ransu vs. rölli vs. pellehermanni

56 posts, 3 pages, 9,547 views

Avatar
#1 • • mark hamilton Guest
Jos ransu, pellehermanni ja rölli tappelis niin kuka voittais.
Avatar
#2 • • Taedium Guest
Pelle-Hermanni [ rauha hänen muistolleen. :'( ] pyytäis taikuria taikoo Röllin pois ja karttakeppi ajais Ransun pois.
Avatar
#3 • • mark hamilton Guest
Ransu pyytäis karvakuonot apuun mutta se yksi karvakuono kyllä pelkäisi niin paljon, että kusis housuun.
Avatar
#4 • • Edited k1mm0 Guest
pelle hermanni on niin pelottava, etten ainakaan
mä ryhtyis sen kans tappelemaan. uskon siis, että
se voittais.

pelle hermanni... :panic: :crybaby: *multichildhoodtrauma*

röllistä ei olis mitään vastustusta, koska se
vaan sekoilis siellä metässään... eikä ransukaan
mitään voisi, ellei jonkun käsi olisi sen pepassa.
Avatar
#5 • • Tapi T Guest
Mun lapsuuden suurimmat suosikit elävät sulassa sovussa eivätkä tappele keskenään.

Mikään uusi lastenohjelma ei päihitä noita.
Avatar
#6 • • Taedium Guest

Mun lapsuuden suurimmat suosikit elävät sulassa sovussa eivätkä tappele keskenään.

Nii, se vois olla, että Ransu vaa kokkailis aamiaista, Rölli koittais käydä kysyy Suur-Rölliltä jeesiä, mut se taas ei auttais ja Pelle-Hermanni ei pääsis ees paikalle ku se koittais pokailla ennustajaa.
Avatar
#7 • • mark hamilton Guest

Mun lapsuuden suurimmat suosikit elävät sulassa sovussa eivätkä tappele keskenään.

Mikään uusi lastenohjelma ei päihitä noita.



Kuulema rölli on ollut monelle pikkulapselle liian pelottava ohjelma ja monelle lapselle on ollut suuri pettymys kun vanhemmat on kertoneet, että ransu on vain käsinukke eikä elävä olento.

Yksi ransu osa jossa oli se broomuseikkailu oli hirmu jännitävä ja kiinostava kun olin pieni. Siinä oli Eno-Elmeri, ransu ja se yksi karvakuono jonka nimeä en enää muista.
Avatar
#8 • • thomas Guest

Mun lapsuuden suurimmat suosikit elävät sulassa sovussa eivätkä tappele keskenään.

Mikään uusi lastenohjelma ei päihitä noita.



Kuulema rölli on ollut monelle pikkulapselle liian pelottava ohjelma ja monelle lapselle on ollut suuri pettymys kun vanhemmat on kertoneet, että ransu on vain käsinukke eikä elävä olento.

Yksi ransu osa jossa oli se broomuseikkailu oli hirmu jännitävä ja kiinostava kun olin pieni. Siinä oli Eno-Elmeri, ransu ja se yksi karvakuono jonka nimeä en enää muista.



oiskohan se ollu riku ?
Avatar
#9 • • Bio Guest
ransu on oikeesti hullu sarjamurhaaja jolla on iso mora!! :panic:
Avatar
#10 • • Edited Hugo Guest
Pelle Hermanni oli/on kyllä ihan ygönen!!

oiskohan se ollu riku ?



Rikulla näytti olevan aina hirvee krapula tai sitten se oli muuten vaan pöhinöissään. Mihinköhän Ransu on muuten kadonnu? Ennen se oli mukana "juontamassa" maikkarin joitain ohjelmia jonku Riitta Väisäsen tms kanssa.
Avatar
#11 • • LindaGP Guest
Pelle Hermanni tietysti! Ja Mahoton Kepakko!

Mihinköhän Ransu on muuten kadonnu? Ennen se oli mukana "juontamassa" maikkarin joitain ohjelmia jonku Riitta Väisäsen tms kanssa.



