Kiitos

28 posts, 2 pages, 4,594 views

Avatar
#1 • • Edited Juha Vilkamo Guest
Näiden tuhansien nillitystopikkien rinnalla toisin mukaan kanssa yhden kiitostopicin, jossa demonrustaajat voisivat nimetä hyödyllisimmät palautteenantajat. (esimerkiksi)

Näin teen nyt:

Ante
Samus Aran

Kiitos. Palautteenne on ollut hyödyllistä.

Sitten on tietty paljon ihmisiä joiden palautteet ovat motivointimielessä pitäneet mielen pirteänä, kuten esim athenssin jussi ja blackout. Unohdan varmasti monia.

Kiitos myös sinne.


Saa myös kiittää muitakin asioita.
Avatar
#2 • • Laite Guest


Ante



Jesjes. Enpä ole antelta saanut kommentteja pitkään aikaan, mutta anten kommentit muihin biiseihin ovat kyllä äärimmäisen asiapitoisia.
Avatar
#3 • • Timmo Guest
Deliciound, Xybo
noi tuli ekaks mieleen.
Avatar
#4 • • rhedlund Guest
Itse haluaisin kiittää ylipäätänsä kaikkia jotka ovat joskus mun tuotoksille viskonut kommenttia...omasta mielestäni olen platinum-vuosien varrella kehittynyt musikaalisesti ehkä eniten (tiedä sitten mitä muut ovat tuosta mieltä, hih ;))...ja tämä kehitys toivon mukaan jatkuu vielä!
Avatar
#5 • • plink Guest
Ante, reset, ioni, Sogax, #techno.fi-posse ja monet muut ketkä unohdin, tänx juus! <3
Avatar
#6 • • Homegrove Guest
Multa anteeksipyyntö. Muistan yhtäkkiä kommentoineeni tasan kolmea Plattarin demo-osaston biisiä. :(
Avatar
#7 • • da_chef Guest
En ole muistaakseni ladannut yhtäkään biisiä demo träxistä.
Avatar
#8 • • Jukka I Guest
Audio tech -puolen rautaisia asiantuntijoita on kiittäminen paljosta, heiltä on tullut opittua yhtä sun toista tärkeää musanteon saralla.

MikkiHiiri, Coma, triip, Tuppu ja kumppanit, kiitos teille.
Avatar
#9 • • Ana-- Guest
Kiitos kaikille tasapuolisesti, hirveen vaikee mennä yksilöimään kenen
kommentit on ollu parhaita. Osalta tulee teknisesti tarkkaa palautetta ja
osa antaa pelkät peukut ylös, ja osa vastaa täysin tunnepohjalta ilman
minkäänlaista teknistä palautetta. Kiitos teille kaikille :)
Avatar
#10 • • timppa^ Guest
Kiitos niille, jotka mun ainutta demoraitathreadia on käynyt täyttämässä.
Avatar
#11 • • Daniel Braun Guest
Kiitos että olette jotenkuten kestäneet allekirjoittanutta.... :)

Mutta oikeesti, niinku aikuisten oikeesti, kiitos monen hymyn aikaansaamisesta, monesta päivän piristyksestä.
Kiits kaikesta!

En mä mihinkään silti katoa.
Ei nää mitkään hiton jäähyväiset kuitenkaan ole!
Joku roti nyt tähänkin!
Ante

Posts: 16

#12 • • Ante


Kiitos. Palautteenne on ollut hyödyllistä.



