3d arkkitehtuurivisualisointia

30 posts, 2 pages, 8,102 views

Avatar
#21 • • Edited zAo Guest
tupla
Avatar
#22 • • zAo Guest
<pliknus>

ei House Marque, vaan
Housemarque

</pilknus
Avatar
#23 • • Digital Beat Guest

<pliknus>

ei House Marque, vaan
Housemarque

</pilknus


pilkunviilausta ;)
Avatar
#24 • • H_Lecter Guest

Minua on kerran pyydetty lähettämään näytetöitä House Margue Games pelitaloon.



Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)
Avatar
#25 • • mark hamilton Guest

Minua on kerran pyydetty lähettämään näytetöitä House Margue Games pelitaloon.



Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)



Onko mä sanonut, että pidän sitä merittinä. Jos joku firma näkee mun töitä ja pyytää lähettään näytetöitä työhönottoon niin ei se vielä lupaa mitään. Niitä joita on pyydetty lähettään näytetöitä on varmaan kymmeniä. Niin joo.. muhun vaan ottettiin yhteyttä Housemargue gamesista kun ne näki mun tekemän animaation assemblyllä. Tapahtumasta on jo aika monta vuotta. En ole jostain syystä lähettänyt sinne mitään, mutta ei se mitään, koska pääsymahikset mulla on aika minimaaliset.
Avatar
#26 • • Digital Beat Guest

Minua on kerran pyydetty lähettämään näytetöitä House Margue Games pelitaloon.



Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)



Onko mä sanonut, että pidän sitä merittinä. Jos joku firma näkee mun töitä ja pyytää lähettään näytetöitä työhönottoon niin ei se vielä lupaa mitään. Niitä joita on pyydetty lähettään näytetöitä on varmaan kymmeniä. Niin joo.. muhun vaan ottettiin yhteyttä Housemargue gamesista kun ne näki mun tekemän animaation assemblyllä. Tapahtumasta on jo aika monta vuotta. En ole jostain syystä lähettänyt sinne mitään, mutta ei se mitään, koska pääsymahikset mulla on aika minimaaliset.



mun mielestä sun ei kannata yhtään vähätellä pääsymahiksia, en itekään oo mikään guru mutta kannattaa aina yrittää vaikka ei pääsiskää. Ei sitte harmita jälkeenpäin että miks en sillon. Mun mielestä hyvä vaan jos joku on kiinnostunu.
Meni nyt aiheesta kolmanteen mutta yks extremeurheiluvideoiden tuottaja Australiasta pyysi lähettämään musiikkia lisenssillä soitettavaksi lainelautavideoiden ja tapahtumien taustamusana. Ihan kiva. Tässä syy miks ei kannata vähätellä omia kykyjään, kyllä se joskus napsahtaa omalle kohalle. :)
Avatar
#27 • • mark hamilton Guest

Minua on kerran pyydetty lähettämään näytetöitä House Margue Games pelitaloon.



Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)



Onko mä sanonut, että pidän sitä merittinä. Jos joku firma näkee mun töitä ja pyytää lähettään näytetöitä työhönottoon niin ei se vielä lupaa mitään. Niitä joita on pyydetty lähettään näytetöitä on varmaan kymmeniä. Niin joo.. muhun vaan ottettiin yhteyttä Housemargue gamesista kun ne näki mun tekemän animaation assemblyllä. Tapahtumasta on jo aika monta vuotta. En ole jostain syystä lähettänyt sinne mitään, mutta ei se mitään, koska pääsymahikset mulla on aika minimaaliset.



mun mielestä sun ei kannata yhtään vähätellä pääsymahiksia, en itekään oo mikään guru mutta kannattaa aina yrittää vaikka ei pääsiskää. Ei sitte harmita jälkeenpäin että miks en sillon. Mun mielestä hyvä vaan jos joku on kiinnostunu.
Meni nyt aiheesta kolmanteen mutta yks extremeurheiluvideoiden tuottaja Australiasta pyysi lähettämään musiikkia lisenssillä soitettavaksi lainelautavideoiden ja tapahtumien taustamusana. Ihan kiva. Tässä syy miks ei kannata vähätellä omia kykyjään, kyllä se joskus napsahtaa omalle kohalle. :)



En voinut lähettää näytetöitä koska mulla oli 40Mhz Cyrix 486 ja mulla ei ollut polttavaa CD asemaa jolla olisi voinut näytteet lähettää. Kukaan ei uskonut, että Huosemargue gamesin tyyppi ottiyhteyttä, eikä porukatkaan uskonu jotka olisi voinut sponsoroida mua uudella koneella ja poltavalla CD-asemalla. En tajunnut näytää saamiani virallisia papereita.

Sillä mun koneella kesti valovuosia laskea kuvia puhumattakaan animaatiosta.

Jos mietin tarkemmin niin silloin mulla olisi ehkä ollut hyvät mahikset päästä koska silloin vaatimus taso ei ollut kovin korkea. Silloin oli vasta stardust peli julkaistu.

Harmi kun olen tyhmyykjsissäni deletoinut koko 3d-studion dos version ja tallentanut asennus levykeidenkin päälle jotain ja mun erinäiset 3d-studio MAX versiot ei toimi tai niistä puuttuu osia kuten materialli kirjasto.
Avatar
#28 • • esaias Guest

vain rännit puuttuvat ;)
tätä en kerenny vielä päivittää tuonne portfolioon.

http://www.digitalbeatmusic.com/talodemo3.jpg



::shocked:
Mua alkaa pikkuhiljaa harmittamaan etten silloin aikoinaan fiilistellyt 3DStudiolla(r2-r4) enempää... Tein reippaasti monimutkaisempaa jälkeä 14-15 vuotiaana.

Mallinna ees katon seinien pinnat oikeasti ja tietty toi savupiippukin olis aika pop saada näyttämään esim savupiipulta :P

-Tomi
Avatar
#29 • • Digital Beat Guest

vain rännit puuttuvat ;)
tätä en kerenny vielä päivittää tuonne portfolioon.

http://www.digitalbeatmusic.com/talodemo3.jpg



::shocked:
Mua alkaa pikkuhiljaa harmittamaan etten silloin aikoinaan fiilistellyt 3DStudiolla(r2-r4) enempää... Tein reippaasti monimutkaisempaa jälkeä 14-15 vuotiaana.
-Tomi



turha alkaa päteä, käytin iteki 3dstudiota jo DOS:ssa. Oisko sulla muuten näyttää niitä töitä?
Avatar
#30 • • SAMi Guest
:silence: