Olen ollut asteen verran pettynyt saamiini palautteisiin, josko nyt päästäisiin hieman asiassa eteenpäin. Antakaa sitä palautetta, perkele.
Biisi on helvetin pitkä. Siitä ei kannata urputtaa ;) Ei ole radiosoitot hakusessa.
33 posts, 2 pages, 4,563 views
Onneksi olen saanut biisistä myös hyvää palautetta ettei tarvi masentua.
Kiitos kuitenkin kommenteista, joskin kovinkaan rakentavia ne eivät onnistuneet olemaan.
Jatkossa ei ehkä kannata postailla tänne foorumille näitä biisejäsi.
jos asenteesi on:
"sä et tykänny, joten kysyn joltain muulta joka tykkää ja ymmärtää"
Johan tulee kummaa palautetta.
Kummallista että rytmitykset, jotka menevät jännästi, kuulostavat pieleenmenneeltä pakkaukselta? Olettekohan koskaan kuuleet ns. "jännästi meneviä rytmejä" ennen?
Aah, legendaarinen "et vain ymmärrä" tai "makuasioita" kommentti. Näitä on nähty viimeaikoina täällä muidenkin postaamina ;)
Rakentaavia "mielipiteitä" ei siis mielestäsi ole muut kuin ne
mitkä ylistävät tekeleitäsi? Jos masennut siitä, että joku ei pidä
Jos masennut siitä, että joku ei pidä
biiseistäsi niin ehkä kannattaa "vaihtaa alaa" tai soittaa tekeleitäsi
vain itsellesi. ;)
Johan tulee kummaa palautetta.
Ensinnäkin: Biisissä ei ole tippaakaan randomia. Biisi on erittäin minimalisminen, enkä ymmärrä missä välissä näette jonkinlaista randomia.
Toisekseen: Biisissä ei ole käytössä muita sampleja kuin c64 saundit jotka esitellään alun bandpassfilteröityinä bassolinjoina. Muut on syntetisoituja rumpuja, saha-aaltoja ja muita saundeja.
Kummallista että rytmitykset, jotka menevät jännästi, kuulostavat pieleenmenneeltä pakkaukselta? Olettekohan koskaan kuuleet ns. "jännästi meneviä rytmejä" ennen?
Cybertracker-biisejä ei kannata kuunnella. Se on erittäin huono softa sidimusiikin tekemiseen ja ne biisit on olleet lähinnä sidin käyttämisen treenausta. (miten helvetissä löysit ne?) :)
Kiitos kuitenkin kommenteista, joskin kovinkaan rakentavia ne eivät onnistuneet olemaan.
-Borg Nagar