56 posts, 3 pages, 8,107 views
No Jim Rose Circuksen The Amazing Mr. Lifto on ehkä paras neuvomaan tässä asiassa...Mitäs pitäisi muuten tehdä, kun kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet kunnolla? Nyt ne roikkuvat vasta polvien korkeudella
Jaa. Sinäpä sen näköjään sanoitkin. Jim Rose on ilmeisesti pitänyt useampaakin nimeä tuossa. Hyvät, Pahat ja Rumat kun tuli joskus aikanaan, silloin kun se oli vielä hyvä ohjelma - ennen alkuperäisparivaljakon hajoamista - siinä oli Jim Rosen Flying Circus. Ja on tuo sirkus esiintynyt yhdessä X-Files jaksossakin. Se jannu ku syö vaikka mitä oli siinä (tatuoitu palapeli ihoon) ja Jim Rose.jimmy rose sideshow circus
näin 4.22 aamulla kun luin tän topicin, totesin että olen lähempänä suuria totuuksia. suosittelen.
Menin kans kysyy "Onk knakejj?" Ja nyt oon nakitettu vahtimaan artistien tavaroita klo 06.30-10 su aamuna metsässä :scared:
Miteee? Tuleko kebab?!?
Ilma käsikarva kitos.
Aaargh!!111! Oon hidas. Tajusin tän topicin vitsin vasta tänään
taidat siis itsekin olla turusta? onko suvussasi esiintynyt muuten mielisairautta?
tamperelaisena (?!?) olisin aika hiljaa mielisairauksista! :D
taidatkin edustaa kilpailevaa Aamulehden 'Valo' -viikkoliitettä!
milulla ei ole mitään hajua siitä, mitä raision pohjoispuolella tai kaarinan itäpuolella tapahtuu!
no voi mies(?) parkaa :( sääliksi käy myös vanhempien takia kun ovat moisen nimen antaaneet.. kaarinan itäpuolella svetlana neito vie kaikki asiakkaat halvemmilla hinnoillaan.
minkä v---n nimen? :roll: ei ymmärtä nyt yhtä? :roll: