Ketäs laivalle soittamaan?

77 posts, 4 pages, 8,648 views

#61 • • ovv Guest
_o/ minä :excellent: tai pollista miss jarea :angry: :mädpolc:
#62 • • Hanna Guest
Kaikkein mieluiten mä kuuntelisin JussiS:ää :heart:
#63 • • ^Hellu^ Guest
Homegrove ja JussiS :excellent:
#64 • • Timce Guest
HG ja JS

'nuff said
#65 • • pHaze Guest

Samalla kaavalla voitaisiin toteuttaa kiksutaistelu, jossa pHaze, JussiS ja Thomas ottaisivat mittaa toisistaan. :excellent:

Tästä, ja Homegrove & OlliS-taistelusta, voisi päätellä että tarkoituksena on samalla pitää Club Awardsien lisäksi eräänlaisena varjoäänestyksenä eri genrejen Drunken DJ Awardsit.
#66 • • olliS Guest

Samalla kaavalla voitaisiin toteuttaa kiksutaistelu, jossa pHaze, JussiS ja Thomas ottaisivat mittaa toisistaan. :excellent:

Tästä, ja Homegrove & OlliS-taistelusta, voisi päätellä että tarkoituksena on samalla pitää Club Awardsien lisäksi eräänlaisena varjoäänestyksenä eri genrejen Drunken DJ Awardsit.

:laugh: :laugh: :laugh:
#67 • • JussiS Guest

Mä oon muuten kaksinkertainen mestari tossa, et pankaas pojat parastanne.
#68 • • samlainio Guest

mä ehdotan:

Cafe del Raum + Fiilis + Phonour megahyperhousesetitys.....

Maistuu :)

Kaksitoista deejiitä soittamassa kerri chandleria?

Maistuu edelleen, vaik eipä meil paljoo Chandlerit oo soinnu ;) ;)

Mutta kai Fiilis ja Phonour posse osallistuu risteilyrientoihin? Ainakin CdR posse lähtee yrmyilemään! :hah:
#69 • • Lank Guest
Hannu tarjooks sen bissen ku lupasit jos äänestän sua ?? :D
#70 • • Cype Guest
Tulihan äänestettyä.
Toivottavasti pääsen myös risteilemään :excellent:
#72 • • Quu Guest
Mikähän tämän pollin status nyt on?

Ainakin OlliS, Jussi S, HOmegrove sekä Miss Jarea on laivalla kiekottamassa ihan omasta takaa. Ovatko ne otettu tämän topicin perusteella?
:D

#73 • • :D

Ainakin OlliS, Jussi S, HOmegrove sekä Miss Jarea on laivalla kiekottamassa ihan omasta takaa.

No Jarea oli ainakin tuolla lineupissa ennen tätä pollia. Tiedä sitten mikä
on tilanne :scared:
#74 • • olliS Guest

Mikähän tämän pollin status nyt on?

Niin sitä itsekin ihmettelin jo alkujaan.. Luulenpa ettei kovinkaan suuri.
#75 • • Daniel Braun Guest
Tämä on vain osa suurta mainoskampaniaa...
Kiinnostus herää, kaikki Plattarin aloittelevat ja pidemmälle ehtineet DJ:t tilaavat ensitöinään liput ja raahaavat levylaukkunsa mukaan siinä uskossa että kyllä sieltä soittopaikka jostakin löytyy.
Ja FM hieroskelee käsiään leveä hymy kasvoillaan...
#76 • • JussiS Guest

Kiinnostus herää, kaikki Plattarin aloittelevat ja pidemmälle ehtineet DJ:t tilaavat ensitöinään liput ja raahaavat levylaukkunsa mukaan siinä uskossa että kyllä sieltä soittopaikka jostakin löytyy.

:scared:
#77 • • drS Guest

:D