tykkään. mutta ei tullut mitään sellaista hallelujaa efektiä. voco on kiva. pikkaisen vaihtelua kaipas ehkä koko rakenne... nyt aika lailla a->b->a->b... joku sellanen breakdowni enne viimeistä kolmatta? pelkkä vocoder, sitä kieputtelisi ympäriinsä, vähän murskaisi bitratee ja sellasta. 8+/10 jumps and out.
Jepjep, tuollaisia juttuja on tullut itsekin mietittyä. Voi olla, että vocoder menee vähemmän juustoiseksi lopullisesssa versiossa. En kyllä tiedä vielä, juustoiset basic vokaalit on tarkoituksella sovitettu juustoiseen melodiaan.
Katsellaan mitä tuosta vielä tulee, otan tuon työn alle taas kunhan koulujutut hieman helpottavat.
mielenkiinnolla odottelen. ja mitä tulee tohon juustoon niin ei se ainakaan mua haittaa eikä ole koskaan haitannut. tykkään erityisesti oltermannista ja aurajuustosta. erikoisempiin ei näin opiskelijana ole varaa. ehkä sitten kun olen rikas ja kuuluisa(juujuu...).
puolivakavissaan; mikä on että asiat tarttis tehdä aina niin vitun erikoisesti tai taiteellisesti. musta monesti juusto on synonyymi viihdyttävälle taiteenmuodolle, ja to be honest, mä olen siinä iässä etten halua vaivata päätäni enää millään turhalla vaan kuluttaa ja nauttia juuston monista eri nyansseista ja aromeista.
musta vaan snarerollit, vocoderit, supertrancesahat yms. on kivoja. oikein annosteltuna, ei aina välttämättä tuplajuustona, mä olen valmis nousemaan barrikadeille juuston puolesta. siinä viikonlopun tilitys/mielenhäiriö. olkaa hyvät.