Roz - Channels (melodinenrantahouse)

28 posts, 2 pages, 3,494 views

Avatar
#1 • • Roz Guest
Tämmöistä melodista homo-housea olisi tarjolla tällä kertaa.

Sointukulut on ehkä vähän kornit? Hieman kieliposkessa-fiilistä on pyritty hakemaan ihan tarkoituksella. Rumpuosastoon olen ainakin itse tyytyväinen.

Nyt on se vaihe että biisiä on tullut väännettyä sen verran paljon että en enää kuule mikä mättää tai mikä ei. Eli palaute olisi nyt ensiarvoisen tärkeää!

Sana on vapaa!

http://ftp.kameli.net/pub/mp3/roz/roz-channels.MP3

192kbps
9945390 bytes
Avatar
#2 • • timppa^ Guest
JUMALAUT :hearts:

Tää on ihan loistava. Ihan pro. Mitään en muuttais. Thumbs up!
Avatar
#3 • • Laite Guest
No jopas on. Täytyy kyllä sanoa, että äijä on yks kovimmista housetyypeistä suomessa tällä hetkellä!

Onkos mitään levydiilihässäköitä tiedossa?

eli toisinsanoen: ostan kun tää tulee vinyylinä vastaan ;)
Avatar
#4 • • frank Guest
hyvä biisi kyllä, ainoo mistä en tykänny oli tuo puolenvälin pianon pimputtelu, mut se johtuu kai munhenkilökohtasesta sodasta pianon ääntä vastaan. Ja kaiken lisäks biisi ratkas mun suunnitelmat tälle illalle, eli bissee =)
Avatar
#5 • • Roz Guest

No jopas on. Täytyy kyllä sanoa, että äijä on yks kovimmista housetyypeistä suomessa tällä hetkellä!

Onkos mitään levydiilihässäköitä tiedossa?

eli toisinsanoen: ostan kun tää tulee vinyylinä vastaan ;)



Heh:) Kiitokset kommentoinnista. Levydiilihässäkkää on ja ei ole.. Jenkkilän maalle olisi yhdelle pikkulafkalle jalkaa oven välissä mutta pitäisi vähän raskaampaa ilmeisesti vääntää kun lafkan tyyli hieman muuttui. Mutta eipä siitä sen enempää ennen kuin tosissaan on jotain tulossa.. Eli juuri kyseistä raitaa siis ei ole tulossa mistään toistaiseksi, mutta demo-rumbaa pitää pistää taas pyörimään jahka ehtii joskus.
Avatar
#6 • • LyoN Guest
AIVAN KURKO MEIZINKI!

Menis mulla kanssa heti ostoon mikäli sais vinyylinä. Melkolailla valmiin kuulosta musiikkia. Erityisen paljon pidin noista "pa-pa-pap-padappaa" -filtterivokaalijutuista. Thumbs Up!
Avatar
#7 • • KVMS Guest
Jumankauta! Hieno suoritus!
Ei tästä ihan helpolla kritiikkiä keksi. Ite saattasin vetää biittiä ihan pikkasen lisää pinnalle, hukkuu toisinaan pikkusen liikaa muun sälän alle. Jotkut osat tuntuu (varsinkin alussa) vähän turhan kuivilta, mut toisaalta mä ite käytän monesti ihan saatanasti liikaa reverbiä, joten ehkei kannata sen suhteen mun sanaan luottaa. :D
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Kuuntelin, ja tulin hyvälle tuulelle. Ilolla tätäkin jorailis. Vähän tuota urkua vois kait filtteröidä ettei rahisis niin paljon. Muuten ihan 10+!
Avatar
#9 • • J-P Guest
tosi hyvä biisinä, mutta muisteles vähän uudestaan niitä tipin miksausopetuksia :)
luureilla kun kuunteli, niin oli ihan supermössöinen saundi.

mut mut, hittibiisi, pistä demoa nrk -lafkalle.
Avatar
#10 • • Shuffle Guest
äijän tuotanto kehittyy kyl kokoajan huimalla vauhdilla. tän tyylinen musiikki ei normisti meitsille niin kolahda mutta tää oli kyllä tosi kova. demoa vaan menemään, tässä on hittipotentiaalia kunnolla.
j
Avatar
#11 • • osm Guest
Pistin soimaan ja hetken päästä unohdin kokonaan kuuntelevani plattaridemoa. :)

Kesähouse ei oikein mulle putoo mutta tuotanto on kyllä laadukasta. Ja sopivan imelää. :)
Avatar
#12 • • Båssanova Guest
Loistava biisi, jonka otan mieluusti soittolistalleni. Biisi toimii kokonaisuudessaan, aavistuksen pisti ne pianot korvaan, ehkä itse jättäisin ne pois. Luulis tämän löytävän julkaisijan :)
Avatar
#13 • • Timmo Guest
Ostaisin 12" aivan varmasti. Noi padappaa-vokaalit iski todella hyvin....Olispa jo kesä. :)
Avatar
#14 • • Roz Guest

tosi hyvä biisinä, mutta muisteles vähän uudestaan niitä tipin miksausopetuksia :)
luureilla kun kuunteli, niin oli ihan supermössöinen saundi.

mut mut, hittibiisi, pistä demoa nrk -lafkalle.



Täsmentäisitkö, missä mielessä mössöinen? Onko kenties liian länään kompressoitu tms? Täytynee kuitenkin pistää Finalizerin läpi ennen kuin pistän eteenpäin, josko tulisi parempi kuin noilla perus 'maximizereilla.

Mutta siis wow! Enpä arvannutkaan että tämä näin hyvää palautetta saisi, täytyypä pistää kyllä tosissaan demoa kulkemaan.

Muitakin lafkaehdotuksia otetaan vastaan ;) Kiitoksia taas palautteista, lisää lisää!
Avatar
#15 • • Laite Guest

luureilla kun kuunteli, niin oli ihan supermössöinen saundi.



Täsmentäisitkö, missä mielessä mössöinen?



Pitikin tästä laittaa tänne vielä kommenttia. Biisissä on yläpäät aika hiljaisella, kun vertailee johonkin muuhun biisiin, niin tuon eron huomaa aika selvästi. Pienellä equttamisella paranee varmasti :)
Avatar
#16 • • native Guest
ihan loistava. helvetin letkee meininki. alussa soinnut tosiaan kuulosti vähän korneilta, ihan hyvällä tavalla kuitenkin, mut sitten kun voksut tuli sisään, kaikki loksahti paikoilleen. huu. kuumaa! vähän siisti lattariviba tuli noista vokaaleista. kai sitä miksausta vois aina parantaa, mut rakenne&fiilis&meininki, niistä täydet pisteet. tulis jo kesä ja gintonic-kelit ja kissat rannoille...
Avatar
#17 • • fov Guest
Tää on just tällanen päivänpelastusbiisi .. tulee väkisin hyvälle tuulelle :)
Ei muutakun julkaisijaa etsimään, ei luulis kovin hankalaa olevan.
Ante

Posts: 16

#18 • • Ante

tulis jo kesä ja gintonic-kelit ja kissat rannoille...



Älä muuta SANO.
Avatar
#19 • • Båssanova Guest


Muitakin lafkaehdotuksia otetaan vastaan ;) Kiitoksia taas palautteista, lisää lisää!



Ostin just äskettäin yhden Eddie Matosin vinyylin, jossa oli samanlaista dappadaa-vokaalia. Se oli julkastu 83 West -labelilla. Toinen labeli miltä on tullut kans kivaa ja kepeetä housee on Odyssey records.
Avatar
#20 • • dab Guest
Oho!

Tästä ei voi muuta sanoa kuin 10/10 ja vielä pari peukkua pystyyn. Soundit kohdallaan, melodiat kohdallaan, rakenne kohdallaan, fiilis enemmän kuin kohdallaan. Ei kovin rakentavaa palautetta, mutta ainakin rehellistä ;)