FERMI PARADOX: JORI HULKKONEN@KLUBI, TURKU - WED 25.2.2004 -

30 posts, 2 pages, 2,940 views

Avatar
#1 • • Edited Klubi Guest
Jori Hulkkonen saapuu Turun Klubille keskiviikkona 25.2.2004 mukanaan muutama salkullinen levyjä. Tuottajana mainetta niittänyt, alkujaan pohjoisen mies tunnetaan mm. Tigan kanssa yhteistyössä tekemästään "Sunglasses at night"-biisistä, jonka myötä Hulkkonen päätyi mm. brittien suosittuun Top of the Pops-ohjelmaan sekä saksalaisen Vivan että MTV-Europen aalloille.

Hulkkonen on ranskalaisen F communications levy-yhtiön ykkösartisteja, ja hän on keikkaillut ympäri maapalloa, maita on koluttu Kanadasta Australiaan.

Nyt on mahdollisuus kuulla Jorin kuuden (6) tunnin setti Turussa Klubilla. Tule, koe, näe, kuule ja nauti.

JORI HULKKONEN - 6 HOUR DANCEFLOOR SET -

@ KLUBI

HUMALISTONKATU 8, TURKU

KLO 21.00-03.00

LIPUT: 4 e

lisää infoa:

http://www.jorihulkkonen.com
http://www.fcom.fr/
Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Huippua!







Mut tuskin se F-Comin ykkösartisti on, eiköhän Garnier kuitenkin mene edelle, mitenkään Joria väheksymättä. No joo pilk. nus.
Avatar
#3 • • Saint Guest
Mä oon niin täällä :heart:
Avatar
#4 • • ojis Guest
Tänne. On muuten mielenkiintoista kuulla Hulkkoselta 6 tunnin setti. Tuohon settiin mahtuu varmaankin aika herkkuja levyvalintoja...

.ojis
Avatar
#5 • • DyyD Guest
Sama päivä, sama kaupunki, 2 hyvät kemut. Kumpaan menis. :confused:
Avatar
#6 • • da_chef Guest

tunnetaan mm. Tigan kanssa yhteistyössä tekemästään "Sunglasses at night"-biisistä



Jatketaan Kallen aloittamaa pilkun nusintaa :)

Tekivät coverin tuosta biisistä, ei biisiä.
Avatar
#7 • • Lank Guest

Sama päivä, sama kaupunki, 2 hyvät kemut. Kumpaan menis. :confused:



Molempiin kyl kyl varmaan ;)
Avatar
#8 • • hexasonik Guest
jopa vanha hapannaama minä saattaa nostaa perseensä sohvasta ja lähteä tänne, tuo keskiviikko kun on tilipäivä ja kaikkee! :D
Avatar
#9 • • mrt Guest

Sama päivä, sama kaupunki, 2 hyvät kemut. Kumpaan menis. :confused:



Molempiin kyl kyl varmaan ;)



WORD :) Kipinkapin...
Avatar
#10 • • Homegrove Guest
Tänne pitää varmaan lähteä, jospa vaikka Xpanderkin tekisi jutun pitkästä aikaa ;)
Avatar
#11 • • da_chef Guest

jopa vanha hapannaama minä saattaa nostaa perseensä sohvasta ja lähteä tänne, tuo keskiviikko kun on tilipäivä ja kaikkee! :D



Ja jos tuolla olisi edes puolet siitä fiiliksestä mitä oli Jorin Basementissa soittamilla keikoilla, on luvassa Klubin parhaat bileet :)
Avatar
#12 • • phace Guest
ahh.. loistavaa loisstavaa.

jorin setti fantasyn loungessa lokakuun
lopussa oli kyllä niin h*lvetin hyvä että
oksat pois.

ei tätä vaan voi jättää väliin..

harmi sinänsä että sokerissaki olis
hyvännäköstä menoa saman päivänä.
..mutta ainaki allekirjottanu aikoo katsastaa
menon molemmista :)
Avatar
#13 • • Laite Guest
oon täällä 100% varmuudella. tätä ei voi missata.
Avatar
#14 • • unik Guest
Fif-fiu!
Tämä kuulostaa aikas namilta, pitäisköhän sitä yrittää eksyä sinne Turkuun päin?
Haikaillen muistelen, kun 3-4 vuotta sitten Jori soitti monta erittäis maistuvaa settiä Kermassa...voi niitä aikoja. :)
Avatar
#15 • • ipe Guest
Kylläpäs sattui sopivasti. Ehdin jo kirota että VOI MIKS KESKIVIIKKONA, mutta sitten tajusin että mullahan on tällöin just talviloma! JIPII! Siitäpä onkin jo aikaa tuommoset varmaan viis vuotta kun oon viimeeks nähny/kuullu Jorin soittavan joten mä olen saletisti täällä! JEE!
Avatar
#16 • • Seb Guest

Fif-fiu!
Tämä kuulostaa aikas namilta, pitäisköhän sitä yrittää eksyä sinne Turkuun päin?
Haikaillen muistelen, kun 3-4 vuotta sitten Jori soitti monta erittäis maistuvaa settiä Kermassa...voi niitä aikoja. :)



Niinpä. Aikoja niitä, oih! Tuu Turkuun, niin alethaan lysthinpithoon. Ei oo sunkaan päälakea näkynyt näillä leveyspiireillä turhan usein :) Ja tästä ei neuvotella. Alat nyt järkkäämään kyytiä tänne. Hopi hopi.
Avatar
#17 • • skyline Guest
tervetuloa purtsi töffölle.

kaikki muu on paskaa paitsi kusi.

t. työttömien työmiesten työväenliitto
Avatar
#18 • • karrik Guest
Purhonen kuules, tässä on nyt pari juttua, jotka on pakko tehdä..

1. sä hoidat itsellesi kyydin tänne

2. mä hoidan itselleni torstaiksi vapaapäivän

:)
Avatar
#19 • • mrt Guest

Purhonen kuules, tässä on nyt pari juttua, jotka on pakko tehdä..

1. sä hoidat itsellesi kyydin tänne

2. mä hoidan itselleni torstaiksi vapaapäivän

:)



...:D...
Avatar
#20 • • lelle Guest
oonks mä ainoo joka on töissä tällöin? :(
no mut pitäkää huisia! :)