Oikeisto vs. vasemmisto

82 posts, 5 pages, 13,733 views

#21 • • drS Guest
Vasemmistopuolueettomuus!
#22 • • :t:c: : : Guest
Koko puoluejärjestelmä kun mättää, niin oisko se sit 'Eikiinnosto'
#23 • • da_chef Guest

:angry: fuck politics! :angry: fuck religion! :angry: dance with a chainsaw! :angry:

tuplapostaus jotta asia tulis saatana selväks!! :D

rauhaa rauhaa rauhaa päälle maan, kaikki rauhanvastustajat ammutaan! :mad:

Turpa kii uitun hippi! :supermad:
#24 • • Homegrove Guest
Hiukan keskeltä oikealle.
#25 • • da_chef Guest

OIKEISTO!

Onneksi mun isä ja äiti ei oo koskaan tuputtanut näkemyksiään mulle :)

...sitäpaitsi eikö oikeisto vs vasemmisto jaottelu ole vähän antiikkia antiikkia?

Nykyään olisi parempi sijoittaa puolueet kaarelle, ääripäissä libertaristit ja kommunistit, koska oikeasti nuo ovat lähempänä toisiaan kuin demareita/kepua/kokoomusta.
#26 • • hexasonik Guest

Turpa kii uitun hippi! :supermad:

vittu minä mikään hippi olen! pesen itseni säännöllisesti, pukeudun kunnon vaatteisiin, kiillotan kengät päivittäin enkä kasvata lihakeittotukkaa!! :angry: :mad: :mad:

niskalaukaus vaan kaikille saatana! :mad: :mad: :mad:
#27 • • Taedium Guest

*ranteidenviiltel*

Muista, se on pituussuuntaan, ei leveyssuuntaan!

Ja haaleaan veteen kädet, muuten menee suonet tukkoon, eikä saa kaikkea ulos. Jalat korkeemmalle ku viiltokohta kans! Esmes ammeeseen, jalat laidan yli ja avot - backup plan hoidettu kans, ku tajunnan paettua pää retkahtaa veden alle.

Hiukan keskeltä oikealle.

Eka hyvä vastaus. Riippumatta omasta mielipiteestäni oikean ja vasemmiston paremmuuksista.
#28 • • ReQ Guest
vasemmistopuolueettomuus. tosin eipä noilla mitään hirveitä eroja oo nykyään...
#29 • • Edited Tres Guest
ÄÄRIOIKEISTO TIETYSTI :mad:

hitler.jpg

seig-heil.jpg

Hello_Kitty.gif

heil.jpg
#30 • • dab Guest
Eiköhän jokainen äänestä sitä joka ajaa eniten omia etuja... myös minä. Turhan kränän välttämiseksi kuitenkin jätän kertomatta suuntaani.
#31 • • :t:c: : : Guest
Vähänkö toi Bushin 'heil' on tökeröö Photoshoppailua :D
#32 • • serotonot Guest

*ranteidenviiltel*

Muista, se on pituussuuntaan, ei leveyssuuntaan!

Down the road, kids! Not cross the street!

Ja haaleaan veteen kädet, muuten menee suonet tukkoon, eikä saa kaikkea ulos. Jalat korkeemmalle ku viiltokohta kans! Esmes ammeeseen, jalat laidan yli ja avot - backup plan hoidettu kans, ku tajunnan paettua pää retkahtaa veden alle.

Joo ja ku pistää veteen viel lisäks vähän saippuaa ni avot. HUR JÄTTEROLIGT!!!
#33 • • Tres Guest

Vähänkö toi Bushin 'heil' on tökeröö Photoshoppailua :D

Saati hitlerin :mad:
#34 • • jUSSi Guest

Eiköhän jokainen äänestä sitä joka ajaa eniten omia etuja... myös minä.

On vähän turhan yksioikoinen yleistys :scared:
#35 • • ERROR Guest
Äärikeskusta!
#36 • • Jukka I Guest
Oikeistossa istuu vapaan markkinatalouden autuuaaksi tekevään voimaan sokeasti uskovia pölvästejä, jotka ovat menettäneet kosketuksensa tavallisen ihmisen arkeen. Vasemmistossa istuu antiikkisiin rintamalinjoihinsa bunkkeroituneita pölvästejä, jotka taistelevat aatteen palolla kaikkia välttämättömiäkin yhteiskunnallisia uudistuksia vastaan.

Siispä totuus löytyy jostain keskeltä (vaan ei todellakaan keskustasta, jossa puolestaan istuu äärikonservatiivisia populistipölvästejä).
#37 • • drS Guest

Eka hyvä vastaus. Riippumatta omasta mielipiteestäni oikean ja vasemmiston paremmuuksista.

no mutta tässähän mielipiteesi tuli ilmi: "riippumatta oikean ja vasemmiston paremmuuksista." :)
#38 • • :t:c: : : Guest

Oikeistossa istuu vapaan markkinatalouden autuuaaksi tekevään voimaan sokeasti uskovia pölvästejä, jotka ovat menettäneet kosketuksensa tavallisen ihmisen arkeen. Vasemmistossa istuu antiikkisiin rintamalinjoihinsa bunkkeroituneita pölvästejä, jotka taistelevat aatteen palolla kaikkia välttämättömiäkin yhteiskunnallisia uudistuksia vastaan.

Siispä totuus löytyy jostain keskeltä (vaan ei todellakaan keskustasta, jossa puolestaan istuu äärikonservatiivisia populistipölvästejä).

lue: puoluejärjestelmä ei toimi :)
#39 • • jUSSi Guest

lue: puoluejärjestelmä ei toimi :)

mä jatkoin tänne
#40 • • Taedium Guest

no mutta tässähän mielipiteesi tuli ilmi: "riippumatta oikean ja vasemmiston paremmuuksista." :)

No juu, en meinannu tossa. :D

(Hyvä huomio kumminkin. Bonus!)

On se mun mielipide oikealle kumminkin. Ei nyt ihan ääripäässä, ehkä enemmän anarkokapitalismiin kallistuvainen, muttei nyt HC meiningillä. Suomessa sosiaaliturva on hyvä idea, jota ei nyt perus-anarkokapitalisti suosisi, että esmes siinä poikkean kovastikin. Se on hyvä idea, joka toteutetaan vaa vähä hölmösti, mutta kyllä mä siihen suostun verojani törsäämään. (Tosin en oo maksanu kolmeen vuoteen veroja sinne.)