luri luri..

4 posts, 1 page, 906 views

Avatar
#2 • • Pas-2 Guest
Kiksuksi tää tarvis paljon enempi tavaraa/meininkiä, vähän onton ja tylsän kuulonen. Vaikken mitään kiksusta yms ymmärräkään :D

Pas-2
Avatar
#3 • • sauce Guest
joteskin aika laiska meno; on vähän sellanen uninen ja tunkkainenkin alku. bassosaundi on kuin tiestolta pöllitty, vaikka ei kai siinä mitään, pölliihän sekin.

kun sitten iäisyyksiä kestävä intro lähenee loppuu tulee vissiin jotain hypenä olevaa breakbeat-filliä tonne taustalle, se lähinnä lisää tunkkaista vaikutelmaa.

tää arsepeggio mitä toi filtteroitu ääni sahaa on kyllä jonkseenkin rasittava. mutta eihän se tarkoita että kappaleen melodia olisi huono.

efektejä, suih, woosh, tsiuuuu, saisi olla rutkasti ja lisää paljon. pelkkä reversed hihat/crash ei riitä.

viiden minuutin jälkeen arspeggio transponointiin mutta ei se vastaa mun käsitystä mistään mielettömästä palkinnosta jota odotin kun olen tätä näin kauan kuunnellut. ja 6.15 alkaa vissiin huippukohta. ei jumpperi sentään, mistä minua rangaistaan? nyt artisti takaisin luolaan ja oppimaan, tai sitten nimeää tän joksikin muuksi kuin kikkeliksi. jooko? vai siis muistinko väärin... voi tätä dementiaa...

niin, ei se intro koskaan sitten päättynyt.
Radarski

Posts: 182

#4 • • Radarski


ei jumpperi sentään, mistä minua rangaistaan?



hahah, tää kyll on tosi rasittava biisi, oon itekkin sitä mieltä :D