foorumi-arttia

18 posts, 1 page, 3,076 views

#1 • • Edited las Guest
tämmösen väsäsin, ton music-foorumin inspiroimana...

d(_o_)b.jpg

d(_o_)b.jpg

ai katos, niitä olikin viis lukitusta yhteensä. missasin yhen tähän produktioon.
thumbs up! anyway!
#2 • • J-P Guest
taidetta! siis jätkällä on oikeesti yhteiskunnallista sanomaa!
sä kosketit mua! :D
#3 • • Laite Guest

:hearts:
olen: sanaton
#4 • • Daniel Braun Guest
Tässä on jotain sellaista joka saa miettimään.
Todella vaikuttavaa ja henkisesti mykistävää.
Toi värien käyttö oli loistavaa!
Kerrankin näkee että taiteilijalla on todellinen visio & inspiraatio yllättänyt...

Sanomasta kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
#5 • • Laite Guest
hyvä että muistit laittaa ton sample image tekstin tohon, eipä ainakaan kukaan pääse pöllimään!!!
#6 • • las Guest

hyvä että muistit laittaa ton sample image tekstin tohon, eipä ainakaan kukaan pääse pöllimään!!!

todellaki!

multa saa muuten tilattua täyslaatu-jpgegginä ton, ilman tota sample image-tekstiä. yhteydenotot vaikka tähän topicciin!
#7 • • las Guest

thanks - tällänen palaute lämmittää aina!
#8 • • Laite Guest

thanks - tällänen palaute lämmittää aina!

Et vaan ymmärrä! Makuasioita!
#10 • • ipe Guest

Birthday June 2nd, 1972

:confused: Mä luulin käytöksen perusteella että kaveri on joku teinix.... :confused:
#11 • • Daniel Braun Guest

Vähän samanlaista näkymää täällä: http://www.tranceaddict.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=75
Paikan tyyliin ei kuitenkaan taida kuulua topikkien lukitseminen jos siihen kellään oikeuksia onkaan.

:eek: Ei ihme että toi jamppa tekee sitten täälläkin tota samaa...
Taitaa tyypillä olla kadoksissa yleiset käytöstavat näillä nettifoorumeilla.

Enp kyl mee oikeesti uskomaan ton hepun ikää.
~31v ei kyl taida olla ihan kohdillaan.
Tai sitten tosi pahasti jotakin vialla...
Uskoisin että tossa syntymäajassa on tapahtunu moka, eiks -92 olis oikeammin kohdillaan? :D

Noi kuvat saivat kyllä hymyn aikaan.
Hiton pieniä, kuvatekstit huvittavia...
Mikä mielenkiintoisinta, niin eipä näyttänyt tuolla hipoissa olevan 10 ihmistä enemäpää porukkaa.
#12 • • khatt Guest
On kyl tosi hienot graffat, tulee mieleen sellane psygedeelinen meininki.. :hah:

Kai sulle tulee las tästä sitte rojalteja? we luv uuu <3

P.S. Toivottavasti kukaan ahdasmielinen ei ala syyttää joukkodissailusta, tämä on DB:n tempausten jälkeen varsin terapeuttista.
#13 • • sektori Guest
tää kuuluis kyllä arts & produktionssiin niinku las tarkotti.
ohan tässä ny omaa tyyliä ja sanomaa enemmän ku perusteoksessa siellä, mutta tietäähän nää konservatiivi lensfleir klubbaajat ;)
#14 • • drS Guest
tässä malliesimerkki siitä että hyvä taide voi aiheuttaa muutakin kuin positiivisia kokemuksia ja tunteita.. kategorioisin tämän samaan sarjaan kuin kalervo palsan työt.

10/10
#15 • • las Guest

tässä malliesimerkki siitä että hyvä taide voi aiheuttaa muutakin kuin positiivisia kokemuksia ja tunteita.. kategorioisin tämän samaan sarjaan kuin kalervo palsan työt.

10/10

artisti kiittää ja kumartaa!
#16 • • JussiS Guest
Pitkään aikaan viihdyttävintä ja toimivinta taidetta, joka ei mene yli edes minulta. Kirkuva punainen ehkä hiukan riitelee muuten hillityn taustan kanssa, mutta tällä tavoin ainakin kuvan sisältö ei jää keneltäkään huomaamatta. Ehkä en kuitenkaan tähän originaaliin rahojani sijoittaisi, vaan odotan vielä julistepainatusta ja/tai taiteilijan kuolemaa. :)
#17 • • vaavu Guest
Kuvan kompositio, vaikkakin näennäisesti triviaali ja tuttu, on kuitenkin hätkähdyttävä. Tiukka rajaus oikean reunan suhteen luo asetelmaan epäsymmetrisyyden tuntua - olisiko ehkä kuitenkin kannattanut ottaa lisää mukaan tavaraa? Syvyysterävyysalueen hallinta ok. Punainen väri johdattaa katseen linjat kivasti kuvan pääkohtiin.

Ei mulla muuta.
#18 • • akir0 Guest
Tää on selkee kopio Monét:n töistä. Häpeä!