Euroviisut (Suomen ehdokkaat)

222 posts, 12 pages, 40,050 views

#121 • • Quu Guest

kuis nää pääsee sit syksyllä linnan juhliin jos täytyy aina julkisuudessa pitää maskei?

Kato frakki vaan hirviöiden päälle :D

Toisen paskalehden lööpissä oli tänään Tarja Halosen pärstäkuva ja jyrmy-ukaasi: Naamareille Porttikelto!

1681679hm9cx.gif
#123 • • Juki54 Guest
lapsi_lordi.jpg
#124 • • T82 Guest
mä meen nyt potalle ja sit äiskä tulee pyyhkiin ku en viel ite osaa. Sit mä meen mun kaveleiden kaa leikkii skeletoreilla ja kuunellaa lordii koko ilta ennen ku pikkukakkonen alkaa. :roll:
#125 • • master bator Guest

Joka tapauksessa kyse on ns. marginaalimusiikista.

Nii siinäs kuulitte! Jos haluutte olla true-UG niin Laardit soittimeen vaan :D

Big up to suomalaiset mielipidepalstojen maailmanparantajat. Risto Rantanen presidentiksi!
#126 • • Hugo Guest
HS: "Yleisradio on aloittanut ensi vuoden euroviisujen valmistelun. Toimitusjohtaja Mikael Jungner nimitti tv-toimialan johtajan Olli-Pekka Heinosen ja Radio Suomen ohjelmajohtajan Ville Vilénin euroviisuprojektin vetäjiksi." Hesarista

"Jee" \o/ OP:lla aiemminkin menny noi sen hommat aika putkeen :heart:

:angry: :angry: :angry:
#127 • • Hansu Guest
Ketkähän tulevat olemaan Suomen Euroviisujen juontajat? Tuskinpa menen kovasti metsään jos veikkaan, että toinen puolisko on Marco Bumtsibum, halusimme tai emme... Mutta kuka siihen rouvashenkilön paikalle kävisi?
#128 • • Taedium Guest
Moraalinen dilemma. Postatakko vaiko eikö postata? Postaan, kun kerta netistä vapaasti on löydettävissä.

Periaatteessa olis ihan hyvä että Lordin toivetta yksityiselämästä kunnioitettaisiin, mutta no... ne kuvat on netissä, joten voi kai ne linkittää.

Toivottavasti eivät pure multa päätä.

Saksan Bild:
Lordi/Putaansuu
Awa/Peisa

Ruotsin Expressen:
Putaansuu

Varoitus: Lordi pyysi, ettei näin tehdä!
#129 • • hpi Guest

Ketkähän tulevat olemaan Suomen Euroviisujen juontajat? Tuskinpa menen kovasti metsään jos veikkaan, että toinen puolisko on Marco Bumtsibum, halusimme tai emme... Mutta kuka siihen rouvashenkilön paikalle kävisi?

Paavo M.Petäjä ja daamiksi Anneli Jäätteenmäki. ranskankieltä tosin pitäisi hiukan prepata..
#130 • • Hugo Guest

daamiksi Anneli Jäätteenmäki.

Ei sit yhtään paskempi vaihtis :happyroll: :happyroll:
#131 • • Felis Guest

Varoitus: Lordi pyysi, ettei näin tehdä!

Ja menit sit kuitenki tekemään. Turpaan kaikkia ilonpilaajia. Pakkoko on aina olla niin tosikko.
#132 • • Taedium Guest

Ja menit sit kuitenki tekemään.

Ideana oli savolaisittain siirtää vastuu lukijalle. ;)

Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
#133 • • kosmo Guest

Rouvaksi ihq-Maria Guzenina! :heart:
#134 • • akir0 Guest

Moraalinen dilemma. Postatakko vaiko eikö postata? Postaan, kun kerta netistä vapaasti on löydettävissä.

Periaatteessa olis ihan hyvä että Lordin toivetta yksityiselämästä kunnioitettaisiin, mutta no... ne kuvat on netissä, joten voi kai ne linkittää.

Johan niitä oli kuukausia sitten Seiska -lehdessä niitä Lordin koiranulkoilutuskuvia.
#135 • • Juki54 Guest
Ymmärsinköhän oikein että Jaana ja Heikki valittiin juontajiks eilen?
#136 • • pie Guest

Ei asiasta mitään päätöstä oo tehty, Mtv3:n viihdeuutiset tjsp ehti jo hätäpäissään uutisoida tuosta. Kuulemma tota olis lupailtu Jaanalle ja Heikille, mutta mitään virallista päätöstä ei oo tehty.
#137 • • Hexe Guest

juu, mulle tuli soitto tosa eilenillal et pitäis valita itel partneri tohon häpöninkiin ni heitin siitsit van et pelkosen tytteli vois jakaa palkintoo.
#138 • • khatt Guest
Ketään ei varmaan yllätä tässä vaiheessa, että 7 Päivää-lehti teki sen myös. Olihan se tietysti ajan kysymys, mutta erityisen kuvaavaa on, että temput tehdään päivä tiedotustilaisuuden jälkeen, jossa Putaansuu pyytää kauniisti olemaan urkkimatta yksityiselämää.

Boikotoikaa seiskaa -adressi
#139 • • drS Guest

juu, mulle tuli soitto tosa eilenillal et pitäis valita itel partneri tohon häpöninkiin ni heitin siitsit van et pelkosen tytteli vois jakaa palkintoo.

terveisiä jaanalle, naula päähän ja baanalle!