Luulen, että Ransu viettää ansaittuja eläkepäiviä, taitaa koiravanhus olla minun ikäinen.
Avatar
#12 • • hexagon Guest
Ei ne tappelis, vaan yhdistäisivät voimansa ja vetäisivät Pelle Positiivin sun muut nykyajan hirvitykset munista hirteen.
Avatar
#13 • • k1mm0 Guest


Kuulema rölli on ollut monelle pikkulapselle liian pelottava ohjelma ja monelle lapselle on ollut suuri pettymys kun vanhemmat on kertoneet, että ransu on vain käsinukke eikä elävä olento.



mä en rölliä pelännyt, mutta pelle hermannia sitäkin enemmän!! :sad:

hermannin sirkuksessa vallitsi sellainen kuollut ja aavemainen
tunnelma, naurava kepakko oli ihan silkkaa sadismia, taikurin
bussi oli täynnä mustaa magiaa ja pelle hermannin äitimuori oli
kuin norman batesin äitimuori... ja oli ne alkutekstit ja musakin
aika hirveet.

kandeiskohan mun haastaa pikku kakkonen oikeuteen? :rolleyes:
Avatar
#14 • • LindaGP Guest

mä en rölliä pelännyt, mutta pelle hermannia sitäkin enemmän!! :sad:

hermannin sirkuksessa vallitsi sellainen kuollut ja aavemainen
tunnelma, naurava kepakko oli ihan silkkaa sadismia, taikurin
bussi oli täynnä mustaa magiaa ja pelle hermannin äitimuori oli
kuin norman batesin äitimuori... ja oli ne alkutekstit ja musakin
aika hirveet.

kandeiskohan mun haastaa pikku kakkonen oikeuteen? :rolleyes:



Siinä tapauksessa mä haastan MTV:n oikeuteen. Mä sain painajaisia siitä isosta sinisestä pöllö-logosta joka iski silmää joskus 80-luvun alussa. :scared:
Avatar
#15 • • SnoXn Guest
"Varokaa heikkoja jäitä, mmm" :scared:
Avatar
#16 • • LindaGP Guest

"Varokaa heikkoja jäitä, mmm" :scared:



Ok. Toi oli paha.
Avatar
#17 • • hexasonik Guest
ransu olisi moraalinen voittaja koska koirat rulettaa aina!
Avatar
#18 • • Hansu Guest

"Varokaa heikkoja jäitä, mmm" :scared:



Silloin kun toi varotus pyöri telkassa niin ite olin jo vähän isompi, mutta mun pikkusisko alkoi aina itkeä kun ko. varoitus välähti ruutuun.

PS. Mun ykkösiä oli kyllä Nalle Luppakorva kavereineen (mm. Iso-Jussi, Pikkupuput & Pyllerö), Tao Tao ja Nils Holgersson eli Peukaloinen.
Avatar
#19 • • Taedium Guest

PS. Mun ykkösiä oli kyllä Nalle Luppakorva kavereineen (mm. Iso-Jussi, Pikkupuput & Pyllerö),

Mä näin sellasen jakson joskus, jossa ne pikkupuput karkas kotoo tms. ja sit ne meni jonku karhun pakettiautoon ja poltti jotain huumetta ja niille tuli paha olo. Ja Iso-Jussi ne muistaakseni lopuksi pelasti. Mua pelotti se jakso tosi paljon ja menetin monet yöunet skidinä. En ainakaa menny vieraisiin pakettiautoihin sen jälkeen.

edit: Ai nii... toi jakso ei ollu Nalle Luppakorva jakso, vaan joku opetusjuttu - tuli kakkoselta kyllä, muttei Pikku-Kakkosessa. Se oli joku varoituspätkä tms.
Avatar
#20 • • Tapi T Guest

PS. Mun ykkösiä oli kyllä Nalle Luppakorva kavereineen (mm. Iso-Jussi, Pikkupuput & Pyllerö), Tao Tao ja Nils Holgersson eli Peukaloinen.


Ai, ai kun tässä joutuu ihan kyynel silmäkulmassa muistelemaan kaikkia lapsuuden lauantaiaamuja, jolloin nuo kaikki piirretyt tulivat. Miksi nykyajan pennuille syötetään kaiken maailman teletappeja ja muuta paskaa?