drS vs. Milo @ Roska club (kaikkea kurasta rapaan)

46 posts, 3 pages, 6,585 views

Avatar
#21 • • wallu Guest
Siis toi setti oli ihan perseestä :eek: ...meitsi kupsahti puolen tunnin jälkeen :panic: Vähän ajan päästä sain sen kuunneltua loppuunasti :scared: Tuosta jäi painajaisia viikoksi :mad:
Avatar
#22 • • bulk Guest


[*]ja jos sinne sattui vahingossa biittimiksauksia eksymään niin ne ainakin LAUKKAA
[/url]



Seuraavaan settiin kannattaa siis valita samaa kappaletta peräkkäisiksi biiseiksi, niin on helpompi biittimiksata. :laugh:
Avatar
#23 • • drS Guest

Seuraavaan settiin kannattaa siis valita samaa kappaletta peräkkäisiksi biiseiksi, niin on helpompi biittimiksata. :laugh:



päinvastoin. mitä vaikeempi biittimiksata -> sitä varmemmin laukkaa -> enemmän roska
Avatar
#24 • • teknolate Guest
Kuuntelin läpi...

Nämä kuvatkoon tunnelmiani kuunnellessa: :crybaby: :eek: :sad: :( :scared: :panic: :hearts:
Avatar
#25 • • meisi Guest
voisinko saada tän cd:llä nimmareiden kera? :hearts:
Avatar
#26 • • espoo_rumpshaker Guest
yep yep, finally got around to listening to this.

some truly horrible tracks here, but quite a few of these tracks I have heard many, many times, or so it seems - it would've been funny to have them mashed up a bit more or as special versions for this reason (james last - eye of the tiger and scooter - i was made for lovin' you were nice exceptions!).

Oh and I would've played the ilsa gold remix of "i wanna be a hippie", gotta love the gospel samples on 45 rpm that one adds :excellent:
Avatar
#27 • • ipe Guest
Kuunneltiin Miran kanssa ja kyllä oli naurussa pitelemistä. Välillä meno kyllä oli kuin suoraan jostain perus suomalaisesta baarista. :panic: Toivottavasti Turun Roska-klubilla soi sitten yhtä karmeeta sontaa. :heart:
Avatar
#28 • • drS Guest

yep yep, finally got around to listening to this.

some truly horrible tracks here, but quite a few of these tracks I have heard many, many times, or so it seems - it would've been funny to have them mashed up a bit more or as special versions for this reason (james last - eye of the tiger and scooter - i was made for lovin' you were nice exceptions!).

Oh and I would've played the ilsa gold remix of "i wanna be a hippie", gotta love the gospel samples on 45 rpm that one adds :excellent:



thx for the feedback, your opinion matters the most :)

ilsa gold remix is nice too, but the reggae-part in dano's version is something to die for, and it just can't be ignored in a roska set..
Avatar
#29 • • hexagon Guest
Mä oon kuunnellut tätä sellaisissa 15 minuutin pätkissä ainakin viikon, ja nyt on urakka lopultakin ohi! (saako tästä jotain palkkaa?). Varmaan paskin dj-setti ikinä. Jos helvetti on olemassa, niin siellä soitetaan tätä settiä repeatilla. :)
Ne "paskaa musaa"-spiikit oli ihan hauskoja, mutta miksi niitä oli pistetty sen ainoan huippubiisin päälle (Falcon Rock me Amadeus) :excellent:
Kai mä oon sit masokisti, mutta pakko mennä Jyväskylän Roska-klubille tsekkaamaan meininki.
Avatar
#30 • • Hallaaa Guest
:hah: thank you for this shit :hah:
täl on kiva kiusaa luokkakavereita :excellent:
Avatar
#31 • • vvv Guest
Viimeviikolla näkemäni kuvan perusteella uskallan väittää, että olen jossain vaiheessa tunkeutunut lavalle soittamaan yhden biisin.

En ole pahoillani tapahtuneesta.

Ensi kerralla yritän pyrkiä lavalle vähintään viisi kertaa ja myös vaatia lisää bassoa useammin ja lujempaan ääneen.
Avatar
#32 • • Jaah Guest
ei prkl..vaatii kyllä aivan liikaa luonteen lujuutta että tän vois selvinpäin kunnella alusta loppuun. :scared: 10 min meni just ja just :D
Avatar
#33 • • Kalle Karvanen Guest
Koska paska musiikki kiehtoo itseäni suunnattomasti niin oli pakko kuunnella tämäkin. Kaiken lisäksi aika suuri osa näistä löytyy myös omasta hyllystäni, koska olen kova huonon musiikin fani. Tuli tosiaan kuunneltua alusta loppuun saakka kertaakaan kelaamatta, täysin selvinpäin ja jopa melko keskittyneesti.

Koska mukana on aika paljon kaikkien tuntemia klassikoita, olisin toivonut näille hiukan rankempaa käsittelyä, kuten Rumpshaker mainitsikin. Tietenkin koska kyseessä on livetallenne niin tätä olisi mielellään tsekkaillut videonakin tai ainakin siten että olisitte saaneet mukaan yleisön reaktiot, koska ne ovat suurin osa tämän tunnelmasta. Setti pysyy kuitenkin mukavasti kasassa ja kuuntelijan mielenkiinto säilyy useiden eri genrejen mallikkaan yhdistämisen ansiosta.

Miksaus menee livetilanteen huomioon ottaen hiukan liiankin mallikkaasti. Pystyvaihtoja on sentään mukana sopivissa määrin, kuten myös flangeria. Laukkaa olisin kaivannut enemmän, kuten myös vääriä nopeuksia, biisin loppumista yllättäen (mistä johtuvia taukoja), neulojen karkaamista, (jos soitettiin levareilla), enemmän rahisevia levyjä, enemmän skrätsiä ja spiikkausta (johon myös syvyyttä ja sanomaa).

Jos vielä otetaan tarkasteluun tämä tallenteen tekninen puoli niin tätä ei kyllä ole optimoitu parhaimman mahdollisen kuuntelukokemuksen takaamiseksi. Nyt on näköjään kyseessä 160kbps/44KHz mp3 tiedosto. Jatkossa toivoisin että paneutuisitte hieman näihin formaatteihin ja tallentaisitte tämän vaikkapa huonoimmalla mahdollisella laadulla realaudiona (tai ascii tekstinä). Tätä ennen kuuntelukokemus kannattaa maksimoida vetämällä tasot punaiselle ja korostomalla joitakin kohtia mukavilla ja odottamattomilla, sanotaan vaikkapa 10db boosteilla. Tässä vaiheessa voi myös käyttää säröä.

Eli lyhyesti: Tämä oli hyvä, mutta parantamisen varaa toki on.


Selektio: 8½/10
Miksaus: 7½/10
Fiilis: 8½/10


Niin ja plussaa Pikku Kakkosen Themestä! Se tiputtaa aina lattialle :)

Ja plussaa pitää kai antaa myös tästä: 43 kirsi ranto ei jaksa kiinnostaa mua
Alkuperäinen on jo niin kauhea jööti että alkaa välittömästi tekemään mieli suorittaa väkivaltaa kun sen kuulee jostain, mutta tässä suomennoksessa on saavutettu jokin extra-kipeä uusi taso. Huh. Melkein lopetin tähän kohtaa.
Avatar
#34 • • Timmo Guest
Aivan käsittämätöntä paskaa!!!!

tän vois polttaa jo sen takia cd:lle.... :hearts:
Avatar
#35 • • jouni a Guest
EI saatana! :D :D

Tää on kyl tykki setti tracklistin perusteella!

Alku jakso naurattaa ja piristää sikana tätä synkkää yötä :D :D
Naureskelin ekan vartin samalla kun luin noit muitten kommentteja.


Nyt ois viel 45 minuuttia kidutusta jäljellä...tää on kyllä päällikkö setti, mut hajottaa pään aika nopeesti!

Mä voisin kuunnella tän seuraavan kerran sit, ku oon sika tuubassa. Vois fiilis säilyy koko setin ajan :)

Toisaalta tää vois putoo hyvin kankkusväsymyksessäkin



EDIT: Huh huh!! 11 minuuttia viel jäljellä ja viimeisin paskaputki

>41 kake singers kakerock
>42 petri munck levoton prinssi
>43 kirsi ranto ei jaksa kiinnostaa mua

takana...alkaa olla jo aika shaissena!!


