N-1 - Skyline (trance)

7 posts, 1 page, 1,053 views

Avatar
#1 • • N1 Guest
Goahtavia arpeggioita ja raikasta kiksusahaa sisältävä kauan työn alla ollut projekti odottaa arvostelua... kiitän jo etukäteen kaikkia kommentoimaan vaivautuvia :)

http://www.mikseri.net/n-1 -> Skyline
Avatar
#2 • • sauce Guest
ihan kelpo viisu, kickki on vähän tuhnu, sais olla napakampi ja lujempaa. jotenkin meinaa mennä muutenkin vähän puurot ja vellit sekaisin.

sweeppieFX toimii, vois olla viileempi jos siihen heittäs rutkasti lisää delaytä... sillaine että se laahais perässä ainakin 4 tahtia...

ja sitten tossa ~1.20 breakdownissa oletin että se melodia olisi laskenut sen 2-3askelta(?) alas kun se vaan jatko suoraan ja meni sitte vasta biitin kanssa.

tosta "fatboyslim" efusta mä diggailen, varsinkin tossa kolmenminuutin breakdownissa sitä olsi kestänyt enemmänkin, ihan sellanen koko 4tahtinen vois mennä sillä. mutta sitten taas tahtien lopussa se rupes lopussa hiukan risookin.

ja mitä tulee pulse/sini juttuihin niin ne ei ole vaan se mun juttu... niissä ei monesti ole sitä menoa. liika sellasta tubular bellsiä:)

mutta kaikinpuolin kiva, jotain kaipaa, oliskohan se tuolla saundipuolella? tai sitten joku efektotu voksu maybe aina kierron alkuun? hmm... *jää miettimään.* 8/10

ps. aika paljon narinaa tyhjästä, hyvää peruskamaa, kicki on oikeastaan ainoo mistä olen niinku varma.
Avatar
#3 • • Radi Guest
Vaivaa nähty, paljon hyviä juttuja ja biisissä aineksia vaikka useampaankin biisiin.

Soundit ok, miksaus ok; oikeastaan oikein hyvää tasoa kaikki.

Ainoa juttu oli 1:13 tuleva kuvio (joka kuulosti menevän eri sävellajista) josta voisi valitellla.

Tosi hyvä, ainoastaan se huippukoukku ehkä uupuu.
Avatar
#4 • • paXe Guest
muusta en osso sanoo luureil mut toi leadivariaatio on nii mukaansakiskova että karvat nousee pystyyn,kivan duuri melo

spoken word :excellent:
Avatar
#5 • • willer Guest
ihan kelpo matskua ja sounditkin oli kohdallaan. Mut se et miten tää erottuu 5milj. muusta kiksu-biisistä onkin sit eri juttu. Tuli vaan sellanen fiilis et tää juttu on jo kuultu. Vähän tarviis jotain koukkua enemmän että toimisi mulle.
Avatar
#6 • • sauce Guest

Tuli vaan sellanen fiilis et tää juttu on jo kuultu. Vähän tarviis jotain koukkua enemmän että toimisi mulle.


musta tuntuu että toi on akuutti ongelma kaikessa musassa. 12 askelta ja muutama oktaavi ei vaan riitä loputtomiin.
Avatar
#7 • • Protoni Guest
Haah... taas tulee pitkästä aikaa kirjoteltuu näille foorumeille...

Oli hyvä biisi... todella piristävää kiksua pitkästä aikaa... Sai tanssijalan liikkumaan.. Tää oli tällästä hollanti meinikiä. Ei mitää hirveen modernia mutta hyvä meno oli joka tapauksessa.

T: +protoni+