Sellainen lämmin, miellyttävän lämpöinen aalto kävi lävitseni kun olin lukenut tämän. Kiitos vaan sinulle Juha sekä kaikille muille hyvästä musiikista. Jengi laittaa tänne kuunneltavaksi väliillä aivan käsittämättömän hyvää settiä, mutta propsit kaikille nyt yleensäkin siitä, että uskaltavat ja osaavat ilmaista itseään. Minäkin opettelen. Tässä jotain, kuukauden verran harjoittelua. Aikaisemmin en ole kokonaisia kappaleita tehnyt.
Code:
7 820 016 29.12.03 20.19 ante_-_paiva_niitylla_2.mp3 1 397 551 30.12.03 11.18 ante_-_mighty_stream.mp3 6 788 702 31.12.03 15.24 ante_-_mighty_stream_3.mp3 132 493 01.01.04 10.46 ante_-_mighty_stream_5.mp3 6 817 437 05.01.04 13.58 ante_-_odotus.mp3 5 928 751 06.01.04 8.38 ante_-_ford_sunshine.mp3 7 430 792 08.01.04 12.11 ante_-_mighty_stream_7.mp3 5 240 686 11.01.04 12.00 ante_-_kesan_lampo.mp3 2 604 408 11.01.04 21.48 ante_-_amys_depression.mp3 7 084 408 12.01.04 15.40 ante_-_lahellasi.mp3 2 741 812 22.01.04 15.39 ante_-_Ai_shiteru_Uehara.mp3

Linkit ylläoleviin ja vähän tarinaa osoitteesta: http://www.saunalahti.fi/~amulari/
Avatar
#13 • • Tres Guest
Mä taas haluaisin kiittää teitä kaikkia
jotka olette tuoneet musiikkinne
kommentoitavaksi tänne. Ootte
huippuhyviä:

Juha V, crc & master bator, Laite,
ana/shiner, Cosmicman ja kaikki muut
joita on tarvinnu kehua koskaan :heart:
Avatar
#14 • • bulk Guest
Kiitos demo tracksin palautteen antajille ja loistaville biisintekijöille, audio techin osaajille ja niille, jotka treidaavat gearia suuntaan ja toiseen buy & sellissä.

Kiitoksia myös moderaattoreille, jotka pitävät asiallista linjaa. :heart:
Avatar
#15 • • Roz Guest
Täytyyhän tässä nyt sitten minunkin lausua kiitoksen sanaa kaikille jotka ovat biisejäni jaksaneet kuunnella ja vieläpä kommentoidakin. Eri hyödyllisiä hinttejä ja tippejä on herunut ja biisit kuulostaa paljon paremmalta!

Kiitti-piitti t: Jarkko-parkko aka Rotsi.
Avatar
#16 • • Laite Guest
Ensimmäiseksi haluan kiittää äitiä, eli äitille terkkuja sinne Poriin!
Ja sitten asiaan: kiitoksia vaan tosiaan kaikille imuttajille ja palautteen antajille. Vaikka itselleni ei tuolla palautteen saamisella ole niin suurta merkitystä, niin silti se lämmittää aina mieltä kun joku kertoo mielipiteensä :)

tackar och pockar:
Teemu
Avatar
#17 • • Timmo Guest
Platinum on rehellisten, vittumaisten, oikeassa olevien, väärässä olevien, vaikeasti kehuja antavien, erittäin vaikeasti kehuja antavien ja siinä samalla hauskojen ihmisten foorumi!! KIITOS!! :heart:

Te kaikki olette runkkareita! :D
Avatar
#18 • • serotonot Guest

Te kaikki olette runkkareita! :D



nimim. tuaks talouspaperii ku käyt kaupassa
Avatar
#19 • • Daniel Braun Guest

Te kaikki olette runkkareita! :D



nimim. tuaks talouspaperii ku käyt kaupassa


Mitään talouspaperia täälläpäin käytetä!
Jollei löydy taskusta käytettyä nenäliinaa niin pyyhitään hihaan...
Jos ei hihaa ole kun koira söi sen, niin työnnetään takaisin.
:mad:
Onkos se niin vaikeeta?
Häh?
Avatar
#20 • • Taedium Guest

Te kaikki olette runkkareita! :D

Kuka sulle on kertonu? Hä? Ootko ollu mun ikkunan takaa kurkkii? Mä luulin, että se oli tonttu, ni mä pistin parastani, kunnes sit salamavalo välähti.

Enkä ees aja Pajerolla.