Vaatteet = aatteet?

85 posts, 5 pages, 13,403 views

#81 • • xor Guest

en oo hoppari tai mikään muukaan *.ri mutta pipo on pysynyt päässä taas vaihteeksi jo jonkin aikaa. Sillä on hyvä ärsyttää sovinnaisia kanssaihmisiä. On yllättävää kuinka montaa ihmistä voi häiritä että pitää sisällä pipoa päässä. Tosiasiassa se on päässä siksi ettei saa aikaiseksi mennä parturiin ja näyttää paremmalta kuin nykyinen kuontalo.

No jaa, mun mielestä noi pipot on nykyään niin yleinen nuorisomuoti, että epäsovinnaista on urputtaa niistä...
#82 • • Ana-- Guest

Lapsi tarvitsee rajat sen takia...

Kiitos tästä. Säästit vaivan.

no prob :)
#83 • • SnoXn Guest

en oo hoppari tai mikään muukaan *.ri mutta pipo on pysynyt päässä taas vaihteeksi jo jonkin aikaa. Sillä on hyvä ärsyttää sovinnaisia kanssaihmisiä.

Aika sovinnainen olet kyllä itsekkin jos tuo on ärsyttämistä.
#84 • • valo Guest

...toisaalta, 'vastuu + monikansallinen yritys' lienee varsin mahdoton yhtälö.

Aarghh...mä en kestä :crybaby: :what:

No joo ei tosta ton enempää. Ihan jees topicci muuten.
#85 • • pie Guest

Entä kuinka paljon yleensä ottaen kiinnitätte itse huomiota pukeutumiseenne?

Aika paljon kiinnitän huomiota vaatteisiin ja toisaalta taas välillä en yhtään, lähikauppaan voin ihan hyvin mennä verkkareissa.

Pintamuodista ja kuummista trendeistä en välitä, vaatekaapista löytyy aikapaljon casual-osastoa ja denimiä. Suomen kokoisessa maassa tarjonta on paljon kiinni muodista ja välillä voi olla hankalaa löytää mieluisia vaatteita itselleen. Vaatteissa kiinnitän huomiota tyylikkyyteen, laatuun ja istuvuuteen. Mieluummin maksan paljon yhdestä laadukkaasta vaatteesta kuin ostan samalla hinnalla muutaman huonomman.

Valmistajista mun suosikkilistalle ovat päässeet Nudie, Tiger of Sweden, 72dpi, Penguin, Fred Perry, Velour ja Punk Royal. Ja olisihan niitä muitakin. Kengät on kyllä varmaan omassa pukeutumisessa se heikoin lenkki.