Euroviisut (Suomen ehdokkaat)

222 posts, 12 pages, 40,046 views

#102 • • vaavu Guest
MITÄS TILASITTE!

:D
#105 • • Hempp@ Guest

islannin ehdokas on edelleen mun suosikki :hearts:

Toi on kyl nerokas. Tosin se on kyl joku näyttelijä, Agusta Eva Erlensdottir.
Eli ihan lavastettu juttu :)

Kyllä, ideana on ollut yhdistää hahmoon kaikki nykyihmisen pahimmat luonteenpiirteet, omahyväisyys, ahneus, välinpitämättömyys jne.
Islannissa tämä neiti sitten pyörittää omaa talk showta, vittuilee vierailleen ja muuta jäynää ja tietysti kehuu itseään aivan saatanasti.
Vierailta varmaan paukahtaa aina hermo.

Islannissa tietysti vitsi on ymmärretty ja "Silvia Night" voitti koko homman ja lähetettiin Juuroviisuihin missä kreikkalaiset neandertaalit eivät ymmärtäneet hommasta hevosen kullia.
#106 • • insertxox Guest

islannin ehdokas on edelleen mun suosikki :hearts:

Näin juuri itsekkin pätkän ja aluksi en uskonnut mut pakkohan se oli.
"Islannin krisse" :heart: :heart:
Olis pitännyt päästä finaaliin tyttö.
#107 • • akir0 Guest
Makea voitto meikän kaltaiselle pitkän linjan Euroviisu fanille(tänkin kehtaa nyt tunnustaa).

Anyway, rupesin jo kauhuissani miettimään, että toivottavasti Suomen ensi vuoden edustajaa ei valitse joku "taiteellisesti pätevä" raati, kuten tapana on ollut.

Ei huvittais järjestäjämaana jäädä nollille..
#108 • • DeaconX Guest
No helvetti, PROTEUS ens vuonna kehiin niin tulee voitto kahtena vuonna peräkkäin!
Harri, biisiä tekemään jo!
#109 • • khatt Guest
Haha, islantilaiset kyllä nauravat partaansa. Moraalinen voitto kuuluu ilmiselvästi heille :D
#110 • • Hempp@ Guest
*ttu mua rupee kyrsii tuo Hardrock Halleluujaa kun soi joka *tun raossa.
Aamuteeveen säätietotuksen taustalla, pizzeriassa, vitun radiossa *ttu liikaa.

Sitten *ttu kötinäohjelmat samaa aihetta *ttu joka kanavalla sitten vatvotaan.

Tai sitten olen *tun kateellinen, en tiedä mutta sama kuin otetaan joku kesähumppa, vaikka O-Zone olisikin ollut suomalainen, paukahtaisi hitiksi Euroopassa ja samaa paskaa jauhettaisiin Suomessa siitä miten taas menestytään ja joka *tun raossa, nummilla, laaksoilla ja kukkuloilla raikuisi "MAIJA HII MAIJA HOO!" 24/7 ja kötistäisiin jokaisella suomalaisella televisiokanavalla miten "Ötsööni on ilmiö".
#111 • • miikkaL Guest

No helvetti, PROTEUS ens vuonna kehiin niin tulee voitto kahtena vuonna peräkkäin!

Ja meinaat ihan tosissaan että joku polkka voittais euroviisut? :scared:
#112 • • Taedium Guest

Vuonna 2007 Euroviisut on sit varmaan täynnä LORDI kopioita...

Itse en usko, että tarvitaan enää Lordin kaltaista räikeyttä euroviisuissa, mutta tähän kohtaan se tuli ihan tarpeeseen. En odota ensi vuonna Lordikopioita, vaan uskallusta tehdä omaperäistä musiikkia. Toivon mukaan ensi vuonna on erilaisuutta useammallakin maalla, vaikkei ihan Lordityylistä remmellystä tarvitakkaan siihen.
#113 • • Hugo Guest

Hell froze over!!!
Vuonna 2007 Euroviisut on sit varmaan täynnä LORDI kopioita...

Kisat venytät 6 tuntisiksi, kun joka maa käyttää pyroefektejä niin perkuleesti, että pitää tuulettaa n 10 min aina esityksien välissä - yleisölle happinaamarit messiin :heart:
#114 • • . Guest

kuka uskoi perjantaina Lordin voittavan hevillä???
#115 • • a98 Guest

kuka uskoi perjantaina Lordin voittavan hevillä???

jep mun mielestä on parempi hävitä osallistumalla jollain täysin erilaisella kun muut, kun hävitä osallistumalla sillä samalla vuodatuspaskapopilla.

mut go lordi, mun mielestä on ainakin helvetin hienoa et suomalaisena oma edustaja voittaa kerrankin jotain. ja varsinkin kisan missä suomelle on yleensä naureskeltu. jos ei itse voita koskaan mitään ni juhlitaan nyt sit muitten voittoa edes :)
#116 • • miikkah Guest
kuis nää pääsee sit syksyllä linnan juhliin jos täytyy aina julkisuudessa pitää maskei?
nimim. huolestunut vuodesta -89
#117 • • zAo Guest

kuis nää pääsee sit syksyllä linnan juhliin jos täytyy aina julkisuudessa pitää maskei?

Kato frakki vaan hirviöiden päälle :D
#118 • • DeaconX Guest

En
#119 • • Ms. Piipi Guest

Kisat venytät 6 tuntisiksi, kun joka maa käyttää pyroefektejä niin perkuleesti, että pitää tuulettaa n 10 min aina esityksien välissä - yleisölle happinaamarit messiin :heart:

:laugh:
Syntyi aika hauska mielikuva tosta....