Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)
39 posts, 2 pages, 6,348 views
Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)
Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)
ei mitään. ja nimi oli phace.
Ohops, karmia typo! Olen niin pahoillani! Kyllähän minä nyt toki phazen susta erotan... :D
Phaze on kiksu-smurffi, Phace on proge/elektro/techo/breaks/muu-smurffi. Selvennykseksi.
fägäreitä kaikki tyynni
Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)
:king:Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?
Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tässähän minä.
Huomasin kyl vähän myöhään.
Laitoin myös sun sivujen vieraskirjaan tekstii.. :D
Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?