Onk nakej?

56 posts, 3 pages, 8,082 views

#21 • • Timmo Guest
Kyllä.....!!!!!! :hearts:
#23 • • jouni a Guest
Hmm...tuli tosta kivesjumpasta mieleen, että olikohan jossain älä katsossa, hyvispahoisjarumiiis tms. tv-showssa esiintymässä jimmy rose sideshow circus
Siinähän ne ripusteli kikkelinsä päihin kaikennäkössii vempaimia ja laitteita...oliskohan roikkunu silitysrautoja ja parin kilon punnuksia.

Onk tikui? :D :D

nimim. Born in the T.K.U
#24 • • Taedium Guest

Mitäs pitäisi muuten tehdä, kun kivekseni eivät ole vielä laskeutuneet kunnolla? Nyt ne roikkuvat vasta polvien korkeudella

No Jim Rose Circuksen The Amazing Mr. Lifto on ehkä paras neuvomaan tässä asiassa...

edit:

jimmy rose sideshow circus

Jaa. Sinäpä sen näköjään sanoitkin. Jim Rose on ilmeisesti pitänyt useampaakin nimeä tuossa. Hyvät, Pahat ja Rumat kun tuli joskus aikanaan, silloin kun se oli vielä hyvä ohjelma - ennen alkuperäisparivaljakon hajoamista - siinä oli Jim Rosen Flying Circus. Ja on tuo sirkus esiintynyt yhdessä X-Files jaksossakin. Se jannu ku syö vaikka mitä oli siinä (tatuoitu palapeli ihoon) ja Jim Rose.

Rose tekee muuten samaa temppua kun minä, mutta vaa hieman extremempänä. En lyö rautanaulaa nenästä sisään, mutta t-lusikan kyllä. Enkä lyö rintalastan läpi sitä naulaa. Eli jo tuolla yhdellä tempullaan pistää kyllä paremmaksi kuin allekirjoittanut.
#25 • • sauce Guest
näin 4.22 aamulla kun luin tän topicin, totesin että olen lähempänä suuria totuuksia. suosittelen.
#26 • • jouni a Guest

näin 4.22 aamulla kun luin tän topicin, totesin että olen lähempänä suuria totuuksia. suosittelen.

Todellakin, mut tää ei oo lähimainkaan ainoa Plattarin topicci, jonka lukemisesta
tulee "VALAISTUNEEKSI" :hearts:
#27 • • Uinajainen Guest
Menin kans kysyy "Onk knakejj?" Ja nyt oon nakitettu vahtimaan artistien tavaroita klo 06.30-10 su aamuna metsässä :scared:
#28 • • Bio Guest

Menin kans kysyy "Onk knakejj?" Ja nyt oon nakitettu vahtimaan artistien tavaroita klo 06.30-10 su aamuna metsässä :scared:

nakkikone! nojoo.. oletko huomannut itsessäsi nakkialttiutta? :)

mää meen tänään kauppaan ja ostan gnagej ja teen gnaggigastiget
#29 • • LyoN Guest
Miteee? Tuleko kebab?!?
#30 • • rewind Guest

Miteee? Tuleko kebab?!?

Ilma käsikarva kitos.
#31 • • drS Guest

Ilma käsikarva kitos.

tulinen vai mugaan?
#32 • • Uinajainen Guest
Mieto vai valkosipuli?

Mm, tennispallotykkiin assorted sausages & wieners....
#33 • • Karo Guest
Aaargh!!111! Oon hidas. Tajusin tän topicin vitsin vasta tänään lukiessani sen huvikseni ääneen eräälle työkaverille. Ihmettelin vaan aiemmin että joo, onhan toi turun murre hauskaa, mut mitä hauskaa nois nakkimakkarois ny muka on? :scared:
#34 • • drS Guest

Aaargh!!111! Oon hidas. Tajusin tän topicin vitsin vasta tänään

taidat siis itsekin olla turusta? onko suvussasi esiintynyt muuten mielisairautta?
#35 • • hexasonik Guest

taidat siis itsekin olla turusta? onko suvussasi esiintynyt muuten mielisairautta?

tamperelaisena (?!?) olisin aika hiljaa mielisairauksista! :D
#36 • • drS Guest

tamperelaisena (?!?) olisin aika hiljaa mielisairauksista! :D

itseasiassa Tamperelainen on useaan otteeseen repinyt mahtavia etusivun juttuja mielisairauksiin liittyvistä epäkohdista t:reen alueen sairaanhoitopiirissä.

sinä olet ilmeisesti tätä protestointia vastaan? (vedoten käyttämääsi konditionaalimuotoon)

taidatkin edustaa kilpailevaa Aamulehden 'Valo' -viikkoliitettä!
#37 • • hexasonik Guest

taidatkin edustaa kilpailevaa Aamulehden 'Valo' -viikkoliitettä!

en todellakaan! milulla ei ole mitään hajua siitä, mitä raision pohjoispuolella tai kaarinan itäpuolella tapahtuu! mikä v---n aamulehti? hä? :D
#38 • • drS Guest

milulla ei ole mitään hajua siitä, mitä raision pohjoispuolella tai kaarinan itäpuolella tapahtuu!

no voi mies(?) parkaa :( sääliksi käy myös vanhempien takia kun ovat moisen nimen antaaneet.. kaarinan itäpuolella svetlana neito vie kaikki asiakkaat halvemmilla hinnoillaan.
#39 • • hexasonik Guest

no voi mies(?) parkaa :( sääliksi käy myös vanhempien takia kun ovat moisen nimen antaaneet.. kaarinan itäpuolella svetlana neito vie kaikki asiakkaat halvemmilla hinnoillaan.

minkä v---n nimen? :roll: ei ymmärtä nyt yhtä? :roll:
#40 • • drS Guest

minkä v---n nimen? :roll: ei ymmärtä nyt yhtä? :roll:

jos totta puhutaan, niin itselläni ei ole ainakaan tapana nimetä v
a (jos nyt puhutaan edes samasta asiasta), mutta jos sinä näin teet, osoittaa se entistä vahvemmin stereotypiani turkulaisista paikkaansapitäviksi.

jos totta puhutaan, niin itselläni ei ole ainakaan tapana nimetä v
a (jos nyt puhutaan edes samasta asiasta), mutta jos sinä näin teet, osoittaa se entistä vahvemmin stereotypiani turkulaisista paikkaansapitäviksi.

(kirjoitin tuon toistamiseen, jos vaikka ymmärtäisit kahta?)