tupla
30 posts, 2 pages, 8,448 views
<pliknus>
ei House Marque, vaan
Housemarque
</pilknus
Minua on kerran pyydetty lähettämään näytetöitä House Margue Games pelitaloon.
Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)
Ei millään pahalla, mut eiks toi oo vähän sama kuin joku levylafka pyytäis lähettämään demoa? Eli ei sitä kovin meriittinä voi pitää ;-)
Onko mä sanonut, että pidän sitä merittinä. Jos joku firma näkee mun töitä ja pyytää lähettään näytetöitä työhönottoon niin ei se vielä lupaa mitään. Niitä joita on pyydetty lähettään näytetöitä on varmaan kymmeniä. Niin joo.. muhun vaan ottettiin yhteyttä Housemargue gamesista kun ne näki mun tekemän animaation assemblyllä. Tapahtumasta on jo aika monta vuotta. En ole jostain syystä lähettänyt sinne mitään, mutta ei se mitään, koska pääsymahikset mulla on aika minimaaliset.
Onko mä sanonut, että pidän sitä merittinä. Jos joku firma näkee mun töitä ja pyytää lähettään näytetöitä työhönottoon niin ei se vielä lupaa mitään. Niitä joita on pyydetty lähettään näytetöitä on varmaan kymmeniä. Niin joo.. muhun vaan ottettiin yhteyttä Housemargue gamesista kun ne näki mun tekemän animaation assemblyllä. Tapahtumasta on jo aika monta vuotta. En ole jostain syystä lähettänyt sinne mitään, mutta ei se mitään, koska pääsymahikset mulla on aika minimaaliset.
mun mielestä sun ei kannata yhtään vähätellä pääsymahiksia, en itekään oo mikään guru mutta kannattaa aina yrittää vaikka ei pääsiskää. Ei sitte harmita jälkeenpäin että miks en sillon. Mun mielestä hyvä vaan jos joku on kiinnostunu.
Meni nyt aiheesta kolmanteen mutta yks extremeurheiluvideoiden tuottaja Australiasta pyysi lähettämään musiikkia lisenssillä soitettavaksi lainelautavideoiden ja tapahtumien taustamusana. Ihan kiva. Tässä syy miks ei kannata vähätellä omia kykyjään, kyllä se joskus napsahtaa omalle kohalle. :)
vain rännit puuttuvat ;)
tätä en kerenny vielä päivittää tuonne portfolioon.
http://www.digitalbeatmusic.com/talodemo3.jpg
vain rännit puuttuvat ;)
tätä en kerenny vielä päivittää tuonne portfolioon.
http://www.digitalbeatmusic.com/talodemo3.jpg
::shocked:
Mua alkaa pikkuhiljaa harmittamaan etten silloin aikoinaan fiilistellyt 3DStudiolla(r2-r4) enempää... Tein reippaasti monimutkaisempaa jälkeä 14-15 vuotiaana.
-Tomi