World Idol?

16 posts, 1 page, 2,769 views

#1 • • louis Guest
:angry: Järkytyin kun voittaja oli hyvä-ääninen harva hammas kun taas suomessa sellsiset tippuisivat jo alkukarsinnoissa.. :panic:
#2 • • Jone Guest

:angry: Järkytyin kun voittaja oli hyvä-ääninen harva hammas kun taas suomessa sellsiset tippuisivat jo alkukarsinnoissa.. :panic:

Nyt alan ymmärtämään tota sun "haavettasi dj-urasta" jo paljon tarkemmin. Aiot siis mitä ilmeisimmin tehdä "Jareat", koska mielestäsi ulkomusiikilliset tekijät ovat menestymistä ajatellen ensisijaisen tärkeässä asemassa.
#4 • • louis Guest

koska mielestäsi ulkomusiikilliset tekijät ovat menestymistä ajatellen ensisijaisen tärkeässä asemassa.

niin se vaan on. :scared:

:scared: :crybaby:

Mä ihaislin kyllä tyypin rohkautta. Ulkonäöllisesti sillä miehellä ei olisi ollut toivoa, mutta ääni kait oli se joka ratkaksi. Mietin vain sitä suomalaista raukkaa naispuolista, jolla oli upea ääni ja rankattiin pois :(
#5 • • Jone Guest

koska mielestäsi ulkomusiikilliset tekijät ovat menestymistä ajatellen ensisijaisen tärkeässä asemassa.

niin se vaan on. :scared:

Joo, kyllä mäkin usein valitsevat valitettavat realiteetit tunnustan hampaitani (vinoja sellaisia, btw) kiristellen, mutta kyllä mua lähinnä huvittaa, että viiltäviä "musiikkielämyksiä" ilmoille puskeva nuori nainen suorastaan "järkyttyy" kun World Idoliksi valitaankin laulutaidoiltaan vakuuttava ja ulkonäöltään kerrankin normaalista kiiltokuvamuotista poikkeava ihminen.

Kyllä on maailman kirjat sekaisin kun laulukilpailun voi voittaa laulamalla! :D
#6 • • osm Guest

Kyllä on maailman kirjat sekaisin kun laulukilpailun voi voittaa laulamalla! :D

Idols ei oo pelkkä laulukilpailu.

Mut eihän se jäbä mikään rumakaan ollu, siinä oli sellasta hobittimaista komeutta! Ja kiva tosiaan nähdä että melkeinpä jokasesta maailmankolkasta löytyy ihmisiä joita kiinnostaa musiikki enemmän kuin sliipattu ulkonäkö. :)
#7 • • Jone Guest

Idols ei oo pelkkä laulukilpailu.

Myönnetään, että yksinkertaistin vaikka ton tiesinkin. ;)

Mut eihän se jäbä mikään rumakaan ollu, siinä oli sellasta hobittimaista komeutta! Ja kiva tosiaan nähdä että melkeinpä jokasesta maailmankolkasta löytyy ihmisiä joita kiinnostaa musiikki enemmän kuin sliipattu ulkonäkö. :)

Ai, säkin osasit ymmärtää ko. esiintyjän karismaattisuuden, etkä esim. "järkyttynyt" hänen ulkonäöstään? x)
#8 • • Moraani Guest

Olis outoa väittää jätkää rumaksi, ihan keskiverto hyvännäköinen ja persoonnallinen, ei ehkä mallinvartalo mutta oikealla pukeutumisella oli hänestä saatu varsin mukavan näköinen. Luulen että hänen isällisellä varmuudella ja turvallisuudella, poikamaisella ujoudella ja karismaattisuudella oli suuri vaikutus. Persoonallinen ja joukosta erottuva kokonaiskuva ja lisäksi huomattava laulutaito on voittamaton paketti. Tämä kisa todisti ettei pelkällä ulkonäöllä kuitenkaan pärjää. \o/

Olin myös varsin yllättynyt ja tunsin suurta mielihyvää kun Nirvanaa laulanut hevari sai paljon pisteitä. Varsinkin tuomareitten älyvapaan dissauksen jälkeen. :)

Edit: En jaksa rupee editoimaan, vaikka huomasin että tämä on aika pitkälti kaiken edellisen toistoa :hah:
:D

#9 • • :D
Itse topikkiin.

Mun mielestä parhain noista oli tuo kanadan söpis poitsu <3 <3
oij hitsi et se oli kyl mun mielestä :heart:

norppa tosin oli kyl äänellisesti noista ehkä juu parhain. en valita.
#10 • • Juha Vilkamo Guest

Tämä kisa todisti ettei pelkällä ulkonäöllä kuitenkaan pärjää. \o/

nii-in, tarvitaanhan myös levy-yhtiö, jolla on pätevät studiomiehet tekemässä "menestyjälle" helposti pureksittavat biisit ja massiivinen markkinointi aivopesemään ihmiset. ;)

Vitsit vitsinä, haluaisin vain tähdentää että tämä "pärjääminen" on aika monisyinen juttu. Jos joku oman asteikkonsa mukaan pärjää, hän saattaa toisen mielestä olla lähinnä kuin orjuutettu eläin.
#11 • • jUSSi Guest

se vähän mitä tuota norjalaista näin, niin hän muistutti aika paljon Jani Wickströmiä eleiltään ja olemukseltaan ;)
#12 • • Roz Guest
Mielestäni Idols-konseptista on se hyvä puoli että se todistaa vääräksi levy-yhtiöiden ja MTV:n (yleensä kaiken viihdeteollisuuden) luoman kuvan että popstaran pitää olla niin perkuleen hyvännäköinen.

Vihdoinkin joku älysi kysyä kansalta itseltään että minkälainen sen starban oikein pitäisi olla...
#14 • • Bio Guest

Maailman parhaat idolit

Siis mit vit? Onks noi "ihmiset" oikeesti laitettu yleisön eteen vai jotenkin editoitu sitä videopätkää.. Aika rankkaa.. :(

Mut se yks rillipäinen jätkä on paras, se jammaa ihan kybällä siin stadionilla :laugh:
#15 • • Laite Guest
tossa oli vissiin ideana se, että jonkun maan huonoimmat idolit otettiin stadionille laulamaan tjsp. kai tostakin joku saa tyydytystä, itse en jaksanut katsoa kuin alun (hävetti niin paljon).
#16 • • Hexe Guest
Jukoliut mikä mahtava ääni! :hah: Sen goblinin ääniala oli uskomattoman laaja! Veti ihan täysin puhtaasti korkeelta ja matalalta... Aivan loistava laulaja, eikä esiintyminenkään tuntunut takkuilevan hirveesti. Laulo muuten Beautiful Dayn paremmin ku ite Bono! Eikä world-idolin tarttekkaan olla mikään seksiräjähdys sveitsistä, vaan ihan normaali, mut ei toi kyl sitäkään ollu...