| Lank January 2004 promo | tribalista progeen |

12 posts, 1 page, 1,482 views

Avatar
#1 • • Edited Lank Guest
Jahas tässä tämä tällä kertaa, alkaa vähän tribaalimmalla kolistelulla ja päätyy kumma kyllä taas progehtaviin soudeihin :D:D

january_pieni.jpg
1:04:41min / 74MB



01 THE VANDEN PLAS - Santa margherita (Guy Williams fiction mix) independiente
02 PLANET FUNK - Rosa Blue (Lee Cabrera remix) bustin'loose
03 EVOLVED VS. OBA - Afrika:The drum (Grounded deep mix) sondos
04 NINE LIVES - The voice (Club mix) azuli
05 DJ DIMAS - Continental drift (D-formation mix) beatfreak
06 D-FORMATION - Signs & portents (Original BF's version) beatfreak
07 MINILOUE - Leloo (Mike Hiratzka remix) baroque
08 TARRENTELLA AND SAFFRON - Colombia (Redanka's white powder mix) whoop
09 MEDWAY VS. PETE GAWTRY - La fin du monde (Original mix) tune inn
10 VAN BELLEN & GREED - City lights (Original version) sog
11 HOXTON WHORES - Smoothe unknown label

Seivaa tästä hiiren oikealla!!
Avatar
#2 • • olliS Guest
Pistetääs Imuun ja taustamusiikiksi Alias-sarjalle :excellent:
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
Taattua Lank-laatua taas. Miksaukset kohdallaan ja silleen. Alun perusklise-houseilut ei ehkä niin tippunut mutta puolivälin jälkeen sitten senkin edestä.

Vika biisi toi mukavasti mieleen Northern Exposuren ja oli ensimmäinen mielestäni onnistunut Hoxton Whores-juttu. Tuo täytyy itsekin hankkia vaikka olenkin noiden juttuja yleensä kartellut.

Ai niin Miniloguesta oli originaali mix eikä Mike Hiratzka remix. Se on sillä tekstipuolella Antti. :D
Avatar
#4 • • RandomPLAY Guest
Tässäpä rehellinen, mutta minun henk. kohtainen mielipide:

Hmm... alku oli mulle aika lupaava ja odottelinkin, että mihinkäs tässä oikein mennään. Mutta sitten tuossa 10 minuutin jälkeen alkoi sellainen "tiputtelu", et ei oikein maisunut mulle. Oli hieman vaikea saada kiinni koko setistä uudelleen tuon jälkeen.. 2-3 kertaa meni et sai kiinni. Ehkä mielestäni liikaa juuri noita laskuja ja nostoja.. ei niinkään yhtenäistä punaistalankaa. Noh itse pidän hieman toisenlaisesta soittotyylistä, mutta kuitenkin jaksoin kuunnella loppuun asti vaikka se vaikeaa olikin. Pitää yrittää kuunnella uudelleen muutaman kerran vielä, josba se vaikka aukeaisi mulle.

Teknisesti on hieman vaikea sanoa mitään, koska en ole oikein valmis sitä kommentoimaan, mutta erittäin useat miksaukset oli ns. samassa paikassa ja saman tyylisiä lukuunottamatta alkua ja loppua.

Biisi valinnat ei oikein osunut mun kohalle... lukuun ottamatta tuota alkua. Ite tykkään tuosta NINE LIVES:sta, mutta se jotenkin hukku tuonne joukkoon ja ei oikein toiminut mulle. Vika biisi (Hoxton Whores) on kyllä tällä hetkellä mun mielestä hyvä ja paras Track tossa sun setissa... MUTTA hieman harmittaa, että se on joutunut hieman väärään seuraan ja väärään paikkaan. Siis ei oikein sopinut tuohon loppuun ja koko settiin.

Ei muuta, kuin uutta miksausta odotellessa... :)
Avatar
#5 • • vain Guest
Ihan hyvän kuullosta settiä, en ehdi nyt sen enempää analysoimaan. Tasot ei ole kohdallaan kaikissa kappaleissa ja loppuu hieman liiankin rauhalliseen matskuun. Kiva toi produktiivinen aukkotehtävä :)
Avatar
#6 • • Lank Guest

Taattua Lank-laatua taas. Miksaukset kohdallaan ja silleen. Alun perusklise-houseilut ei ehkä niin tippunut mutta puolivälin jälkeen sitten senkin edestä.

