Jay el & Han Solo Live @ hakatie hotels kuusikuja k 6

16 posts, 1 page, 1,903 views

Avatar
#1 • • JAYeL Guest
offline
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
Mun pojat! :D

Ladataan...
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Oli aika tyly meininki. :D

Vähän olisin ehkä enemmän kaivannut vielä vaihtelua soundiin, toi oli aika samaa alusta loppuun.

Mainio silti. :)
Avatar
#4 • • JAYeL Guest

Oli aika tyly meininki. :D

Vähän olisin ehkä enemmän kaivannut vielä vaihtelua soundiin, toi oli aika samaa alusta loppuun.

Mainio silti. :)


Meinaaks, että olis pitänyt ruveta kiksuttelemaan tms ? :laugh:
Avatar
#5 • • Han Solo Guest

Vähän olisin ehkä enemmän kaivannut vielä vaihtelua soundiin, toi oli aika samaa alusta loppuun.

Mainio silti. :)



Joo,ei tollaseen reilu tuntiseen settiin viitsis kauheesti enempää soundeja pukata. Tulee muuten aika salaatti/soppa...;)

Onhan tossa aikalailla erityylisiä biisejä kuitenkin...noh...mielipiteitä...

Lisää vaan kommenttia!

Thanks! :-)
Avatar
#6 • • kolina Guest
Niistä muutamasta tammikuun miksausta joita oon jaksanu kuunnella, niin tää on ehdottomasti paras. Muutenkin yks parhaimmista, joita oon täältä platinumista imutellu koskaan. Suosittelen kaikille jotka vähänkään diggailee housesta. Mun mielestä oli ihan sopivaa vaihteluakin. Ei tähän voi mitään kiksusoundeja tms. sotkea.
Avatar
#7 • • Aulis_G Guest
Hellurei! :eek: :eek: :eek:

2vko sotaa takana ja kyllä lämmittää olla lomilla. Eka bisse piiiiiiiiitkään aikaan ,sauna lämpiämässä ja mun suosikkitiskaajat asialla! Siis jösses poijjaat. BGBR on edelleen autossa (JayEl huom.) ja tämä lähtee samantien vierelle... Mieletöntä! Kyllä kelpaa olla suomalainen :heart:

Ps. Kansi :laugh:
Avatar
#8 • • Secur Guest
Vika biisi :heart: :heart: :heart:
Avatar
#9 • • JAYeL Guest

Vika biisi :heart: :heart: :heart:


kaikki biisit :hah:
mut joo... tribaali tech-house tms pläjäys sitä kaipailevalle... imuttakaa hyvät ihmiset, imuttakaa! :) palautetta kaivataan vieläkin...

Rot n roll 4 ever baby!
Avatar
#10 • • Laite Guest
noni, missä on huuverit? polkkatipolkkatipolkpolk!
reiv!

tää oli ehkä hieman liian löysä mun makuuni, mutta loppupäässä alkoi tulemaan jo mukavia raitoja :)

kyllä tätä kotona kuitenkin kuuntelee.
Avatar
#11 • • J-P Guest
prprprpprpprprrrogee :)
Avatar
#12 • • vain Guest
Pitääpäs imutella sitten tässä, kun jaksan ladata, kommenttia saattaa tulla vielä. Kappaleita on ainakin tarpeeksi ja se on aina plussaa, jos ei rakenne kärsi.
Avatar
#13 • • JAYeL Guest

noni, missä on huuverit? polkkatipolkkatipolkpolk!
reiv!

tää oli ehkä hieman liian löysä mun makuuni, mutta loppupäässä alkoi tulemaan jo mukavia raitoja :)

kyllä tätä kotona kuitenkin kuuntelee.


doddi! hooverit tulee kuulemma illalla funk mekaanikkojen keikalla turkusessa... :happyroll: tsikitsikibumbum vaan ja sil viisii!

"ei. te olette väärässä... minä en ole pihalla. minä olen PIHA!"
Avatar
#14 • • vain Guest
Kuuntelin vihdoin tämän miksauksen ja täytyy todeta että on tulee todella leppoisa fiilis, kun kuuntelee tätä. Hyvin miksattu hyviä kappaleita.
Avatar
#15 • • ilarip Guest
Mukavan näkönen tracklist, laitanpa imuun kun päsen himaan.
Avatar
#16 • • sauce Guest
kivaa peruskuraa. hyvin miksattu. sopisi vaikka johonkin vaatekauppaan taustalle. kannattaa mennä tyrkyttää. jos vaikka saisitte vaihdossa "pleiserit".