Shiner - Thoughtless (Deep house)

32 posts, 2 pages, 6,045 views

Avatar
#21 • • juGis / Akrid [live] Guest
olipas loistava raita kyl, hyvin tuotettu ja mukava fiilis.

tuli päivästä heti aurinkoisempi.

:)

JP
Avatar
#22 • • Vieras Guest
Suurin osa raidan elementeistä on erittäin toimivia. Ongelmat lähinnä rakenteen puolella: biisi ei ole ehkä tarpeeksi diippi junnatakseen näin paljon. Bassolinjaa muokkaamalla voi helposti saada lisägroovea. Kitara-tyyppinen soundi hitusen liian karkea.

Kaikesta huolimatta todella potentiaalista tavaraa!
Avatar
#23 • • sonni Guest
ihan mukavaksi jäi. pituutta liikaa tuolla
karsitulla sisältömäärällä. puolenvälin
jälkeen alkoi jo vähän ihmetyttää.
Avatar
#24 • • borg nagar Guest
Piti väkiselläkin keksiä jotakin positiivista sanottavaa biisistäsi, kun et sitä rävellyksistäni löytänyt.

Tässäpä siis arvostelua.

Alun filtersweepdelayt ärsyttävät, kuulostavat huonolta softafiltteriltä. Joku buzz tulee mieleen. 909 haitsusamplet ovat erittäin kulunutta tavaraa.

Yleensä en pidä naislaulusta, mutta tässä on erittäin hyvässä osassa naisen suusta pääsevät 2 säveltä. Taustasoinnut tuovat liikaa mieleeni jonkun jori hulkkosen biisin, omaperäisyyttäkin saa musiikinteossa hakea.

Clavetyylinen perkussiosoitin on kaikuineen ja pehmennyksineen erittäin hyvä lisä muuten tylsään menoon. 3:43 kohdalla tuleva melodia on tylsä, pilaa muuten hyvin junnaavan biisin. Saundikin on huono tässä yhteydessä käytettynä. Melodia viekin sitten koko biisistä mielenkiinnon.

Eipä siitä paljon hyvää sanottavaa löytynyt. Tylsää perusmeininkiä, joka ei anna kuuntelijalle mitään uutta.

-Borg Nagar
Avatar
#25 • • Ana-- Guest

Taustasoinnut tuovat liikaa mieleeni jonkun jori hulkkosen biisin, omaperäisyyttäkin saa musiikinteossa hakea.



Heh :) Mä oon kuullu jori hulkkosen tuotantoa viimeks autossa kasetilta
matkalla koneisto 2001:seen turkuun. Sen jälkeen ei oo tullu paljoo fiiliksiä
siltä ammenneltua. Mut kiitokset kritiikistä. Se filtersweep-delay on fruityn
ihan oma eli aika halpa ja kevyt :)
Avatar
#26 • • Elatek / Lauri E Guest
noniin.. palataan tän uudemman version tiimoilta vielä sen verran astioille, että parempaan suuntaan! se ekakin oli tosi hyvä. tämä vielä parempi!
tykkään.. paljon. tätä Ana lisää! :heart:
Avatar
#27 • • sauce Guest
ihan kiva kappale tääkin. tykkään tosta aaltoilevasta saundista. mutta mistä huilusta ihmiset kämisi? ei mua ainakaan risonut mikään "huilusaundi". vähän toi vocaalin toisto rupes pännimään, vähempikin olisi riittänyt. ihan jees kappale. yöllä toimisi ehkä paremmin kuin ap 10:57.
Avatar
#28 • • master bator Guest

mutta mistä huilusta ihmiset kämisi? ei mua ainakaan risonut mikään "huilusaundi"



Kai sulla on silmät päässä? Jos vaikka käyttäisit niitä ja lukisit sen ensimmäisen postauksen huolella läpi...
Avatar
#29 • • sauce Guest

mutta mistä huilusta ihmiset kämisi? ei mua ainakaan risonut mikään "huilusaundi"



Kai sulla on silmät päässä? Jos vaikka käyttäisit niitä ja lukisit sen ensimmäisen postauksen huolella läpi...



silmät on pienet ja kaukana toisistaan. oli sitten napattu huilupois... joo, sorry. ei sitä jaksa aina muiden mielipiteitä lukea, oli ne kuinka arvokkaita vaan, sitä lukee pari ekaa, sitten kuuntelee kappaletta kerran(jos toisenkin jos se on hyvä) ja sanoo oman "arvokkaan" mielipiteensä.

elämä on julmaa. pahoitteluni vielä kerran tahdittomuudestani. :scared: mutta hyvä kappale se oli, so whats the fuzz?
Avatar
#30 • • Ana-- Guest
noh, eipä aleta tappelee. Kiitti kommenteist :)
Avatar
#31 • • crc Guest
Noniin, pistetäänpäs vastapalveluksena kuunteluun :)

Aika pitkälti muiden kommentit läpilukeneena samoilla linjoilla parikan ja djsaken linjoilla. Tuli melko paljon mieleen eteerisempi d'n'b meno taustasta ja bassolinjasta (joista jälkimmäinen kuulosti tosin jotenkin hassusti epävireiseltä). djp:n mainitsema kaikumaailma kans pikkasen häiritsi, mutta se on pientä.

Soundeista ja melodioista en löydä juurikaan valittamisen sanaa. Ammattitaitoista menoa. Rakennetta vois kyllä hitusen hioa, ettei paljasteta kaikkia kortteja liian hätäsesti, ja sitten ratsasteta yksin sen varassa minuuttikaupalla.

Hyvää menoa ja ammattitaitoista otetta (tees tästä rumpubasso remixi! ei luulis olevan vaikeaa) kaikenkaikkiaan.
Vähän rakennetta uusiks niin a'vot!
Avatar
#32 • • Ana-- Guest
netissä on tosta nyt vinaaliversio mitä Juha Vilkamo ystävällisesti twiikkaili
mun ammattitaidon loppuessa ton miksailun suhteen. Iso käsi juhalle,
hyvät herrat ja rouvat :)