Vika biisi toi mukavasti mieleen Northern Exposuren ja oli ensimmäinen mielestäni onnistunut Hoxton Whores-juttu. Tuo täytyy itsekin hankkia vaikka olenkin noiden juttuja yleensä kartellut.

Ai niin Miniloguesta oli originaali mix eikä Mike Hiratzka remix. Se on sillä tekstipuolella Antti. :D



Oho, kappas, oon seonnut taas omaan näppäryyteeni :D
No onneksi on hannu, managerini :hearts:

RandomPLAY:lle kiitos tuhdista palautteesta. Lisää mielipiteitä kehiin vaan :)
Avatar
#7 • • defa Guest
Kiitos Antti levystä,autossa tullu kuunneltua pätkittäin muutamaan otteeseen joten syvempää analyysiä on vaikeampi vielä antaa..
Tarrentella and Saffron kolahti eniten meikän makuun,ihan saatanan hyvä kipale!!!
Kokonaisuudessaan mukavaa kuunneltavaa,mixaukset riittävän kohdallaan ja lopun tiputtelu taisi olla ihan tarkoituksen mukaista?Eihän aina ole tarvis antaa kuuntelijalle orgasmeja vasta lopussa.. :hah:
Avatar
#8 • • Lank Guest


Kokonaisuudessaan mukavaa kuunneltavaa,mixaukset riittävän kohdallaan ja lopun tiputtelu taisi olla ihan tarkoituksen mukaista?Eihän aina ole tarvis antaa kuuntelijalle orgasmeja vasta lopussa.. :hah:



Ei tod ;)

Joskus voi lopussa vähän rauhoittua, toisin ku yleensä :)
Avatar
#9 • • nenna- Guest
Kylkyl! :heart:
..alun pari ekaa biisuu kohtis jees, mut sit Evolved vs. oba - Afrika:The drum ..alkaa tapahtuun!..sit taas parikolme kohtis raitaa kunnes Miniloue herättää..Tarrentella vs. Pete Gawtry..ihan menevää, sit alkaakin rauhottuun..Van Bellen&Greed tipahtaa ihan ookoo..laadukas&kaunis lopetus ja se oli siinä!..teknisestikkin vielä maistui!
Hyvä Antti! :excellent: ..ja Kiitos vielä levystä.
Avatar
#10 • • Lank Guest

Kylkyl! :heart:
..alun pari ekaa biisuu kohtis jees, mut sit Evolved vs. oba - Afrika:The drum ..alkaa tapahtuun!..sit taas parikolme kohtis raitaa kunnes Miniloue herättää..Tarrentella vs. Pete Gawtry..ihan menevää, sit alkaakin rauhottuun..Van Bellen&Greed tipahtaa ihan ookoo..laadukas&kaunis lopetus ja se oli siinä!..teknisestikkin vielä maistui!
Hyvä Antti! :excellent: ..ja Kiitos vielä levystä.



Ei kestä pasi :)
Kiva että jo toinenkin on tykännyt ehkä vähän erilaisesta, ei-niin-menevästä lopusta. Seuraavaksi ehkä sitten taas nostetaan loppuun asti meninkiä eikä rauhotuta, tms :D
Avatar
#11 • • peakin Guest
Vaikka ei ookaan mikään Afrikka-saundin ystävä niin kyllä toi Afrika drum oli se verta radikaali et ei voi olla tykkäämättä. Puolen välin tienoilla mentiinkin jo fiilistely vaihteella mikä aina lämmittää mieltä. Tarankasta se verta et pumppas ja pumppas ja oli sinne jotain hienoja syntsiaki ujutettu. Henk.koht pidin parista vikasta raidasta pääsee hima kuuntelussa oikeuksiinsa ja tällane herkistelijä kun sitä väkisinkin tuppaa olemaan...

Ei tää ehkä iha kärkeen Lank-tuotoksissa mee, mut tää oliki preppausta Hovinarriin, ja kaikki paikalla olijat tietää mikä meininki siellä oli... ;-)
Avatar
#12 • • Lank Guest
Vai ei ollut kärkituotoksia :angry:

No ei, kivaa kun täällä sentään uskalletaan sanoa mielipiteitä.

Ja kiitos Henkka kommenteista, I :heart: U :D