Puolenvälin jälkeen tuli tää nousukohta:

>2 pikku kakkonen theme from pelle hermanni
>33 heikki ja kaija yhtyeineen tampere
>34 lock 'n' load blow ya mind
>35 eini olen neitsyt

Kunnon nousupiikki! olis ton lokkenloudin ottanu pois, ni ois ollu täydellinen! Nyt maistuu


Seki ilo loppu lyhyeen. N
yt 8,30 jäljellä, just loppu nikketee ja nyt tulee what'supin tanssiversion. hirveetä tuubaa :(


One minute to go, maali häämöttää! Maailman paskimman setin kruunaa paras ikinä kuulemani remixi: "mutkattomat pres. benny benassi vs. who da funk? feat. christina aquilera I'm a shiny jätkän humppa satisfaction discoballgenie in a bottle "

Kiitos jätkät todella tästä antoisasta paskamatkasta musiikin maailmaan...Kello on kohta seittemän ja 4 tunnin päästä ylös.

Tämä setti oli todellakin valvomisen arvoinen! :D
Avatar
#36 • • drS Guest

Eli lyhyesti: Tämä oli hyvä, mutta parantamisen varaa toki on.
Selektio: 8½/10
Miksaus: 7½/10
Fiilis: 8½/10



Kiitos kallelle pintaa syvemmälle ulottuvasta palautteesta! Pahoittelemme että kaikki ei mennyt aivan niin huonosti kuin pitäisi/oli tarkoitus, mutta eihän livetilanteessa asiat suju samalla lailla kuin esim. kotona rauhassa soitellessa.. Itse olen varsin tyytyväinen vaihtoihin. Milon hermojaraastavan ärsyttävät kanavaliukukikkailut lähes joka vaihdossa olivat illan selkeästi huonointa miksaamista. Laukkaan pitää panostaa enemmän ensi kerralla.


Niin ja plussaa Pikku Kakkosen Themestä! Se tiputtaa aina lattialle :)



ja sinä väität tuntevasi huonon musan? olet jo toinen jota joudun oikomaan tässä asiassa, kyseessä EI ole pikku kakkosen theme vaan pelle hermannin theme (joka tosin tuli pikkukakkosessa)


Ja plussaa pitää kai antaa myös tästä: 43 kirsi ranto ei jaksa kiinnostaa mua



kyllä, tämä on myös omasta mielestäni setin onnistunein biisivalinta.

Kiitos myös muille palautteesta, tune-incille onnittelut: jos valvoit yön tämän takia, niin olet kyllä saavuttanut higher state of roskanessin.
Avatar
#37 • • rvc Guest
Joo... nyt muistan minkä takia olin kyseisessä tapahtumassa "hiukan" humalassa...

Tossa 30min kohdalla alko kylmänväreet meneen pitkin selkäpiitä, aloin etsiä väkivallan välikappaleita ja puntaroida että tappaako tämän tekijät vai ottaako rotat mukaan ja hypätä parvekkeelta alas. Tässä vaiheessa itsesuojeluvaisto kuitenkin heräsi ja näin kuinka ruumiini erkani hengestäni ja syöksyi sammuttamaan stereot.
Avatar
#38 • • Kalle Karvanen Guest


Niin ja plussaa Pikku Kakkosen Themestä! Se tiputtaa aina lattialle :)



ja sinä väität tuntevasi huonon musan? olet jo toinen jota joudun oikomaan tässä asiassa, kyseessä EI ole pikku kakkosen theme vaan pelle hermannin theme (joka tosin tuli pikkukakkosessa)



Aijai jai! Pääsipä amatöörimäinen moka sormistani. Näinhän se tietenkin oli. Kiitos tarkennuksesta.
Avatar
#39 • • J-P Guest
joo tosi kauhea oli kyllä.

livenä ens kerralla, kotikuuntelussa ei oikein ...
Avatar
#40 • • milo Guest

Itse olen varsin tyytyväinen vaihtoihin. Milon hermojaraastavan ärsyttävät kanavaliukukikkailut lähes joka vaihdossa olivat illan selkeästi huonointa miksaamista.


Mutta kun kuussatasessa on niin ihanasti liukuvat kanavien äänenvoimakkuuden säätimet.:(
Ens kerralla (jos ikinä sellaista tulee) sä teet sitten vaihdot, mä valitsen levyt ja sammun lavalle (tai polccaan pelkästään).:mad::angry: