Kadonnut: JOONAS

39 posts, 2 pages, 5,944 views

Avatar
#1 • • wishwa Guest
Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)
Avatar
#2 • • phace Guest

Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)



:D
jos ei täältä tunnu löytyvän
niin suosittelen pistämään
haun päälle myös www.klubitus.org - forumeille.
onnea hakuun :)
Avatar
#3 • • DyyD Guest
Tolla kuvauksellahan sulle tulee vielä noin n * ääretön vastausta. :hah:

Mut tolla nimellä osaisin kyllä osoittaa ainakin 3 ihmistä sulle. Tosin, kukaan heistä ei tietääkseni ollut kys tapahtumassa.

edit: sokeus on mun paheeni
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
Olikse hellä ja huomioonottava rakastaja?
Avatar
#5 • • kytkönen Guest
:laugh:
Avatar
#6 • • wishwa Guest
Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)
Avatar
#7 • • phace Guest

Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)



ei mitään. ja nimi oli phace.
Avatar
#8 • • Homegrove Guest
Phaze on kiksu-smurffi, Phace on proge/elektro/techo/breaks/muu-smurffi. Selvennykseksi.
Avatar
#9 • • da_chef Guest
fägäreitä kaikki tyynni
Avatar
#10 • • wishwa Guest

ei mitään. ja nimi oli phace.



Ohops, karmia typo! Olen niin pahoillani! Kyllähän minä nyt toki phazen susta erotan... :D
Avatar
#11 • • phace Guest

ei mitään. ja nimi oli phace.



Ohops, karmia typo! Olen niin pahoillani! Kyllähän minä nyt toki phazen susta erotan... :D



;) nou proplems.
Avatar
#12 • • kosmo Guest
ihq topic!!1 :hearts: :heart: :D
Avatar
#13 • • Hugo Guest
Onnea etsinnöille :)
Avatar
#14 • • Remotion Guest

Phaze on kiksu-smurffi, Phace on proge/elektro/techo/breaks/muu-smurffi. Selvennykseksi.


fägäreitä kaikki tyynni



:laugh: hahah reps!
Avatar
#15 • • dab Guest

Kiitos phaze vingistä, voisi ehkä kokeilla... Muistaakseni herra tosin sanoi olevansa platinum-lahkoa ;)



ei mitään. ja nimi oli phace.



Tulee mieleen UV. ;D
Avatar
#16 • • Taedium Guest
Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?
Avatar
#17 • • sixtus Guest

Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?

:king:

*reps*

:king:
Avatar
#18 • • Skutah Guest

Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)



Tässähän minä.
Huomasin kyl vähän myöhään.
Laitoin myös sun sivujen vieraskirjaan tekstii.. :D
Avatar
#19 • • Tapi T Guest

Hipsheij... yksi piäni siivekäs polkkakeiju kaipailee Impulsessa 16.1. tapaamaansa teknopöksymiestä...
Tahtoisin sanoa sinulle jotain, joten jos tunnistit itsesi, niin kerro nikkisi jotta voin pistää sulle viestiä :)



Tässähän minä.
Huomasin kyl vähän myöhään.
Laitoin myös sun sivujen vieraskirjaan tekstii.. :D


Mahdoton on tapahtunut, rakastuneet löysivät toisensa! Koska hääkellot soivat? \o/
Avatar
#20 • • akir0 Guest

Mä ettin sitä teknotytsyy, joka oli Säteen keikalla semmoset valkoset kireet vaatteet päällä ja kiksukarvasaappaat. Vaalea oli tukan väri. Tanssi aika paljon. Kuka se oli?



Mä voin olla ihan mitä sä haluat.