Hm.
Mitkähän oli loistavia?
Näitä oon kuunnellu lähiaikoina:
DJ Psykerö - Diviner's Mint
Hiski & Pinnie Live@Screen ... ei muista koska.
Milla Lehto - My Addiction
DJ NoStatus - redruM
DJ Poliisi - Paras asento on seuraava asento
Homegroven joku promomiks. (On muuten tällä hetkellä autossa.)
CRC - Disperin - Jees mäiskettä
Olikohan nää kaikki viime vuonna tullu? Vai aikasemmin? Ei jaska tarkistella. Tuleeks tästä äänestys? Muutama muukin hyvä tulee mieleen, mut liikaa mokia siellä, että voisi tämmösee äänestellä. Vaikee näistä parasta valita. Joko Hiski & Pinnie, Milla Lehto tai Homegrove ehkäpä. Koskas muuten se Lauri Soinin "I can't believe it's not jazz" setti oikee tuli? Muistankohan mä nyt vuodet oikein? Se mafialive tuli vissii 2002? Missähän mä olen? Kuka mä olinkaan tänään? Ei kai tänään täydy olla onnellinen?
Mitkähän oli loistavia?
Näitä oon kuunnellu lähiaikoina:
DJ Psykerö - Diviner's Mint
Hiski & Pinnie Live@Screen ... ei muista koska.
Milla Lehto - My Addiction
DJ NoStatus - redruM
DJ Poliisi - Paras asento on seuraava asento
Homegroven joku promomiks. (On muuten tällä hetkellä autossa.)
CRC - Disperin - Jees mäiskettä
Olikohan nää kaikki viime vuonna tullu? Vai aikasemmin? Ei jaska tarkistella. Tuleeks tästä äänestys? Muutama muukin hyvä tulee mieleen, mut liikaa mokia siellä, että voisi tämmösee äänestellä. Vaikee näistä parasta valita. Joko Hiski & Pinnie, Milla Lehto tai Homegrove ehkäpä. Koskas muuten se Lauri Soinin "I can't believe it's not jazz" setti oikee tuli? Muistankohan mä nyt vuodet oikein? Se mafialive tuli vissii 2002? Missähän mä olen? Kuka mä olinkaan tänään? Ei kai tänään täydy olla onnellinen?