82 posts, 5 pages, 13,733 views
:angry: fuck politics! :angry: fuck religion! :angry: dance with a chainsaw! :angry:
tuplapostaus jotta asia tulis saatana selväks!! :D
rauhaa rauhaa rauhaa päälle maan, kaikki rauhanvastustajat ammutaan! :mad:
OIKEISTO!
Onneksi mun isä ja äiti ei oo koskaan tuputtanut näkemyksiään mulle :)
...sitäpaitsi eikö oikeisto vs vasemmisto jaottelu ole vähän antiikkia antiikkia?
Turpa kii uitun hippi! :supermad:
Muista, se on pituussuuntaan, ei leveyssuuntaan!*ranteidenviiltel*
Eka hyvä vastaus. Riippumatta omasta mielipiteestäni oikean ja vasemmiston paremmuuksista.Hiukan keskeltä oikealle.
Muista, se on pituussuuntaan, ei leveyssuuntaan!*ranteidenviiltel*
Ja haaleaan veteen kädet, muuten menee suonet tukkoon, eikä saa kaikkea ulos. Jalat korkeemmalle ku viiltokohta kans! Esmes ammeeseen, jalat laidan yli ja avot - backup plan hoidettu kans, ku tajunnan paettua pää retkahtaa veden alle.
Vähänkö toi Bushin 'heil' on tökeröö Photoshoppailua :D
Eiköhän jokainen äänestä sitä joka ajaa eniten omia etuja... myös minä.
Eka hyvä vastaus. Riippumatta omasta mielipiteestäni oikean ja vasemmiston paremmuuksista.
Oikeistossa istuu vapaan markkinatalouden autuuaaksi tekevään voimaan sokeasti uskovia pölvästejä, jotka ovat menettäneet kosketuksensa tavallisen ihmisen arkeen. Vasemmistossa istuu antiikkisiin rintamalinjoihinsa bunkkeroituneita pölvästejä, jotka taistelevat aatteen palolla kaikkia välttämättömiäkin yhteiskunnallisia uudistuksia vastaan.
Siispä totuus löytyy jostain keskeltä (vaan ei todellakaan keskustasta, jossa puolestaan istuu äärikonservatiivisia populistipölvästejä).
Oikeistossa istuu vapaan markkinatalouden autuuaaksi tekevään voimaan sokeasti uskovia pölvästejä, jotka ovat menettäneet kosketuksensa tavallisen ihmisen arkeen. Vasemmistossa istuu antiikkisiin rintamalinjoihinsa bunkkeroituneita pölvästejä, jotka taistelevat aatteen palolla kaikkia välttämättömiäkin yhteiskunnallisia uudistuksia vastaan.
Siispä totuus löytyy jostain keskeltä (vaan ei todellakaan keskustasta, jossa puolestaan istuu äärikonservatiivisia populistipölvästejä).
lue: puoluejärjestelmä ei toimi :)
No juu, en meinannu tossa. :Dno mutta tässähän mielipiteesi tuli ilmi: "riippumatta oikean ja vasemmiston paremmuuksista." :)