pystyykö näillä tekemään mitään?

12 posts, 1 page, 2,047 views

Avatar
#1 • • J.P Guest
Löysin kaapin pohjalta cd:n mikä oli täynnä musaohjelmia. olen sen joskus 2v sitten ostanut virosta kun kansikuva näytti hienolta :D nyt kysäsen että onko nämä ohjelmat ihan paskaa mitä tällä cd:llä on vai pystyykö näillä vääntämään jonkinlaista musaa? Ite käytän buzzia tässä hommassa sillon kun innostun..
cdkuva.jpg
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Hyhyh...
Tommoset cd romukoppaan!

Tuota, onkos noi kaikki ohjelmat muka ängetty yhdelle rompulle?! :eek:
Ihan varmasti...
Tottakai on... :scared:
Avatar
#3 • • MikkiHiiri Guest
*Megatipahdus* :D:D
Ostettu varmaan Helsingin Musiikista? :laugh:

Softat on kyllä aika vanhoja.
Avatar
#4 • • OSC8 Guest
No jos toi CD sisältää kaiken ton mitä takakannessa lukee, niin siinä on hyvin pitkälle kaikki mahdollinen mitä musantekoon voit ikinä tarvita, tosin hieman vanhahkoina versioina. :scared:

Toisekseen, mun mielestä näinkin avoin ja laajamittainen piraattisoftista kysely plattarin kaltaisella julkisella foorumilla ei oo kauhean asiallista.
Avatar
#5 • • Laite Guest

Toisekseen, mun mielestä näinkin avoin ja laajamittainen piraattisoftista kysely plattarin kaltaisella julkisella foorumilla ei oo kauhean asiallista.



Äläs nyt, eihän noista tiedä onko ne piraatteja kun on kuitenkin painetun näköiset kannet ;)

(ja tänne taas miljoona hymiötä jos joku ei tajua sarkasmia tai paskaa huumoria)
Avatar
#6 • • DyyD Guest
Hei! Onko sulla konees polttavaa asemaa?!? :confused:

(ja tänne taas toiset miljoona hymiötä kaimani tavoin)
Avatar
#7 • • J.P Guest
joo.. enköhän mä saanu jo vastauksen tähä. eli joku mode vois vaikka poistaa tämän topicin jos se jotain häiritsee.
Avatar
#8 • • Ana-- Guest
Vitun roisto :D
Avatar
#9 • • 029 Guest

Toisekseen, mun mielestä näinkin avoin ja laajamittainen piraattisoftista kysely plattarin kaltaisella julkisella foorumilla ei oo kauhean asiallista.



Joop samaa mieltä...
Avatar
#10 • • kosmo Guest
[jeesustelu mode]

hrrrmpurrghh! :mad:

[/jeesustelu mode]

eiköhän noilla jotain saa tehtyä.. :crybaby:
Avatar
#11 • • Remotion Guest
Tässä on 2 vaihtoehtoa

a) tolla cd:llä on demo versiot 26 eri ohjelmasta, ei siltikään noita kaikkia. Siinä vaiheessa kun olet saanut poistettua kaikki levyn mukana tulleet virukset on vuosia vierähtänyt 200 ja tekno on kuollut ja täällä pallon päällä elää ainoastaan minä ja pari muuta alienia...
b) tuolla cd:llä on tosiaan kaikki noi ohjelmat. Siinä vaiheessa kun olet oppinut käyttämään kaikkia noita ohjelmia on vuosia vierähtänyt 200 ja tekno on kuollut ja täällä pallon päällä elää ainoastaan minä ja pari muuta alienia...
Avatar
#12 • • kosmo Guest

Tässä on 2 vaihtoehtoa

a) tolla cd:llä on demo versiot 26 eri ohjelmasta, ei siltikään noita kaikkia. Siinä vaiheessa kun olet saanut poistettua kaikki levyn mukana tulleet virukset on vuosia vierähtänyt 200 ja tekno on kuollut ja täällä pallon päällä elää ainoastaan minä ja pari muuta alienia...
b) tuolla cd:llä on tosiaan kaikki noi ohjelmat. Siinä vaiheessa kun olet oppinut käyttämään kaikkia noita ohjelmia on vuosia vierähtänyt 200 ja tekno on kuollut ja täällä pallon päällä elää ainoastaan minä ja pari muuta alienia...



c) Ennenkuin tämä topicci on saatu käsiteltyä loppuun on vuosia vierähtänyt 200 ja pallon päällä elää ainoastaan Remotion ja pari muuta alienia.. :eek: