Oikeisto vs. vasemmisto

82 posts, 5 pages, 13,712 views

#41 • • Funkatronik Guest
Vasemmisto.

Koska:

Olen hippi.
Olen kommari.
Olen sivari.
Suosin Kalashnikov-rynnäkkökivääriä.
Vastustan kaikkea paitsi Puhtaita Vasemmistolaisia Aatteita.
Lähinnä USA:ta siis.

Ja tärkeimpänä:

Minulla on punaiset alushousut.
#42 • • Peter Skogberg Guest

Ennen kuin tästä aiheesta aletaan jauhaa enempää, olisi hauska tietää topicin aloittaneen taustoja.
-Mitä teet työksesi?
-Vai opiskeletko kenties?
-Kelan tuilla vai vanhempien rahoilla?
-Vai asutko peräti vielä kotona?
-Mitä vanhempasi tekevät työksensä?
-Mistä sait idean aloittaa tällaisen topicin?
-Onko puoluepoliittinen oppisi tullut vanhemmilta?
-Tuleeko se edelleen?
-Mitä sinä pidät oikeistolaisuutana ja mitä vasemmistolaisuutena?

Olen huomannut sinun kirjoittaneen tänne suuren määrän juttuja kalliista levysoittimista ja esimerkiksi olet kironnut ettei kukaan halua ostaa kullattua teknaria, että joutuu pistämään ebayhin myyntiin.

Näin mustavalkoisella asettelulla vaan tulee väkisinkin mieleen "pappa och mamma betalar"-ihminen, jolle vanhemmat kiroavat, että työntekijöiden palkat ovat pois heidän optioistaan.

Ei siis millään pahalla, mutta näin musta-valkoiseen kyselyyn vastaaminen on melko mahdotonta jos ei tiedä kysymyksenasettajan tarkempaa näkemystä noista kahdesta poliittisesta ääripäästä.

nimim. äänestin demaria

Siis, laitoin tämän topikin tänne Freestyleen nimenomaan siksi, että en odottanut kekenkään esittävän tuollaisia kysymyksiä. Ja siis: Vanhempani eivät kiroa mitään, he eivät keskustele kanssani politiikasta, ja puoluepoliittinen oppini ei juuri oikeastaan mistään tule. Enkä tiedä, että onko minulla edes mitään puoluepoliittista oppia (enpä paljon vielä sellaista tarvitse), mutta ajattelutapani on varmasti hieman oikeistolainen.
Ja miten vanhempieni työ tähän liittyy?

Ja tämän kyselyn nimenomaan oli tarkoituskin olla mustavalkoinen (enkä tiedä onko se sitä, sillä kaikkihan nyt jompaan kumpaan suuntaan kallistuvat).

Ja outoa, että esittämäni yhden sanan 'Oikeisto' perusteella voit minut leimata tuolla tavalla. Muutenkin sanansta 'oikeisto' aletaan heti leimaamaan.
#43 • • jUSSi Guest

Ja outoa, että esittämäni yhden sanan 'Oikeisto' perusteella voit minut leimata tuolla tavalla. Muutenkin sanansta 'oikeisto' aletaan heti leimaamaan.

oikeisto dissaa vasuria ja vasuri oikeistoa ;)
#44 • • Peter Skogberg Guest

Niin, mutta tarkoitin, että oikeistolaiset leimataan aina ylirikkaiksi, kaiken vanhemmiltaan saaneiksi.
#45 • • Taedium Guest

Olen hippi.
Suosin Kalashnikov-rynnäkkökivääriä.

Olen sotahullu.
Suosin kukkasia aseiden sijaan.

:D
#46 • • jUSSi Guest

Niin, mutta tarkoitin, että oikeistolaiset leimataan aina ylirikkaiksi, kaiken vanhemmiltaan saaneiksi.

ehkä siksi, että enemmistö heistä on sellaisia? Ei stereotypiat ihan itsestään synny.
#47 • • Taedium Guest

ehkä siksi, että enemmistö heistä on sellaisia? Ei stereotypiat ihan itsestään synny.

Mjaa. No olenko minäkin sellainen?
#48 • • hexasonik Guest

niitähän oikeistolaiset onkin, stnan kultalusikka-herrantertut :D

(tai näin ainakin suvaitsevaisuuttaan mainostavat vasemmistotuttuni yleistävät.. :) ) pellejä on joka porukassa, niin oikealla kuin vasemmalla, ja hipeillä on pelle miljoona.
#49 • • Ana-- Guest
Kommunistidiktatuuri tekis teille saippuantuhlaajille ihan hyvää :angry:
#50 • • valo Guest

Äärikeskusta!

*reps*

Aiheeseen ei muuta sanottavaa kuin että espoolaisiahan pidetään ihan superoikeistoporvareina jne. ja vähänkö tosiaan hävetti olla espoolainen kun kaupungin päälehti kehottaa kaikkia viemään maatuvat koirankakat muovipussissa kaatopaikalle! Voi uitun luonnosta irtautuneet pellet!

Nimim. Pesismaila mukaan koiranulkoilutusreissulle ja Länsiväylä (se lehti :hah:) boikotissa
#51 • • dixoff Guest

Ettei tässä vaan olisi yksi stereotypian uhri ;)
#52 • • hexasonik Guest

kommunistidiktatuurin perään itkijät muuttakoot pohjois-koreaan!! :angry: :angry: :mad:
#53 • • Ana-- Guest

kommunistidiktatuurin perään itkijät muuttakoot pohjois-koreaan!! :angry: :angry: :mad:

"He is such a tough guy he defected INTO North Korea" :roll:

Noei. Jonku pitäs perustaa sellanen "Realistinen puolue", joka ajais järkevästi
toteutettavissa olevia, kestävän kehityksen arvoja.
#54 • • Taedium Guest

kaikkia viemään maatuvat koirankakat muovipussissa kaatopaikalle!

Mäki diggailen koirankakoista niillä pienillä nurmisaarekkeilla asfaltin keskellä kaupunkialueella.
#55 • • jUSSi Guest

Ettei tässä vaan olisi yksi stereotypian uhri ;)

\o/

löyshän joku sen itseironisen viitteen :king:

mutta tunnustan olevan vasemmalla.
#56 • • jUSSi Guest

kaikkia viemään maatuvat koirankakat muovipussissa kaatopaikalle!

Mäki diggailen koirankakoista niillä pienillä nurmisaarekkeilla asfaltin keskellä kaupunkialueella.

ja pidän rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella, mutta eipä se länsiväylä niistä kirjoita. Paska sentään maatuu pois.
#57 • • hexasonik Guest

ja pidän rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella, mutta eipä se länsiväylä niistä kirjoita. Paska sentään maatuu pois.

neulat ja ruiskut kaupungin puistoissa on myös kivoja!

jos totta puhutaan, itsekin olen tällaisilla linjoilla, mutta jostain syystä tässä topicissa on hauskempaa vetää pikkuisen överiksi.. ;)
#58 • • hexasonik Guest

neulat ja ruiskut kaupungin puistoissa on myös kivoja!

jos totta puhutaan, itsekin olen tällaisilla linjoilla, mutta jostain syystä tässä topicissa on hauskempaa vetää pikkuisen överiksi.. ;)
#59 • • dixoff Guest

Jossain takavuosien sketsiohjelmassa oli puolue nimeltä REalistinen VAihtoehto, en kyl muista mitä asiaa se ajoi mutta tuskin mitään kovin kehittävää :)
#60 • • Taedium Guest

rikotuista pulloista nurmikolla, öljyläiskistä tiellä ja roskista tien pientareella

Jeps! Kakkaa, lasia, roskia, öljyä, ja huumeruiskuja luontoon! Kansa vaatii! Maatuviakin roskia pääasiallisesti kaupunkialueelle! Ei viedä minnekkään kompostiin niitä!

Myös mitä pienempi kerrostaloasunto, sitä useampi koira pitää sinne hankkia! Pidän koirista kaupunkialueella. Ei koira tarvitse tilaa. Labradori tykkää kun sen ahtaa yksiöön.