32 posts, 2 pages, 6,847 views
Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:
Toiminee vain hormoniperäisessä kaljuuntumisessa. Estää testosteronin konvertoitumista dihydrotestosteroniksi joka aiheuttaa sitten kaljuuntumista.
Onneksi ei ole moisiin aineisiin edes tarvetta kun hiukset kasvavat suunnilleen yhtä nopeasti kuin tuolla kuvan miehellä. Keski-ikä tosin lähenee joten pistetään tuote mieleen. :hah:
Toiminee vain hormoniperäisessä kaljuuntumisessa. Estää testosteronin konvertoitumista dihydrotestosteroniksi joka aiheuttaa sitten kaljuuntumista.
Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa
pikku vaivaa..
Ja sit sivuvaikutuksina muistaakseni oli impotenssia sun muuta hauskaa pikku vaivaa..
No henk.koht. oon päättäny, et sit ku rupee olee kiitorataa näkyvillä, ni sit otetaa kaikki pois. Sellaset spedetukat tai semmonen malli ku sillä hautausurakoitsijalla oli Kummisetä ykkösessä on ihan hirveitä malleja. (Siis se tyyppi, joka aloittaa puheellaan koko Kummisetä I leffan.)Taisi olla "sukupuolivietin vähenemistä" mitä ikinä sillä tarkoitetaankaan. Voidaan äijät sitten keski-ikäisinä verrata täällä plattarilla kokemuksia.
Huomattiin tää mainos kans tyttöystävän kanssa ja hiukan pisti silmään. Voitais ostaa kimppaan tresille tällänen, 9 viikon päästä se vois moshata :)
mietis ny vähä miltä sekin näyttäis :scared:
Jaa, muistutas mua että näytän sulle
mun henkkarissa olevan kuvan
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:
Jaa, muistutas mua että näytän sulle
mun henkkarissa olevan kuvan
jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad:
*huokaus* :heart:jossa mulla on PITKÄT HIUKSET :mad: