaan klubituksessa tai täällä platinumissa en itse huomannut kuin muutaman ehdotuksen, jos esimerkiksi vertaa sellaisiin, joiden nimeä nominaateissa ei ole.Ainoo mitä oikeestaan ihmettelen, on se, et miks Kaiu, Sakura ja Homegrove on toista vuotta putkeen upcoming dj:ssä ehdolla? Ei pojissa mitään vikaa oo, mutta eiköhän Suomesta olisi kymmenen ihan ihkauuttakin löytynyt.
Kyseiset DJ:t ovat saaneet niin paljon ehdotuksia parhaaksi uudeksi DJ:ksi joten asiakkaat näyttävät mieltävän heidät uusina tulokkaina.
Minulle ja monelle muulle tämä äänestys on edelleenkin vain "Platinum Awards" eikä "Finnish Club Awards"
Kaiu & Sakura - paljon ääniä accessista ja yhdeksän parhaan joukossa
Homegrove - paljon ääniä joka paikassa ja selvästi yhdeksän parhaan joukossa
Minulle ja monelle muulle tämä äänestys on edelleenkin vain "Platinum Awards" eikä "Finnish Club Awards".
Ihan totta, mutta kun nimi nyt on kerta Finnish Club Awards
niin olisi mielekkäämpää, että siinä otettaisiin enemmän
huomioon kokonaisuutta. Tätähän ei mielestäni nykyinen
äänestysmenetelmä kovin hyvin tue...
äänestys tapahtuu foorumeissa
Minulle ja monelle muulle tämä äänestys on edelleenkin vain "Platinum Awards" eikä "Finnish Club Awards". Ja toisekseen, onhan näitä nettiäänestyksiä kaikenlaisia. Jossakin äänestyksessä Jarea voittaa, jossakin Proteus.
Helsinkikeskeisyys selittyy varsin helposti... Tämän foorumin suurin käyttäjäryhmä löytyy, yllätys yllätys, Helsingistä. Turha siitä on sen suuremmin nurista.
Ja näköjään ainakin Turkulaiset ainakin äänestää Helsinkiläisiä bileitä. Eiks kenellekään tullu mieleen esim yhtään hyvää Empiren bilettä (1.3) tai mitään muuta?
Ja näköjään ainakin Turkulaiset ainakin äänestää Helsinkiläisiä bileitä. Eiks kenellekään tullu mieleen esim yhtään hyvää Empiren bilettä (1.3) tai mitään muuta?
ei kai turkulaistenkaan kannata äänestää "hyvää empireä" vaan sijainnin takia jos joku stadin bile on heidän mielestään ollut parempi.
ei kai turkulaistenkaan kannata äänestää "hyvää empireä" vaan sijainnin takia jos joku stadin bile on heidän mielestään ollut parempi.
Onhan klubisarjaankin nimetty sentään yksi ei-Helsinkiläinen turkulaisillekin
maistuva ehdokas!!
Ei tietenkään, ihmettelin vaan, että porukan muisti on niinkin lyhyt, ettei empire saanut kuin muutaman ehdotuksen.