drS vs. Milo @ Roska club (kaikkea kurasta rapaan)

46 posts, 3 pages, 6,578 views

Avatar
#41 • • drS Guest

Mutta kun kuussatasessa on niin ihanasti liukuvat kanavien äänenvoimakkuuden säätimet.:(
Ens kerralla (jos ikinä sellaista tulee) sä teet sitten vaihdot, mä valitsen levyt ja sammun lavalle (tai polccaan pelkästään).:mad::angry:



siis olin nimenomaan tyytyväinen sinun vaihtoihisi, jotka olivat roskempaa kuin osasin painajaisissani edes kuvitella. itselläni on vielä paljon opittavaa..
Avatar
#42 • • Edited milo Guest

Itse olen varsin tyytyväinen vaihtoihin. Milon hermojaraastavan ärsyttävät kanavaliukukikkailut lähes joka vaihdossa olivat illan selkeästi huonointa miksaamista.


tässä se outo höpinä...


siis olin nimenomaan tyytyväinen sinun vaihtoihisi, jotka olivat roskempaa kuin osasin painajaisissani edes kuvitella. itselläni on vielä paljon opittavaa..


Äh. En kai vieläkään ole sitten sisäistänyt sitä roskan periaatekaaviota mutta siihen viitaten pitäisi kai lukea "illan roskinta miksaamista" "illan huonointa miksaamista" sijaan?

roskan periaatekaavio:
parasta ikinä > loistava > huonompi > huono >|> roska

:D

+edit: tai sitten vaan sekottaa toi roska=sitä mitä pitää - huono=liian hyvin - loistava=roskaa - parasta ikinä=nyt kirjoitetaan roskan historiaa - huonompi=David Hasselhoff -ajattelumalli
++edit: ja jatketaan sitten vaikka lauantaina
Avatar
#43 • • drS Guest
se että olin tyytyväinen vaihtoihin ei tarkoita sitä että ne olivat hyviä. roskalogia on vaikea keskustelun aihe ja aikamoista käsitteillä pelaamista.
Avatar
#44 • • nuh Guest
baddancing.gif

jepjep. ei näin. paitsi ehkä roskatessa.
Avatar
#45 • • Bikku Guest
Haha.
Tää on ihan helvetin hyvä :D
Kiitos <3
Avatar
#46 • • Hansu Guest

33 heikki ja kaija yhtyeineen tampere


Tampere rulaa!

35 eini olen neitsyt


Enpä olisi ikinä uskonut että tämän originaali voisi kuulostaa joskus hyvältä, mutta Eini osoitti esityksellään, että se on mahdollista.

43 kirsi ranto ei jaksa kiinnostaa mua


"... ou ou, mun päähän koskee ..." No niin munkin. Go, Kirsi, go!

Jeesus sentään, tää on todellista saturday night feveriä!